Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland - 2000/2009"


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is zover, de winnaar van de "Beste Cachepagina van Nederland 2000-2009" is bekend!!!

 

Zie hieronder de stand van 00.00u, morgen zullen we meer van ons laten horen, nu eerst proosten op het nieuwe jaar.

 

GroteFoto-7YXQCYH6.jpg

 

 

Gelukkig nieuw jaar jaar allemaal! :smilie_tux:

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als eerste..... de beste wensen voor 2010!! Voor de winnaars van de beste cache pagina begint het jaar goed!!! Het was wel een nek aan nek race voor de 1e en 2e plaats. Zoals geovlinder al zei, nu eerst de drank en oliebollen laten zakken... morgen worden de formaliteiten afgehandeld.. en niet om 08.00 uur :beerchug:

Wil nog even kwijt dat er tijdens deze wedstrijd veel moois voorbij is gekomen, complimenten daarvoor! Ik persoonlijk hoop dat iedereen door het bekijken van de pagina's ook zelf ideeën heeft opgedaan. Denk zelf zeker dat het voor herhaling vatbaar is. Misschien weer een voor 2010??

 

grtzz :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een spannende race voor de eerste en tweede plaatst.

Ik hoopte heel erg dat moord in Breehees zou winnen, ik heb natuurlijk niet voor niks deze cache genomineerd.

Maar een tweede plaatst is ook niet zo gek toch. :beerchug:

 

Gps gek gefeliciteerd met je eerste plaatst. :)

Spoekie gefeliciteerd met de tweede plaatst. :)

Macsels gefeliciteerd met de derde plaatst. :)

 

 

Iedereen bedankt voor het organiseren van deze leuke wedstrijd. :thumbup:

 

 

Wij sturen jullie deze koude winterdagen de warmste wensen:

 

 

Een gelukkig nieuwjaar en dat al jullie wensen waar mogen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was een spannende race voor de eerste en tweede plaatst.

Ik hoopte heel erg dat moord in Breehees zou winnen, ik heb natuurlijk niet voor niks deze cache genomineerd.

Maar een tweede plaatst is ook niet zo gek toch.

 

3 dagen van te voren heb ik geprobeert veel mensen nog te laten stemmen.

Toen zijn er 4 stemmen achterstand ingehaald door 'Moord in Breehees'.

Maar dat was er net 1 te weinig. :)

 

Ik wil iedereen bedanken en ik wil iedereen die op de stemlijst stond feliciteren!

 

GELUKKIG NIEUWJAAR

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen. Als je een prijs wint, 'moet' je speechen. Beetje raar, om dat te doen, althans, zo op internet in plaats van achter een lezenaar. Laat ik toch een poging wagen, en beginnen met bedanken: de mensen die de verkiezing van de cachepagina 2000-2009 mogelijk hebben gemaakt, degenen die Using the Skyline (UTS) genomineerd hebben en de mensen die op de pagina van UTS gestemd hebben. Eerlijk gezegd was ik enorm verrast toen ik een paar weken geleden een mailtje ontving waarin stond dat UTS genomineerd was voor deze prijs. Des te meer ben ik verrast - en ook wel een beetje vereerd - dat de pagina van 'Using the Skyline' als winnaar uit de bus is gekomen. Desondanks blijf ik van mening: eigenlijk verdiend P uit DH deze eer.

 

Using the Skyline

Ken je het verhaal erachter? Eigenlijk was het een probeersel. Zou het lukken om met een kartonnetje, een touwtje en een gewichtje een route uit te zetten? Het idee kwam van internet, van een website waarop men aan kinderen uitlegde hoe zij zelf een 'sextant' konden maken. Niet lang daarna bedacht ik om de route in Rotterdam uit te zetten. Hoge gebouwen groeien immers niet zo hard als bomen dat doen, wat betekend dat de cache in theorie een langer leven moest kunnen lijden.

Zodoende maakte ik een prototype en ging een dag de stad in. Een flinke constructie op een statief sleepte ik mee, aangezien ik dacht dat dat nodig was. De eerste reacties op het plein voor het Centraal Station waren fantastisch. Nooit eerder heb ik zo voor paal gestaan, en heb ik er achteraf zo om kunnen lachen. ;-)

Eenmaal thuis werd de route in elkaar gedraaid en de cache pagina gemaakt. Vervolgens vond ik Tuurontour bereid om te kijken of het principe werkte. En wat bleek: het werkte nauwkeuriger dan verwacht! Sindsdien heeft een groot aantal cachers de route gelopen. Telkens weer waren er fantastische logjes, foto's en reacties. Geweldig! Nooit gedacht dat het principe zo goed zou werken!

 

Nu

Helaas is de cache de laatste maanden niet actief. Er wordt in Rotterdam op het moment veel gebouwd - onder andere aan een (blunder)put waarvan we allemaal wel eens op het journaal gehoord hebben - waardoor een aantal waypoints tijdelijk niet bereikbaar zijn. In het voorjaar zal ik kijken hoe de route er 'na de verbouwing' uit ziet. Als het weer kan wordt de cache weer beschikbaar, en als het nodig is pas ik de route aan.

 

Ff ik

Tot slot nog even over mezelf. Gpsgek is het laatste jaar niet meer zo actief geweest. Studie, werk en andere bezigheden eisen hun tijd en de gezondheid zit soms dwars. Desondanks zijn er soms van die dagen...: heerlijk, lekker erop uit en 'doossies zoeken', zoals ze dat wel eens zeggen. Dat zal ook in 2010 zo zijn.

vuurwerk.jpg

Ik wens jullie allemaal een fantastisch en bovenal gezond Nieuwjaar. Nogmaals hartelijk bedankt en ik hoop iedereen die gestemd heeft ooit eens in het veld te ontmoeten!

Martijn

---

Bekijk de cachepagina: http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...&Submit6=Go

Meer over Using the Skyline in Spoiler: http://www.geozine.nl/index.php?option=com...3&Itemid=31

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat zonder promotie!

 

Dank Lepman voor de nominatie en felicitaties. Verder natuurlijk iedereen bedankt voor de stemmen waardoor we deze onverwachte derde plek wisten te behalen! Ook de nummer 1 en 2 gefeliciteerd! Zodra Using the skyline weer online gaan we deze zeker eens uitvoeren, de pagina heeft onze aandacht wel getrokken.

 

Verder kan ik natuurlijk aanraden om Utrecht Pub Crawl ook eens 'uit te voeren' :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen. Als je een prijs wint, 'moet' je speechen. Beetje raar, om dat te doen, althans, zo op internet in plaats van achter een lezenaar. Laat ik toch een poging wagen, en beginnen met bedanken: de mensen die de verkiezing van de cachepagina 2000-2009 mogelijk hebben gemaakt, degenen die Using the Skyline (UTS) genomineerd hebben en de mensen die op de pagina van UTS gestemd hebben. Eerlijk gezegd was ik enorm verrast toen ik een paar weken geleden een mailtje ontving waarin stond dat UTS genomineerd was voor deze prijs. Des te meer ben ik verrast - en ook wel een beetje vereerd - dat de pagina van 'Using the Skyline' als winnaar uit de bus is gekomen. Desondanks blijf ik van mening: eigenlijk verdiend P uit DHdeze eer.

{speech}

 

Nu nog de speech van de 2e en 3e prijswinnaars!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag ontving ik de PRACHTIGE trofee:

 

IMG_4318.jpg

 

Ga voor een fotoshoot of volledig formaat naar http://gpsgek.smugmug.com/Shoots/Trophy-Be...760263258_kTcZY.

 

 

Bedankt Cobusity, hij is prachtig en ik ben er erg blij mee, hij krijgt een mooie plaats op de kast! :P

bewerkt door gpsgek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...