Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland - 2000/2009"


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Vandaag ontving ik de PRACHTIGE trofee:

 

IMG_4318.jpg

 

Ga voor een fotoshoot of volledig formaat naar http://gpsgek.smugmug.com/Shoots/Trophy-Be...760263258_kTcZY.

 

 

Bedankt Cobusity, hij is prachtig en ik ben er erg blij mee, hij krijgt een mooie plaats op de kast! :P

Die is inderdaad heel mooi! Gefeliciteerd Gpsgek! :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vandaag ontving ik de PRACHTIGE trofee:

 

IMG_4318.jpg

 

Ga voor een fotoshoot of volledig formaat naar http://gpsgek.smugmug.com/Shoots/Trophy-Be...760263258_kTcZY.

 

 

Bedankt Cobusity, hij is prachtig en ik ben er erg blij mee, hij krijgt een mooie plaats op de kast! :beerchug:

Wauw, hij is mooi zeg... Ik ga aan het werk om 'm volgend jaar te winnen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

 

Het heeft even een paar dagen geduurd maar hier dan namens geovlinder een berichtje met de einduitslag. Helaas heeft zij door familie omstandigheden op dit moment niet de mogelijkheid om de wedstrijd af te ronden. In overleg met haar heb ik de afronding op mij genomen.

 

De sponsoren zijn benaderd om de prijzen aan de winnaars te doen toe komen, bedankt voor het beschikbaar stellen van de prijzen! Prijzen horen bij een wedstrijd en het is altijd leuk als er mede cachers zijn die deze belangeloos beschikbaar stellen!! Applaus!!

 

Als er nog vragen zijn over de afwikkeling neem dan even contact met mij, Cernunnos op.

 

En dan nu nog even officieel de uitslag;

 

eerste plaats: Using the Skyline van gpsgek (prijs: glazen award + brede ammobox + coin)

 

tweede plaats: Moord in Breehees van Spoekie (prijs: smalle ammobox + microcoin + logboekje)

 

derde plaats: Utrecht Pub Crawl van Macsels (prijs: tb + microcache met sticker)

 

winnaar onder de inzenders: Technetium (prijs: boekje d3Zusjes)

 

Iedereen ontzettend bedankt, in het bijzonder de jury en de donateurs, De Wijngemachtigde voor het regelmatig bijwerken van de stand van zaken op het forum, mr.atari voor zijn medewerking, maar ook zeker de nomineurs en niet te vergeten de mensen die allemaal zo'n mooie pagina hebben gemaakt. We hopen dat er veel mensen een voorbeeld aan zullen nemen, nu ze gezien hebben hoe mooi het kan.

 

Dat er nog vele mooie Cachepagina's mogen volgen en misschien volgt dan ooit ook wel weer een wedstrijd.

Dankzij de leuke en positieve reacties op deze wedstrijd, is die kans zeker aanwezig!

 

Ik heb het in ieder geval met heel veel plezier georganiseerd,

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...