Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland - 2000/2009"


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Ik heb de lijst met finalisten met enige verbazing bekeken. Ik ben echt oprecht nieuwsgierig waarom de cache Knight's move van Pyne niet bij de 10 kanshebbers staat.

Verbazing hoop ik om het ontbreken van jouw favoriet en niet om welke het wel gehaald hebben? :beerchug:

Zonder een voorkeur uit te spreken is denk ik jouw favoriet om 1 van onderstaande punten afgevallen:

1. overzichtelijkheid

2. taalgebruik

3. gebruik van media

4. algehele opmaak

5. originaliteit

6. volledigheid

7. sfeer

8. duidelijkheid

 

Ik denk het ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb de lijst met finalisten met enige verbazing bekeken. Ik ben echt oprecht nieuwsgierig waarom de cache Knight's move van Pyne niet bij de 10 kanshebbers staat.

Verbazing hoop ik om het ontbreken van jouw favoriet en niet om welke het wel gehaald hebben? ;)

Zonder een voorkeur uit te spreken is denk ik jouw favoriet om 1 van onderstaande punten afgevallen:

1. overzichtelijkheid

2. taalgebruik

3. gebruik van media

4. algehele opmaak

5. originaliteit

6. volledigheid

7. sfeer

8. duidelijkheid

 

Nou zeg het maar dan. Maar kijk vooraf wel eerst even naar de pagina van Knight's move en leg hem ook maar eens naast de finalisten. Dan kan ik me niet voorstellen dat je ontkent dat dit een briljante cachepagina is die op alle punten bijna tot helemaal perfect scoort. Ik blijf dus oprecht nieuwsgierig en ook oprecht teleurgesteld dat een van de weinige echte kwaliteitspagina's van Nederland geen kans maakt door ons (het gewone geocachersvolk) te worden gekozen tot beste cachepagina van Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zullen bezoekers het met je eens zijn, ongetwijfeld.

Maar de reden is alleen bekend bij de organisatie.

Of die het willen toelichten, en zo ja, hier.... weet ik niet.

Misschien een PM die kant op? ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de lijst met finalisten met enige verbazing bekeken. Ik ben echt oprecht nieuwsgierig waarom de cache Knight's move van Pyne niet bij de 10 kanshebbers staat. :thumbup:

Verbaasd ben ik niet, want dit is niet onverwacht in een wedstrijd waarbij je met een jury werkt, maar jammer vind ik het wel als nominator en als fan van pyne.

Aan de andere kant...de beschrijving is geweldig fraai, het onderhoud aan deze cache schiet de laatste tijd een beetje tekort en dat is dan ook weer spijtig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Als we allemaal op 'Moord in Breehees' stemmen kan die nog winnen.

Stem dus nu!

En als dat door iedereen ook nog de beste wordt gevonden is dat mooi meegenomen :rolleyes:

Stem allemaal op Utrecht Pub Crawl als je die het beste vindt! :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we allemaal op 'Moord in Breehees' stemmen kan die nog winnen.

Stem dus nu!

En als dat door iedereen ook nog de beste wordt gevonden is dat mooi meegenomen :rolleyes:

Stem allemaal op Utrecht Pub Crawl als je die het beste vindt! :yes:

 

Concurentie? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker, wie o wie gaat er winnen....spannenddddd :yes:

 

In de laatste dagen is de spanning te snijden bij de makers van de pagina's.

Wie word het? 'Using the Skyline' de 1e tot nu toe, of slaat 'moord in Breehees' nog toe met 3 stemmen achterstand? Maar denk ook niet zwart over 'Zwart-wit' hij kan nog gaan winnen.... en 'Utrecht Pub Crawl' of 'Ga je mee fietsen?' kunnen ook nog toeslaan!

Van de 14 139 leden hebben er nog maar 118 gestemd, dus kunnen er nog 14021 stemmen bij komen. Stemmen kan hier! Pak dus nu de laatste kans!

 

Ik wil nu al vast iedereen die aan deze spannende wedstrijd heeft meegedaan bedanken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...