Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland - 2000/2009"


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

ps. Ligt het nou aan mij, of lijkt het alsof men puzzelpagina's mooier vindt? Waar blijven de mooie multi-pagina's en de traditionals waar veel aandacht aan besteed is?

 

Niet klagen, wees blij dat er genomineerd wordt.

Overigens heb ik nog wel een aantal multicache pagina's in de aanbieding, maar ik mag niet suggereren... :P

Nee hoor, is geen klacht, maar iets waarover ik me verbaas, vooral als je bekijkt dat de meeste caches toch traditionals zijn... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil ook zo brutaal zijn en mijn eigen caches voordragen.

Ten eerste na een lange tijd niet meer op de site geweest te zijn zie ik dat ik veel lees werk te doen heb.

Leuke actie deze nominatie ronde.

Ik hoop dat het mensen stimuleert om naast een mooie cache ook een mooie pagina te maken, ik moet toegeven op de pagina knap ik soms ook wel af voor een cache.

 

Als eerste wil ik deze nomineren GC1R0PQ

Er bestaan vele foto caches maar ik heb deze toch net iets informatiever willen maken. Bij de foto's heb ik daarom informatie over de foto geplaatst en door alles in een tabel te plaatsen blijft het er ook mooi uitzien nadat het uitgeprint is.

Verder alles geprobeerd in stijl te houden. En verzorgd en niet te druk te maken.

 

Dan de andere cache deze is minder opgepimpt maar wel verzorgd. GC1QD1W

Door het gebruik van gekleurde letters heb ik geprobeerd onderscheid in het geheel aan te brengen.

Zwart is het verhaal de belevenis en rood is voor de vragen en aanvullende informatie.

Door het zo plaatsen van de tekst is het een mindere lap tekst geworden en is het geheel ook overzichtelijker.

Ik zelf knap vaak af op teveel tekst en denk moet ik dat allemaal gaan lezen, pffff.

Dit is dan niet de mooiste om te zien wel is er over het geheel goed nagedacht om een lap tekst toch overzichtelijk te maken.

Ook de waypoints en vragen zijn er makkelijk uit te vissen.

 

Nou ik zou zeggen kijk allen zelf maar wat je er van vind en het is wel raar om mezelf te nomineren.

Maar ik ben wel trots op wat ik gemaakt heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

And the nominies are (van mij dan)

 

GCM103: de bakens van Malpigi

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...d5-4c32c2427dde

 

De enige pagina waarvan ik dacht wow! Vanwege het verhaal, de sfeervolle foto's en het gebruik van media om de eerste baken te verstoppen. Zelfs al telt de "puzzel" niet mee, dan blijf ik het een goede pagina vinden.

 

GCK38B: AKWV!: de Hogt

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...ff-d503eeb5618d

 

Alladin werkt zijn caches en pagina's altijd tot in detail uit. Het uitschrijven van de route tussen de AKW's en het aanbieden van .GPX files is hier slechts een voorbeeld van. Een op en top voorbeeld van service richting de loper.

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nominatie: Twins

 

Motivatie: Tijdens het vormgeven van het concept wordt alle overtollige informatie stapsgewijs geschrapt. Het werk wordt herzien, en er wordt gekeken naar waar de ziel het best kan worden belicht. Er wordt een balans gezocht tussen de esthetische en informatieve kant van het product. Alleen echt talent kan deze lijn van verfijning op de juiste waarde inschatten. Uiteindelijk ontstaat dan een werk waarvan men kan zeggen: het is de perfecte eenvoud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nominatie: Twins

 

Motivatie: Tijdens het vormgeven van het concept wordt alle overtollige informatie stapsgewijs geschrapt. Het werk wordt herzien, en er wordt gekeken naar waar de ziel het best kan worden belicht. Er wordt een balans gezocht tussen de esthetische en informatieve kant van het product. Alleen echt talent kan deze lijn van verfijning op de juiste waarde inschatten. Uiteindelijk ontstaat dan een werk waarvan men kan zeggen: het is de perfecte eenvoud.

 

 

;) Briljant !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nominatie: Twins

 

Motivatie: Tijdens het vormgeven van het concept wordt alle overtollige informatie stapsgewijs geschrapt. Het werk wordt herzien, en er wordt gekeken naar waar de ziel het best kan worden belicht. Er wordt een balans gezocht tussen de esthetische en informatieve kant van het product. Alleen echt talent kan deze lijn van verfijning op de juiste waarde inschatten. Uiteindelijk ontstaat dan een werk waarvan men kan zeggen: het is de perfecte eenvoud.

 

 

;) Briljant !

Herman Finkers: "Godfried Bomans zei ooit: Schrijven is schrappen." (Leuk hè, een citaat in een citaat)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nominatie: Twins

 

Motivatie: Tijdens het vormgeven van het concept wordt alle overtollige informatie stapsgewijs geschrapt. Het werk wordt herzien, en er wordt gekeken naar waar de ziel het best kan worden belicht. Er wordt een balans gezocht tussen de esthetische en informatieve kant van het product. Alleen echt talent kan deze lijn van verfijning op de juiste waarde inschatten. Uiteindelijk ontstaat dan een werk waarvan men kan zeggen: het is de perfecte eenvoud.

 

 

;) Briljant !

Herman Finkers: "Godfried Bomans zei ooit: Schrijven is schrappen." (Leuk hè, een citaat in een citaat)

 

Hou het maar op Briljant, ieder woord meer is teveel ! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...