Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland - 2000/2009"


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik zeg het gewoon nog een keer:

 

Ik hoop niet dat deze wedstrijd verwordt tot een competitie van wie de mooiste of origineelste cache heeft bedacht en hoe ingenieus allerlei puzzels zijn gemaakt om tot een cachelocatie te komen. Ik snap best dat mensen getriggerd worden door een mooie route, of een fraaie cachebehuizing om tevreden te zijn over de effort die een cacher in zijn cache + route heeft gestopt.

 

Maar naar mijn idee moet de focus liggen op de cachepagina, hoe die in elkaar steekt en hoe die eruit ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn welgemeende excuses nog nooit van die knop gehoord is het zo goed?

Visit My Website

Bijna goed, als je deze code gebruikt gaat het helemaal goed:

 

[url="http://www.geocaching.com/seek/cache_details.aspx?guid=f4378053-204a-4229-bbd9-d4d0d410a8c4"]GCPV7E[/url] Memory

Dan ziet het er zo uit:

 

GCPV7E Memory

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GC19671 Annie MG Schmidt

 

motivatie:

voldoet in mijn ogen aan de volgende punten:

 

Overzichtelijk, goed taalgebruik, extra media gebruikt, opmaak netjes, volledig verhaal, Annie MG Schmidt sfeer (vooral door de liedjes ga je weer even terug naar vroeger) en duidelijk.

 

 

ps, het is er één van mijzelf, maar als jullie het niet doen, moet ik toch zelf doen ;-)

bewerkt door Mon-Roe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps @ The Snoopy Family: met alle respect, maar volgens mij heb je de wedstrijd niet helemaal goed begrepen. Deze wedstrijd gaat over de mooist/beste cachePAGINA, en zeker niet om de puzzel die erachter zit. De beide cache die je hebt genomineerd hebben een leuk puzzeltje, maar de pagina zelf is toch niet heel erg bijzonder. Niet dat ik hier de discussie aan wil gaan over wat mooi is en wat niet, maar ik probeer duidelijkheid te scheppen in wat voor wedstrijd het is.

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps Er is geen discussie over aard van de wedstrijd nodig, zie postje 1 en titel.

De jury en later jullie bepalen welke "De Beste Cachepagina van Nederland 2000-2009" is.

 

Als iets niet duidelijk is kan je het vragen, we beantwoorden je vragen graag.

 

In postje 2 kan je zien hoe je een reactie kan plaatsen, met of zonder nominatie.

Als het je niet lukt om het te posten volgens de voorbeelden, zal mod. Mr. Atari je graag helpen.

 

Ik wil alvast iedereen bedanken voor de nominaties :thumbup: , want zonder nominaties was er geen wedstrijd.

En iemand krijgt er nog een mooie beloning voor ook!

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met blozende wangen :thumbup: nomineer ik onze cacheDe verdwenen magische wereld gc1rxte

 

 

Waarom ik deze cache pagina nomineer?

#Hij voldoet aan alle acht punten.[denk ik]

# je kan door de pagina heen springen.[je hoeft niet helemaal naar beneden te scrollen]

# Er is een goede engelse vertaling dankzij hulp.

# Je kan op de perkamenten drukken , ze worden dan groot en leesbaar.

 

En omdat ik gewoon heel erg trots ben op deze zelf bedachte pagina door mr Geo.Error :clap:

 

Dank je wel voor deze leuke wedstrijd :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps Dankjewel voor alle nominaties tot nu toe!!!!!!!!!! :ph34r:

Maar jullie maken het de jury wel heel makkelijk met zo weinig nominaties.

 

Zijn er zo weinig mooie cache-pagina's?

Of heeft iedereen die mooie prijs al, die je kan winnen als je een pagina nomineert?

Of is iedereen nu zijn pagina druk aan het pimpen om vlak voor de deadline een prachtige pagina te kunnen nomineren.

Of .................?

 

groetjes GeoVlinder

bewerkt door GeoVlinder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

N.a.v. bericht op het forum heb ik deze cachepagina bekeken. En deze is wel heel mooi.

GC1ZB9Q

 

Motivatie:

De opmaak van de pagina springt eruit.

De pagina nodigt uit om snel te vertrekken richting Zuiden om deze wandelcache te doen. Goede sfeer.

Goede verwijzing naar andere wandelroutes en rustplaatsen.

Mogelijkheid (binnenkort) om pagina in andere taal uit te printen.

bewerkt door Miniatuur
link aangepast op verzoek plaatser
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou vooruit, even wat zelfbevlekking, ik heb er tenslotte werk genoeg aan gehad:

 

GC1KCR1 Twentse Sagen

 

Reden nominatie:

 

1. overzichtelijkheid : overzichtelijker kon het eigenlijk niet, gezien de beperkingen die je hebt als je alleen html kan gebruiken.

2. taalgebruik : waar denk je dat mijn bijnaam "taalpurist" vandaan komt?

3. gebruik van media : plaatjes (foto's zelf gemaakt)

4. algehele opmaak : gebruik van frames om tekst en plaatjes in "het gareel te houden" (zie ook dit log)

5. originaliteit : er was nog geen cache over Twentse Sagen, verhalen zijn authentiek, maar (behalve daar waar vermeld) wel door mijzelf geschreven.

6. volledigheid : ik geloof niet dat er wat mist. Helaas is het aantal attributes dat er bij geplaatst mag worden beperkt, want ik had er graag nog wat bij geplaatst.

7. sfeer : bijpassende foto's

8. duidelijkheid : Volgens mij laten de omschrijvingen niets te wensen over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat ik dan ook nog een "duit" in het zakje doen.

 

Ik moet de cache nog doen, maar de pagina wil ik graag nomineren.

GC1K8GA Montis Sancte Marie.

 

 

Mooie pagina opmaak met een mooi inleidend verhaal die alleen maar de interesse wekt om deze cache te gaan doen.

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nominatie:

GC1NGKN Slobberen 1 - The People

 

Motivatie:

De verhouding tussen plaatjes en tekst is wat mij betreft precies goed.

Er staat op de pagina een duidelijke uitleg over het waarom van de cache en het verband tussen de caches uit deze serie.

De achtergrondinformatie is leuk.

Er staan parkeercoordinaten gegeven, met een waarschuwing geen gekke capriolen uit te halen (dus aan veiligheid is ook al gedacht)

Kortom: Een duidelijk, overzichtelijk, uitnodigend, compleet en sfeervol geheel.

 

En nee, ik ken/ben de maker niet :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...