Spring naar bijdragen

Wedstrijd ''beste Cachepagina Van Nederland - 2000/2009"


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Hoewel ik net zie dat nog een nominatie concurrentie betekent voor mijn eigen kansen, hierbij nog een cache die ik graag beoordeeld zou willen zien, qua beschrijving:

 

GCJZKB Zwart-wit van Shamrock Stone.

 

De pagina is mooi evenwichtig (al mis ik een T aan het eind voor de volledigheid), je ziet direct wat de bedoeling is: herken de series!

Het taalgebruik is keurig en van sommige series zijn precies de juiste scenes gepakt, zoals bij G en L. De plaatjes zijn goed in de ouderwetse tv's gephotoshopt (gebruik van andere media...).

En vervolgens staat er een duidelijke puzzel waarin je de antwoorden kwijt kunt om uiteindelijk aan het coord te komen.

Onderaan nog een reeks vrolijke pictogrammen om het af te maken.

 

Vandaar dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoewel ik net zie dat nog een nominatie concurrentie betekent voor mijn eigen kansen, hierbij nog een cache die ik graag beoordeeld zou willen zien, qua beschrijving:

 

GCJZKB Zwart-wit van Shamrock Stone.

 

De pagina is mooi evenwichtig (al mis ik een T aan het eind voor de volledigheid), je ziet direct wat de bedoeling is: herken de series!

Het taalgebruik is keurig en van sommige series zijn precies de juiste scenes gepakt, zoals bij G en L. De plaatjes zijn goed in de ouderwetse tv's gephotoshopt (gebruik van andere media...).

En vervolgens staat er een duidelijke puzzel waarin je de antwoorden kwijt kunt om uiteindelijk aan het coord te komen.

Onderaan nog een reeks vrolijke pictogrammen om het af te maken.

 

Vandaar dus.

 

 

Kijk hier ben ik helemaal mee eens. Een nominatie nu eens niet voor iemands eigen cache/pagina maar zelfs concurentie voor je eigen pagina. Een mooie goed gemaakte pagina en ook nog een hele leuke cache om te doen. :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 nominaties tot nu toe van de meer dan 8500 cachepagina's in NL.

 

Daar kunnen er nog veel meer bij, dus graaf in je geheugen, browse wat door cachepagina's heen en nomineer een mooie!

 

In deze post vinden jullie de punten waarop gelet zal worden en -niet geheel onbelangrijk- wat er te winnen is!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als iedereen dan toch zijn eigen pagina aanmeld dan blijven wij niet achter:

 

GC1BBN5 De groene gordel van Hoogvliet

 

 

De cache pagina is erg overzichtelijk ondanks de massa aan wp's

Taal gebruik is simpel maar duidelijk

Er staan hier en daar een paar foto's tussen de tekst om het een beetje te kunnen visualiseren

Opmaak is uniform

De tussenliggende caches vinden wij origineel verweven in de route

Voor de volledigheid hebben we er zelfs 2 rustpunten in gezet waar je iets kunt eten/drinken.

Tsja die sfeer is persoonlijk

En duidelijk vinden we het ook :thumbdown:

bewerkt door BaJo
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps Je mag er idd 2 nomineren, immers er kan er in jouw ogen maar 1 dé beste zijn, een 2de is voor als je toch echt niet kan kiezen tussen 2 pagina's. Zo hadden wij het bedacht, maar eerlijk is eerlijk er staat niks in de regels over suggesties geven. Ik gooi het even in de groep en je hoort het zsm.........tot die tijd blijft je ene suggestie sowieso staan, dus als men snel is kan men hem overnemen.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Naar aanleiding van voorgaande posting.

Vanuit de jury willen we het graag houden bij de twee nominaties die er per inzender mogen worden gegeven.

Er zullen vast naast de twee gedane nominaties nog vele suggesties gedaan kunnen worden, maar wij willen graag dat mensen zelf eens door de verschillende cachepagina's gaan bladeren, als ze deze wedstrijd een leuk initiatief vinden.

Tevens willen wij door het aantal nominaties tot twee te beperken dat er een weloverwogen keuze wordt gemaakt, dat je dus echt die pagina nomineert die je de moeite waard vind.

 

Dus om kort te gaan:

- per gebruiker maximaal 2 nominaties.

- geen suggesties.

 

De aanmeldingen komen langzaam aan binnen, maar er mogen er nog zeker meer bij. Ik kan mij niet voorstellen dat er niet meer pagina's zijn die in aanmerking zouden kunnen komen voor een nominatie. Dus ik roep iedereen ook bij deze nog eens op om eens lekker door de verschillende cachepagina's te gaan neuzen.

 

grtzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, maar twee en ik had er wel meer, keuzes, keuzes........

 

Ik nomineer de volgende pagina's

Beide voldoen ze aan de, door de jury, criteria van bericht #1.

Ik vind ze zelf prettig lezen en goed verzorgd.

Engelse beschrijving is voorhanden.

De verwijzingen met de hyperlinks zijn mooi.

 

De beschrijving van GCG2JJ is recent aangepast en dat vind ik lovenswaardig om te doen bij een wat oudere cache.

 

GCG2JJ van Williii Carrotte

 

en

 

 

GC1E4N0 van Wirholt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij deze mijn tweede nominatie:

GC1DWA3 Krachtig evenwicht

 

Motivatie:

De pagina in zijn totaal is kort en krachtig.

Het plaatje is duidelijk en door het gebruik van de verschillende kleurtjes ook uitnodigend.

De formule is goed leesbaar door gebruik van een grotere letter.

Op de pagina staat vermeld wat er in de directe omgeving nog meer te doen is.

De omschrijving staat zowel in het Nederlands als in het Engels. Door het gebruik van twee verschillende kleuren, hoef je niet te zoeken waar 'jouw' taal ophoudt of begint.

De sfeer past precies bij de puzzel (krachtig!)

De "attributes" (de icoontjes die je door geocaching.com kunt toevoegen) zijn compleet. Hierdoor is ook het zoeken met PQ's doeltreffend.

Een coordinatenchecker maakt het geheel compleet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ps. Ligt het nou aan mij, of lijkt het alsof men puzzelpagina's mooier vindt? Waar blijven de mooie multi-pagina's en de traditionals waar veel aandacht aan besteed is?

 

Niet klagen, wees blij dat er genomineerd wordt.

Overigens heb ik nog wel een aantal multicache pagina's in de aanbieding, maar ik mag niet suggereren... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...