Spring naar bijdragen

Voortuin Caches Zouden Verboden Moeten Worden


Nijen

Voortuin Caches (Poll)  

284 leden hebben gestemd

  1. 1. Voortuin Caches (Poll)

    • Ze moeten verboden worden!
      58
    • Gewoon blijven, ik heb er geen problemen mee.
      142
    • Ik twijfel in sommige gevallen.
      28
    • Geen mening.
      4
    • Ze mogen blijven MITS er aan bepaalde regels worden voldaan.
      52


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Picto_house.gif

 

deze

 

en als die niet naar wens is, kan ik er zo eentje naar wens maken...

 

OK, onze voordeur zit aan de zijkant van het huis, maar wel met zo'n mooi puntdakje erboven!

 

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van voortuincaches. Misschien dat er duidelijker aangegeven moet worden in de cache omschrijving dat het om een voortuincache gaat, je kunt hem dan overslaan indien gewenst.

 

Ja, goed idee. Als iedereen nu eens aangeeft waar zijn cache ligt, hoef ik ook niet meer te zoeken :thumbup:

Voortuin, achtertuin, lantaarnpaal, bankje, prullenbak, verkeersbord, boomwortel, konijnenhol, vossenhol, berenhol, grot, kloof, diepzeetrog, bergtop naast het kruis! Nog één opmerking over voortuincaches en er komt er eentje bij........... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Picto_house.gif

 

deze

 

en als die niet naar wens is, kan ik er zo eentje naar wens maken...

 

OK, onze voordeur zit aan de zijkant van het huis, maar wel met zo'n mooi puntdakje erboven!

 

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van voortuincaches. Misschien dat er duidelijker aangegeven moet worden in de cache omschrijving dat het om een voortuincache gaat, je kunt hem dan overslaan indien gewenst.

 

Ja, goed idee. Als iedereen nu eens aangeeft waar zijn cache ligt, hoef ik ook niet meer te zoeken :thumbup:

Voortuin, achtertuin, lantaarnpaal, bankje, prullenbak, verkeersbord, boomwortel, konijnenhol, vossenhol, berenhol, grot, kloof, diepzeetrog, bergtop naast het kruis! Nog één opmerking over voortuincaches en er komt er eentje bij........... :thumbup:

De hints wel eens bekeken? Tip: staat onderaan, voor de logs. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn mening "gewoon blijven, ik heb er geen problemen mee".

 

En zie wel of ik ze laat liggen of niet.

 

Waar ik wel ooit wat minder over gedacht had was de reden van een van dergelijke caches waarbij de legger vertelde de cache te hebben gelegd "omdat de kinderen het zo leuk vinden andere geocachers te ontmoeten". Een cache als lokmiddel! Ondanks mijn persoonlijke amusementswaarde :thumbup: weigerde ik als entertainment voor andermans kinderen te fungeren ;) . Gelukkig was aan mij de keus om deze cache niet te doen :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Picto_house.gif

 

deze

 

en als die niet naar wens is, kan ik er zo eentje naar wens maken...

 

Volgens mij moet hij iets minder gedetailleerd, iets simpeler, iets dat meer in lijn ligt met de gemiddelde voortuincache.

 

Ja, je het hebt het voor elkaar! Nu komt er weer een voortuincache bij!

bewerkt door Team Professor X
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik wel ooit wat minder over gedacht had was de reden van een van dergelijke caches waarbij de legger vertelde de cache te hebben gelegd "omdat de kinderen het zo leuk vinden andere geocachers te ontmoeten". Een cache als lokmiddel! Ondanks mijn persoonlijke amusementswaarde :thumbup: weigerde ik als entertainment voor andermans kinderen te fungeren ;) . Gelukkig was aan mij de keus om deze cache niet te doen :thumbup:

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar ik wel ooit wat minder over gedacht had was de reden van een van dergelijke caches waarbij de legger vertelde de cache te hebben gelegd "omdat de kinderen het zo leuk vinden andere geocachers te ontmoeten". Een cache als lokmiddel!

 

Dat is dezelfde smoes die mensen gebruiken als ze om een handtekening vragen aan een beroemd persoon: 'Voor mijn dochter van 6...'

Amehoela, ze doen dat in de meeste gevallen gewoon voor hun eigen vermaak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Picto_house.gif

 

deze

 

en als die niet naar wens is, kan ik er zo eentje naar wens maken...

 

Volgens mij moet hij iets minder gedetailleerd, iets simpeler, iets dat meer in lijn ligt met de gemiddelde voortuincache.

 

Ja, je het hebt het voor elkaar! Nu komt er weer een voortuincache bij!

 

En die buurman dan, die beperk je mooi in zijn mogelijkheid om er ook eentje te leggen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja die voortuincaches. Van mij mogen ze verboden worden. In 9 van de 10 gevallen sta je erg in het zicht en is van ongezien loggen bijna geen sprake. Vaak voer je dus een handeling uit op iemands privé eigendom, wat er voor niet-ingewijden vreemd uit kan zien. De kans dat je op verkeerd grondgebied terecht komt is ook groot. Het verkondigen van "dan doe je ze toch niet" vind ik wel erg kort door de bocht, omdat die keuze er niet altijd is. Zeker niet wanneer het niet in de listing staat. Als je dan na een week puzzelen of twee uur wandelen bij een voortuin terecht komt, moet je dan de keuze gaan maken hem wel of niet te doen. Geen goed moment vind ik dat. Ik ben wel van mening, doe wat je leuk vind (plaatsen en bezoeken). Enne ik heb een waypoint vlak voor mijn huis. Dat heb ik speciaal gedaan om te kijken wie er langs komt. :thumbup: Ik vind trouwens nano's erger dan voortuincaches....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja die voortuincaches. Van mij mogen ze verboden worden. In 9 van de 10 gevallen sta je erg in het zicht en is van ongezien loggen bijna geen sprake. Vaak voer je dus een handeling uit op iemands privé eigendom, wat er voor niet-ingewijden vreemd uit kan zien. De kans dat je op verkeerd grondgebied terecht komt is ook groot. Het verkondigen van "dan doe je ze toch niet" vind ik wel erg kort door de bocht, omdat die keuze er niet altijd is. Zeker niet wanneer het niet in de listing staat. Als je dan na een week puzzelen of twee uur wandelen bij een voortuin terecht komt, moet je dan de keuze gaan maken hem wel of niet te doen. Geen goed moment vind ik dat. Ik ben wel van mening, doe wat je leuk vind (plaatsen en bezoeken). Enne ik heb een waypoint vlak voor mijn huis. Dat heb ik speciaal gedaan om te kijken wie er langs komt. :thumbup: Ik vind trouwens nano's erger dan voortuincaches....

Weet je wat nog erger is??? Een nano in een voortuincache!!

(of topic) Hee Axel, wij hebben eens onder jou keukenraam gestaan...... je zwaaide naar ons!! :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En die buurman dan, die beperk je mooi in zijn mogelijkheid om er ook eentje te leggen?

 

Ik begrijp je niet. Hoe minder hoe beter was toch je devies? Want micro's zoeken onder dakpannen en naast tuinkabouters terwijl de hele wereld je aanstaart is toch niets? Dus als ik een tuincache leg is er weer een cirkel van 160m2 gevrijwaard van andere tuintrash? Overigens woont de dichtsbijzijnde cacherster die ik ken op toch alweer 4,5 km! Enne....iets met een powertrail wordt ook niet door iedereen gewaardeerd. Laat staan een straat vol tuincaches. Zoals je ziet...dilemma's alom.

 

Aha, machtig idee...een nano in een betonnen tuinkabouter van zo'n 60 kilo................ :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja die voortuincaches. Van mij mogen ze verboden worden. In 9 van de 10 gevallen sta je erg in het zicht en is van ongezien loggen bijna geen sprake. Vaak voer je dus een handeling uit op iemands privé eigendom, wat er voor niet-ingewijden vreemd uit kan zien. De kans dat je op verkeerd grondgebied terecht komt is ook groot. Het verkondigen van "dan doe je ze toch niet" vind ik wel erg kort door de bocht, omdat die keuze er niet altijd is. Zeker niet wanneer het niet in de listing staat. Als je dan na een week puzzelen of twee uur wandelen bij een voortuin terecht komt, moet je dan de keuze gaan maken hem wel of niet te doen. Geen goed moment vind ik dat. Ik ben wel van mening, doe wat je leuk vind (plaatsen en bezoeken). Enne ik heb een waypoint vlak voor mijn huis. Dat heb ik speciaal gedaan om te kijken wie er langs komt. :thumbup: Ik vind trouwens nano's erger dan voortuincaches....

Je kunt het ook een stukje duidelijker maken bij welk huis je moet zijn.

4621d053-baea-40b1-9748-168b791e63d6.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...