Spring naar bijdragen

Voortuin Caches Zouden Verboden Moeten Worden


Nijen

Voortuin Caches (Poll)  

284 leden hebben gestemd

  1. 1. Voortuin Caches (Poll)

    • Ze moeten verboden worden!
      58
    • Gewoon blijven, ik heb er geen problemen mee.
      142
    • Ik twijfel in sommige gevallen.
      28
    • Geen mening.
      4
    • Ze mogen blijven MITS er aan bepaalde regels worden voldaan.
      52


Aanbevolen berichten

Top opmerking van Bloodwoosj!

Inderdaad, het lijkt net of men zich nergens druk over mag maken.

"Ga toch cachen!" is voortdurend het antwoord.

Waarom dan dit forum? Om als makke schapen continu te roepen dat de wereld geweldig is en dat alles super gaat en er niets mankeert aan geocachen? Ja, leuk, laten we vooral niet te kritisch zijn en geen vraagtekens stellen bij sommige zaken! Het zou zomaar kunnen dat er iemand zich in z'n kruis getast voelt.

Nee, in plaats daarvan moeten we allemaal blij doen :dribble::notworthy: roepen dat iedereen moet doen wat ie leuk vindt en gaan cachen. Hoe vaak moet ik nog roepen dat het me niet gaat om de regels te bepalen, maar om ergens een rem op te zetten, om mensen nog eens wat kritischer te laten kijken naar hun eigen cache, en dan vooral naar voortuincaches?? Mag ik dat niet? Ja hoor, maar mensen zien liever dat ik ga cachen!

Afschaffen dit forum!

 

Oh nee, da's ook weer geen goed idee... ;)

 

Het zou zomaar kunnen dat er iemand zich in z'n kruis getast voelt.

 

Hmmmm wie zou dat nou zijn............... :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dit is geen stuk dat steeds weer onder de aandacht hoeft te worden gebracht zoals bijvoorbeeld de wedstrijd; "Cachepagina maken".

Een discussiedraadje of poll loopt zolang men behoefte heeft om met argumenten te discusieren of met argumenten te reageren.

Als die behoefte er niet meer is dan is er geen enkele noodzaak het draadje omhoog te schoppen.

Laat het dan a.u.b. voor wat het is.

 

Bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit is geen stuk dat steeds weer onder de aandacht hoeft te worden gebracht zoals bijvoorbeeld de wedstrijd; "Cachepagina maken".

Een discussiedraadje of poll loopt zolang men behoefte heeft om met argumenten te discusieren of met argumenten te reageren.

Als die behoefte er niet meer is dan is er geen enkele noodzaak het draadje omhoog te schoppen.

Laat het dan a.u.b. voor wat het is.

 

Bedankt

 

Hallo sivota,

 

Dit draadje was voor mij ook de druppel die de emmer deed overlopen, vandaar mijn dat ik hem omhoog

haalde.

 

Hij mag mijn inziens gewoon helemaal van het forum verwijderd worden.

Mijn toestemming heb je.

 

En voor degene die gaat zeuren over waarom het gesloten word:

 

Doe eens wat nuttigs dan van die onzin openen op het forum

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan de ene kant kun je je soms errug ongemakkelijk voelen in de voortuin van een ander want in feite heb je daar (in de tuin van een onbekende) niets te zoeken maar misschien ook juist wel! :notworthy:

Dat maakt het best spannend en toch ook wel weer leuk om te zien of de cacher in een leuk stulpje woont.... :dribble:

maar mijn favoriete caches blijven toch de natuur- en stadscaches!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo sivota,

 

Dit draadje was voor mij ook de druppel die de emmer deed overlopen, vandaar mijn dat ik hem omhoog

haalde.

 

Hij mag mijn inziens gewoon helemaal van het forum verwijderd worden.

Mijn toestemming heb je.

 

En voor degene die gaat zeuren over waarom het gesloten word:

 

Doe eens wat nuttigs dan van die onzin openen op het forum

 

Keske27

 

 

Dat gezegd hebbende en daar was ook al een poll voor geopend Keske, zullen we dan nu, voor zover mogelijk, weer on topic gaan? :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo sivota,

 

Dit draadje was voor mij ook de druppel die de emmer deed overlopen, vandaar mijn dat ik hem omhoog

haalde.

 

Hij mag mijn inziens gewoon helemaal van het forum verwijderd worden.

Mijn toestemming heb je.

 

En voor degene die gaat zeuren over waarom het gesloten word:

 

Doe eens wat nuttigs dan van die onzin openen op het forum

 

Keske27

 

 

Dat gezegd hebbende en daar was ook al een poll voor geopend Keske, zullen we dan nu, voor zover mogelijk, weer on topic gaan? :rolleyes:

Ik ge er in ieder geval van slapen. Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou in elk geval graag zien dat men elkaar de vrijheid gunt een andere mening te hebben. Men mag het er mee oneens zijn, maar het getuigt van gebrek aan respect om een stelling gelijk als "onzin" naar de prullenbak te verwijzen. Probeer in het achterhoofd te houden dat de ander zijn stelling doorgaans poneert uit liefde voor de hobby die we allen delen. De Wijngemachtigde probeerde met goede bedoelingen een discussie aan te gaan hoe de gemiddelde kwaliteit van een (voortuin)cache omhoog kan.

 

Een discussie kan alleen goed en interessant blijven als er steeds nieuwe argumenten voor/tegen worden aangedragen zonder elkaar bij voorbaat af te kraken. In die zin kan ik het me wel voorstellen dat men het als "gezeur" ervaart als steeds dezelfde punten herkauwd worden. Daarom heeft Sivota eerder ook niet voor niets gevraagd om alleen iets te posten als je inhoudelijk iets nieuws te zeggen hebt. Het kost begrijpelijkerwijs altijd enige moeite om in te zien dat het op een bepaald moment geen zin meer heeft om te zeggen wat op je tong ligt en het onderwerp te laten rusten. Maar dat is soms echt nodig zodat de discussie niet ontspoort.

 

Dus beste mensen, denk aub eerst even na of het nog de moeite waard is voordat je op "Reactie toevoegen" klikt. Het komt de discussie ten goede :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...