Spring naar bijdragen

Geocaching Jaaroverzicht 2009


Lepman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Brand in het gebouw waar de servers van gc.com staan opgesteld, waarna de site een paar dagen uit de lucht was.

 

Welke maand? Juli of augustus...

 

 

Op 3 juli. Op vrijdagavond, wanneer iedereen voorbereidingen voor het weekend treft.

:dribble: . Wat kunnen we toch slecht zonder geocachen.

Tevens de avond met het grootste aantal forumgebruikers tegelijk on line op dit forum (513)

......en maar wachten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK dan! Het fenomeen Carpoolcaches krijgt in 2009 serieuze vorm. Voor die tijd lagen er al caches op carpoolplaatsen maar die werden niet zo massaal aan de man gebracht als de CC's.

Ik geloof dat dit de eerste was van een serie die door iedereen kan worden aangevuld.

Met een Carpoolcache heb je geen reden tot klagen; je weet tenslotte waar je terecht komt: asfalt, beton, auto's en weinig natuur!

In mijn beleving de ultieme opraapmicro cq. flutcache met een vette knipoog :dribble: . Beter dan alle alle echte flutcaches en opraapmicro's die nietsvermoedende cachers naar de meest fantasieloze plaatsen laat reizen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begin is er :)

 

Leuk om te zien wat iedereen zich herinnert.

Staan nu al dingen bij waarvan ik zeg "o ja!!"

 

Als het zo blijft doorgaan zal ik wat eerder beginnen met het overzicht te maken zodat we kunnen zien wat er allemaal al genoemd is.

 

Vooral de 1e helft 2009 is natuurlijk lastig, al weer zooo lang geleden... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

Volgens mij moet er ook één ding niet vergeten worden en dat is;

Dat de modjes soms afgekraakt worden en dat zij er zijn om Geocaching.nl mogelijk te maken.

 

Uitzonderingen daar gelaten?

 

Vergeet niet het is allemaal vrijwilligerswerk.

 

Groetjes,

 

Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij was dit het meest markante punt van het jaar: De eerste serieuze alternatieven voor de diensten van geocaching.nl komen online met als gevolg een goede discussie over de koers van geocaching.nl.

 

Ik volg niet alles, en zie nu dat ik toch wat interessante dingen heb gemist. Van het vertrek van Barny heb ik bijvoorbeeld niks meegekregen. Echt een gemis, zijn cynische kijk op het wereldje in komische woorden. Erg vaak was ik het met hem eens en daarom naar mijn mening veel te vaak verguist en een zeer onterecht vertrek.

bewerkt door rhr_nl
Link naar opmerking
Deel via andere websites

OK dan! Het fenomeen Carpoolcaches krijgt in 2009 serieuze vorm. Voor die tijd lagen er al caches op carpoolplaatsen maar die werden niet zo massaal aan de man gebracht als de CC's.

Ik geloof dat dit de eerste was van een serie die door iedereen kan worden aangevuld.

Met een Carpoolcache heb je geen reden tot klagen; je weet tenslotte waar je terecht komt: asfalt, beton, auto's en weinig natuur!

In mijn beleving de ultieme opraapmicro cq. flutcache met een vette knipoog :) . Beter dan alle alle echte flutcaches en opraapmicro's die nietsvermoedende cachers naar de meest fantasieloze plaatsen laat reizen.

ReeJ was begonnen met de standaard cachepagina's, het idee van HECC en SECC enz komt uit Kampen. Dit was de eerste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...