Spring naar bijdragen

Geocaching Jaaroverzicht 2009


Lepman

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Cache-Hopper heeft mij gevraagd het volgende berichtje even te posten, hij kan namelijk (nog) niet op het forum:

 

In 2009 heb ik wederom (als vervolg vanaf 18 mei 2008) elke dag mijn dagelijkse cache weten te vinden.

Hoewel ik niet bezig ben met records, wil ik wel vermelden dat mijn meest produktieve dag bestond uit 18 caches.

 

Een leuke challenge was het loggen van caches in 5 verschillende landen op 1 dag (B-L-F,3x-D,3x-NL).

 

Speciaal was dat ik mijn kilo-cache kon vinden (3 december jl.) aan een aan mij opgedragen cache (Cache-Hoppers 1000ste).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag mij af of persoonlijke mijlpalen wel interessant zijn voor een jaaroverzicht?

 

Natuurlijk is het leuk voor degene zelf en misschien voor de mensen die die persoon kennen, maar als iedereen zijn persoonlijke mijlpalen erin wil, wordt het wel een heeeeel dik 'boekwerk', denk ik.

 

Wat denken jullie?

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag mij af of persoonlijke mijlpalen wel interessant zijn voor een jaaroverzicht?

 

Natuurlijk is het leuk voor degene zelf en misschien voor de mensen die die persoon kennen, maar als iedereen zijn persoonlijke mijlpalen erin wil, wordt het wel een heeeeel dik 'boekwerk', denk ik.

 

Wat denken jullie?

 

groetjes GeoVlinder

 

 

Ach, dat hangt van de mijlpaal af.

Echt iedere dag een cache doen! Ik vind het wel erg mooi.

Zo ken ik verder iemand die, in januari, bijna door het ijs zakte tijdens een eigelijk veel te gevaarlijke tocht om een cache te bereiken, iemand die, tijdens een cachetocht, wegreed na het tanken met de slang nog in de tank :thumbdown: en iemand die op 27 september zijn 100e event logde en dat niemand vertelde.

Er zullen best nog veel meer van die persoonlijke verhalen en mijlpalen zijn.

Zulke verhalen uit het veld, dat is toch geocachen?

Ze maken een jaaroverzicht, naast het algemene nieuws ook wel eh... sappig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag mij af of persoonlijke mijlpalen wel interessant zijn voor een jaaroverzicht?

 

Natuurlijk is het leuk voor degene zelf en misschien voor de mensen die die persoon kennen, maar als iedereen zijn persoonlijke mijlpalen erin wil, wordt het wel een heeeeel dik 'boekwerk', denk ik.

 

Wat denken jullie?

 

groetjes GeoVlinder

 

Ondanks de post van Sivota, denk ik dat het aantal persoonlijke 'cache-eigenaardigheden' beperkt zou moeten blijven, maar dat is verder aan de samensteller(s) van het overzicht.

Ik vind bv wel dat de 6000e, 7000e en 8000e (en misschien zelfs wel de 9000e) found van Wilxlii Carrotte wel in het NL overzicht zouden moeten thuishoren. Maar dat is mijn mening.

 

Daarnaast ken ik inderdaad nog wel meer persoonlijke verhalen/mijlpalen die sappig zijn, maar voor een groter publiek wellicht minder van belang.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet dat kopje koffie wat in het klepje stond van het dashbordkastje en dichtgesmeten werd er ook in.

Of was dat niet dit jaar, alleen dit jaar dat ik dat bericht las en helemaal dubbel lag?

Dat was van dit jaar, zie hier voor het topic, bericht 170.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg persoonlijk dus misschien niet voor jullie lijst, maar dit zijn de hoogtepunten van dit jaar voor mij.

 

- januari 2009: de week serie is met de bonus compleet, 53 caches

- april 2009: geocoin race finish event (en minivakantie drenthe)

- juni 2009: geocachen op Texel (met gezellig overnachtingsadres)

- augustus 2009: geocaching in Wales

- oktober 2009: WWW 5 1/2 event

- december 2009: dan gaat de uitgestelde verhuizing echt gebeuren

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

november: 3 topics over voortuincaches

 

{November} Hier is het stof ook weer vanaf geblazen: "Geocaching En Puntjes Jagers."

 

 

Edit: wanneer zou die discussie over microcaches beginnen, kan mooi in het jaaroverzicht opgenomen worden. Zou jammer zijhn dat te moeten missen." Micro's zijn LEUK!

bewerkt door DoS
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2009: forum is over het hoogtepunt heen en volledig verzadigd.

 

Alles is al eens gezegd.

Nieuwe cachevormen zijn er niet meer. Nieuwe GPS apparaten momenteel ook niet. Nieuwe software ook niet.

Misschien handig om alleen voor die drie subfora nog nieuwe draadjes te accepteren en voor de rest alleen de ZOEK functie open te laten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...