De Wijngemachtigde Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Brand in het gebouw waar de servers van gc.com staan opgesteld, waarna de site een paar dagen uit de lucht was. Welke maand? Juli of augustus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Brand in het gebouw waar de servers van gc.com staan opgesteld, waarna de site een paar dagen uit de lucht was. Welke maand? Juli of augustus... Op 3 juli. Op vrijdagavond, wanneer iedereen voorbereidingen voor het weekend treft. . Wat kunnen we toch slecht zonder geocachen. Tevens de avond met het grootste aantal forumgebruikers tegelijk on line op dit forum (513) ......en maar wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 OK dan! Het fenomeen Carpoolcaches krijgt in 2009 serieuze vorm. Voor die tijd lagen er al caches op carpoolplaatsen maar die werden niet zo massaal aan de man gebracht als de CC's. Ik geloof dat dit de eerste was van een serie die door iedereen kan worden aangevuld. Met een Carpoolcache heb je geen reden tot klagen; je weet tenslotte waar je terecht komt: asfalt, beton, auto's en weinig natuur! In mijn beleving de ultieme opraapmicro cq. flutcache met een vette knipoog . Beter dan alle alle echte flutcaches en opraapmicro's die nietsvermoedende cachers naar de meest fantasieloze plaatsen laat reizen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lepman Geplaatst 8 november 2009 Auteur Share Geplaatst 8 november 2009 Het begin is er Leuk om te zien wat iedereen zich herinnert. Staan nu al dingen bij waarvan ik zeg "o ja!!" Als het zo blijft doorgaan zal ik wat eerder beginnen met het overzicht te maken zodat we kunnen zien wat er allemaal al genoemd is. Vooral de 1e helft 2009 is natuurlijk lastig, al weer zooo lang geleden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Attila de Hunt Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Januari 2009: 5 sterren caches werden voor even oprapertjes omdat we over water konden lopen...! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DoS Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Mag het hele broekjes debakel ook niet ontbreken natuurlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keske27 Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Hallo all, Volgens mij moet er ook één ding niet vergeten worden en dat is; Dat de modjes soms afgekraakt worden en dat zij er zijn om Geocaching.nl mogelijk te maken. Uitzonderingen daar gelaten? Vergeet niet het is allemaal vrijwilligerswerk. Groetjes, Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sivota Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 April '09. Einde van de aanvullende logvoorwaarden en ook van GC1NH64 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TuuronTour Geplaatst 8 november 2009 Share Geplaatst 8 november 2009 Juni: De Trailcachers lopen de 100 km Trailwalker met succes uit voor het goede doel, daarbij ondersteund door donaties van diverse cachers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Track_leader Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Juni 2009 Lopik we've got a problem 8km avond cache waar voor de eerste keer (tijdens een event) gebruikt gemaakt werd van een heuse geodropping Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rhr_nl Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 (bewerkt) Voor mij was dit het meest markante punt van het jaar: De eerste serieuze alternatieven voor de diensten van geocaching.nl komen online met als gevolg een goede discussie over de koers van geocaching.nl. Ik volg niet alles, en zie nu dat ik toch wat interessante dingen heb gemist. Van het vertrek van Barny heb ik bijvoorbeeld niks meegekregen. Echt een gemis, zijn cynische kijk op het wereldje in komische woorden. Erg vaak was ik het met hem eens en daarom naar mijn mening veel te vaak verguist en een zeer onterecht vertrek. 9 november 2009 bewerkt door rhr_nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smeule Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 OK dan! Het fenomeen Carpoolcaches krijgt in 2009 serieuze vorm. Voor die tijd lagen er al caches op carpoolplaatsen maar die werden niet zo massaal aan de man gebracht als de CC's. Ik geloof dat dit de eerste was van een serie die door iedereen kan worden aangevuld. Met een Carpoolcache heb je geen reden tot klagen; je weet tenslotte waar je terecht komt: asfalt, beton, auto's en weinig natuur! In mijn beleving de ultieme opraapmicro cq. flutcache met een vette knipoog . Beter dan alle alle echte flutcaches en opraapmicro's die nietsvermoedende cachers naar de meest fantasieloze plaatsen laat reizen. ReeJ was begonnen met de standaard cachepagina's, het idee van HECC en SECC enz komt uit Kampen. Dit was de eerste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 (bewerkt) ReeJ was begonnen met de standaard cachepagina's, het idee van HECC en SECC enz komt uit Kampen. Dit was de eerste. Dus dit hoort eigenlijk thuis in het jaaroverzicht van 2008, het barstte alleen uit zijn voegen in 2009. 9 november 2009 bewerkt door De Wijngemachtigde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
A'Tuin Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Zijn er in 2009 niet allerlei splintergroepjes ontstaan op het gebied van geocaching? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wijngemachtigde Geplaatst 9 november 2009 Share Geplaatst 9 november 2009 Is deze al genoemd: Het nieuwe logo van geocaching.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden