*BaJo* Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 wow 136 users zijn momenteel dit topic aan het lezen. Hebben we niks anders te doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 En iedereen rijdt volgas van de ene file naar de andere... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jessy77 Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 we hebben tijd over als de site zo traag is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gammo_team Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Eergister met creditcard geupgrade en keurig na een dag verwerkt ... Gammo Hoewel GC.COM momenteel niet meer zo plat ligt als enkele dagen geleden, hebben ze op dit moment grote problemen met het verwerken van financiële transacties. Hierdoor is het momenteel bijvoorbeeld niet mogelijk om je membership online te upgraden van Basic naar Premium.Volgens een mailtje dat ik zojuist van GC.COM ontving gaat het nog wel even duren alvorens deze functionaliteit weer is hersteld en werd me aangeraden om de bijdrage (het contante geldbedrag of een cheque) in een envelop naar Seattle toe te sturen ofwel ze te bellen voor een telefonische creditcardtransactie. Zelf heb ik besloten nog maar even te wachten, maar wie niet een tijdje zonder de Premium-functies kan of wil *en* een creditard bezit doet er misschien goed aan om voor de tweede optie te kiezen. Een gedeelte van het zojuist binnengekomen mailtje citeer ik nu even zodat geïnteresseerden het juiste adres en juiste telefoonnummer kunnen gebruiken: It seems that there are two options: either you can call in and we can try to process your order online (206-302-7721), or you can send 30 dollars to the following address: Groundspeak Attn: Renewals 2127 5th Ave Seattle, WA 98121 If you decide to make a check, please make sure you print your username clearly on the check so that we know which account to apply it to. Groet, Vagebond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Powk Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Misschien aardig voor diegene die het nog niet weten en geen GSAK gebruiken. Zet het vinkje aan bij 'Doe het zelf' -> 'DHZ: Browser voorkeuren' -> 'Weergave cachebeschrijving op geocaching.nl (experimenteel)' Altijd handig als geocaching.COM plat ligt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Triskelle Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Wordt morgen lekker rustig op de cachepaadjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hopman2 Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Eergister met creditcard geupgrade en keurig na een dag verwerkt ... Gammo Hoewel GC.COM momenteel niet meer zo plat ligt als enkele dagen geleden, hebben ze op dit moment grote problemen met het verwerken van financiële transacties. Hierdoor is het momenteel bijvoorbeeld niet mogelijk om je membership online te upgraden van Basic naar Premium.Volgens een mailtje dat ik zojuist van GC.COM ontving gaat het nog wel even duren alvorens deze functionaliteit weer is hersteld en werd me aangeraden om de bijdrage (het contante geldbedrag of een cheque) in een envelop naar Seattle toe te sturen ofwel ze te bellen voor een telefonische creditcardtransactie. Zelf heb ik besloten nog maar even te wachten, maar wie niet een tijdje zonder de Premium-functies kan of wil *en* een creditard bezit doet er misschien goed aan om voor de tweede optie te kiezen. Een gedeelte van het zojuist binnengekomen mailtje citeer ik nu even zodat geïnteresseerden het juiste adres en juiste telefoonnummer kunnen gebruiken: It seems that there are two options: either you can call in and we can try to process your order online (206-302-7721), or you can send 30 dollars to the following address: Groundspeak Attn: Renewals 2127 5th Ave Seattle, WA 98121 If you decide to make a check, please make sure you print your username clearly on the check so that we know which account to apply it to. Groet, Vagebond MM dat klinkt ernstig, zou bijna denken dat ze gehackt zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sajhen Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik kom er ook nog niet op....... Kunnen ze niet van al dat premium geld wat extra servers planten?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sajhen Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ik kom er ook nog niet op....... Kunnen ze niet van al dat premium geld wat extra servers planten?? edit: ik zit er nu wel op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diafragma Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 een beetje, maar hij is er weer. De freaks kunnen weer Ik spreek over mezelf hierzo hoor Blijft traag en PQ is niet beschikbaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 I'll elaborate on my "site is slow" comment a little. Microsoft had 12 hotfixes for us to apply and surprise of surprises, they aren't working right. Until we're able to sort out the issue I'm afraid you'll experience various levels of site performance from "slow but usable" to "omg shoot me". Everything is dropped here until we're back online 100%. Thank you for your patience. Ze hebben dus wat problemen met de maandelijkse Microsoft Security Hotfixes... Ze zijn er mee bezig, dus meer dan afwachten kunnen we niet doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kwibus Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Hij doet de hele avond al rustig aan tot niets Gewoonlijk niet zo'n probleem. Maar het stond op de planning om vanavond een nieuwe cache aan te bieden. Jammer morgen gaat de zon gewoon weer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MatsRetep Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ja !!!!!! het lukte, ik heb net mn nieuwe cache erdoor heen gekregen de aanhouder wint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sajhen Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ahh hij doet het wel, maar je kunt er prima wat anders naast doen op het moment, zo langzaam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BBosman Geplaatst 20 mei 2009 Share Geplaatst 20 mei 2009 Ja !!!!!! het lukte, ik heb net mn nieuwe cache erdoor heen gekregende aanhouder wint Volgens mij had je rustig tot morgen kunnen wachten hoor. Ik vermoed (weet) dat de reviewer al op bed ligt en er toch niet eerder als morgen naar zal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden