Linkalovers Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 28 minuten geleden zei harrie: Misschien om die mensen er op onherkenbaar te maken? De plaatser dien ook aan de privacy te denken tegenwoordig 24 minuten geleden zei Linkalovers: Hallo Harrie. Vroeg met de biertjes begonnen vandaag . 22 minuten geleden zei Peetee: Ja, dat móet het zijn ... Hallo PeeTee, fijn dat je het met me eens bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 23 mei 2020 Share Geplaatst 23 mei 2020 3 minuten geleden zei Linkalovers: Hallo PeeTee, fijn dat je het met me eens bent Nepnieuws ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harrie Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 16 uur geleden zei Linkalovers: Hallo PeeTee, fijn dat je het met me eens bent Ik zou haast denken "Slijmjurk" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Linkalovers Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 (bewerkt) 9 minuten geleden zei harrie: Ik zou haast denken "Slijmjurk" Tuurlijk niet . Gezien je 'pinnige' reactie op "...Vroeg met de biertjes begonnen vandaag?...", toch dicht bij de waarheid ? Peetee schrijft gewoon dat hij het met me eens is. Gewoon de zinnetjes lezen. 24 mei 2020 bewerkt door Linkalovers 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 We raken een beetje "off topic" ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 112vallei:Nathan (13) vindt mortier granaat tijdens geocachen in het bos bij Ede Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berenboot Geplaatst 24 mei 2020 Share Geplaatst 24 mei 2020 11 uur geleden zei Peetee: 112vallei:Nathan (13) vindt mortier granaat tijdens geocachen in het bos bij Ede Da's weer eens wat anders dan een TB 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 mei 2020 Share Geplaatst 30 mei 2020 De Noordoostpolder:Eerste virtual cache in Noordoostpolder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 16 juni 2020 Share Geplaatst 16 juni 2020 Columbus Travel:Zo maak je wandelen met kinderen in Nederland leuk: 6 tips Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 24 juni 2020 Share Geplaatst 24 juni 2020 Algemeen Dagblad:Van speurtocht tot strandhuisje: wat kan er weer, waar en hoe? Extra: Vakantiespecial #nlstartop in pdf-formaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 HLN.be: Isotopia tovert park Steendam de hele zomer om tot sprookjesbos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 28 juni 2020 Share Geplaatst 28 juni 2020 Tubantia:Geocaching: Ook in Berkelland zijn tientallen schatten verborgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Heemsteedse Courant: Geocache in Vogelenzang en Bennebroek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
regenboog2 Geplaatst 29 juni 2020 Share Geplaatst 29 juni 2020 Geocachen is wel hot in de media, de laatste tijd. Dit vind ik wel een leuk idee! Zo te zien is het goed georganiseerd. Een tijdelijke activiteit waarbij mensen/kinderen kennis kunnen maken met het Geocachen. De belangrijkste kenmerken zitten erin verwerkt en men regelt het zo dat iedereen op een andere plaats/tijdstip start. 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 30 juni 2020 Share Geplaatst 30 juni 2020 Nieuwsblad.be: Ontdek Zulte: het volledige overzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten