Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

vandaag verschenen:

In het Dagblad Kennemerland: artikeltje over "Schatzoeken per satelliet."

Helaas weet ik niet hoe dit artikel naar gc.nl kan uploaden of in dit soortforumberichten kan meesturen.

 

Bedankt voor het spotten!

Voor mensen die meer willen weten over de begincoordinaten: de cache in kwestie is Sterrenbosch-den Treek, gelopen op 8 november.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Vandaag in de stentor omgeving Zutphen een heel verhaal over het geoaching heel positief danzij Team Moonshine als ik een linkje kan vinden geef ik dat nog.

 

Ook positief nieuws dus.

 

Kruimbol

 

Ik begrijp nu na enig speurwerk dat dit artikel al eens in december in de kennemer dagblad heeft gestaan.

bewerkt door kruimbol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Kreeg net een mailtje binnen van Online, deze geven ook aandacht aan Geocaching, zie onderstaand stuk:

 

Geocaching

Uitgeschaatst? Of juist vreselijk veel behoefte om de frisse buitenlucht weer op te snuiven? Niets leuker dan een mooie wandeling te combineren met een spannende speurtocht. Geocaching is plezier voor het hele gezin. Met een gps in de hand zoekt u naar een opgegeven route. Helpen de satellieten u de juiste plek te vinden? Ontcijfert u de soms cryptische aanwijzingen? Op de plaats van bestemming ligt een kleine schat verborgen.

Schatzoeken nieuwe stijl (met een link naar Geocaching.nl & Geocaching.com)

 

De waarheid op het web

bewerkt door Team van Druten
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kreeg net een mailtje binnen van Online, deze geven ook aandacht aan Geocaching, zie onderstaand stuk:

 

Geocaching

Uitgeschaatst? Of juist vreselijk veel behoefte om de frisse buitenlucht weer op te snuiven? Niets leuker dan een mooie wandeling te combineren met een spannende speurtocht. Geocaching is plezier voor het hele gezin. Met een gps in de hand zoekt u naar een opgegeven route. Helpen de satellieten u de juiste plek te vinden? Ontcijfert u de soms cryptische aanwijzingen? Op de plaats van bestemming ligt een kleine schat verborgen.

Schatzoeken nieuwe stijl (met een link naar Geocaching.nl & Geocaching.com)

 

De waarheid op het web

Gefeliciteerd!

Het eerste positieve nieuws over geocachen in dit draadje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dit is het hele verhaal bij Online

 

Vind het altijd een beetje vaag omschreven, ligt dit aan mij of aan de reporters die dit soort berichten schrijven.

b.v tienduizenden caches (er zijn er bijna een miljoen) en honderden websites (volgens mij is er .com en .nl en wat splintergroepjes)

Doen die reporters geen research ofzo??

Je mag de cache meenemen ipv de inhoud.

etc etc

(of ben ik nu een kleinzielige zeikerd :thumbup: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het altijd een beetje vaag omschreven, ligt dit aan mij of aan de reporters die dit soort berichten schrijven.

b.v tienduizenden caches (er zijn er bijna een miljoen) en honderden websites (volgens mij is er .com en .nl en wat splintergroepjes)

Het ligt aan de reporters. Laat dit een les voor je zijn. Kijk naar de hoeveelheid fouten die er zitten in een artikel waar je iets over weet. En bedenk dan dat dat zelfde aantal fouten ook staat in een artikel waar je niets over weet.

 

 

Doen die reporters geen research ofzo??

 

Nee reporters schrijven een stukje op een manier waarvan ze denken dat mensen dat graag lezen.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...