De Roode Loper Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Op de site van TV-Noord 18.22 Wadapatja Wadapatja was bij de Jack Russell Racing Day in Middelstum. Verder een reportage over 'geo-caching' in Sellingen: een hype waarbij mensen gaan schatzoeken met een GPS. En een vooruitblik op het Groninger Studenten Cabaret Festival. Vanavond dus... Had het al gezien, maar toch bedankt. Maar ik hou me wel aanbevolen voor het DVDtje . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blazez Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Een hype? hmm, duurt toch al vrij lang voor een hype. Misschien dat zij er een hype van willen maken . .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Een hype? hmm, duurt toch al vrij lang voor een hype. Misschien dat zij er een hype van willen maken . .. Ach, weten die Grunnigers veel ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Vanavond de uitzending gezien bij TV Noord, starring Kissies]oekrs, BBosman en Goedweerloper. Leuk kort item waarin (dacht ik) Kissieszoekers goud halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team jemar Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Vanavond de uitzending gezien bij TV Noord, starring Kissies]oekrs, BBosman en Goedweerloper. Leuk kort item waarin (dacht ik) Kissieszoekers goud halen. Watapadja?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 24 oktober 2007 Share Geplaatst 24 oktober 2007 Vanavond de uitzending gezien bij TV Noord, starring Kissies]oekrs, BBosman en Goedweerloper. Leuk kort item waarin (dacht ik) Kissieszoekers goud halen. Watapadja?! Wat? Ja! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 25 oktober 2007 Share Geplaatst 25 oktober 2007 Stukje gezien op uitzendinggemist van RTV Noord leuk stukje. Greoten DE GETZIE FAMILY. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stonehorse Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 In de december 2007 uitgave van "Wat anders", het magazine met een eigenzinnige blik op Deventer, is een artikel geplaatst over geocaching. Drie geocaching teams uit Deventer (Zuurtje, Eef13 en Stonehorse) hebben meegewerkt aan de totstandkoming van het artikel. In het artikel wordt verwezen naar de volgende caches: De Bannink van Eef13 De BEUK erin van Zuurtje Vogeleiland (Deventer Stadsparken I) van Stonehorse. De meeste foto's van het artikel zijn op en bij het Vogeleiland in het centrum van Deventer genomen. Klik hier voor het volledige artikel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peetee Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 Prima verhaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putput2 Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 Leuk en een goed verhaal Putput2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boswijk Posse Geplaatst 14 december 2007 Share Geplaatst 14 december 2007 In de december 2007 uitgave van "Wat anders", het magazine met een eigenzinnige blik op Deventer, is een artikel geplaatst over geocaching. Drie geocaching teams uit Deventer (Zuurtje, Eef13 en Stonehorse) hebben meegewerkt aan de totstandkoming van het artikel. In het artikel wordt verwezen naar de volgende caches: De Bannink van Eef13 De BEUK erin van Zuurtje Vogeleiland (Deventer Stadsparken I) van Stonehorse. De meeste foto's van het artikel zijn op en bij het Vogeleiland in het centrum van Deventer genomen. Klik hier voor het volledige artikel. Een leuk verhaal. Die foto van de GPS60 gaf bij mij een nostaligisch gevoel; ook die van mij had altijd weinig satelliet ontvangst. . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Warzel Geplaatst 17 december 2007 Share Geplaatst 17 december 2007 Ik weet niet of iemand toevallig Spangas (Nederland 3) heeft gezien vandaag. Daar kwam een onderdeel over Geocachen in. Ook werd er uitgelegd wat het inhoudt. Diegene die het niet heeft gezien en het toch wil zien kijk op uitzendinggemist.nl De aflevering van vandaag 17 december 2007. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 17 december 2007 Share Geplaatst 17 december 2007 Hoi warzel ben je me net twee minuten voor . Volgens mij word hij morgen nog een keer uitgezonden kijken dus. Greoten DE GETZIE FAMILY. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Warzel Geplaatst 17 december 2007 Share Geplaatst 17 december 2007 Ik weet niet of iemand toevallig Spangas (Nederland 3) heeft gezien vandaag.Daar kwam een onderdeel over Geocachen in. Ook werd er uitgelegd wat het inhoudt. Diegene die het niet heeft gezien en het toch wil zien kijk op uitzendinggemist.nl De aflevering van vandaag 17 december 2007. En morgen om 18uur komt de herhaling van vandaag, dus idd kijken!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 17 december 2007 Share Geplaatst 17 december 2007 Ik weet niet of iemand toevallig Spangas (Nederland 3) heeft gezien vandaag. Daar kwam een onderdeel over Geocachen in. Ook werd er uitgelegd wat het inhoudt. Diegene die het niet heeft gezien en het toch wil zien kijk op uitzendinggemist.nl De aflevering van vandaag 17 december 2007. En morgen om 18uur komt de herhaling van vandaag, dus idd kijken!! Dat zeg ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten