Spring naar bijdragen

Geocachen in de media


elsinga

Aanbevolen berichten

Mooi stukje! Heerlijk, dat Limburgs. Versta het prima, maar ik waag me maar niet aan het spreken :lol1: (Onder ons gezegd en gezwegen: als je in het Limburgs tegen mij begint te kletsen, heb ik de neiging om steeds platter Rotterdams te gaan spreken...) M'n ouders wonen sinds een jaar of acht in Hoensbroek, heb daar zelf dus ook gewoond, en heb in Maastricht gestudeerd. Limburgs verstaan lukt me dus wel na al die jaren oefening :thumbup:

Goed uitgelegd wat geocaching inhoudt, leuk dat jullie ook samen op pad geweest zijn, en hulde voor de manier waarop het vinden van de cache gefilmd is zonder al te erg de lokatie vrij te geven. Toppie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ow ja, voor er vragen komen over ripgevoeligheid door dreuzels van de gezochte cache.

Het ging om de cache GC46ARC (What's in a number or ROT13 word zou Shakespearre zeggen :thumbup: ) met de titel "De schat van ridder Seger".

 

Hey!

 

Mooi stukje.... Dank je wel voor je medewerking!

 

TL

 

Kan mij best voorstellen dat er na zoveel reclame wel een bedankje af kon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks voor de complimenten.

Er zijn ook de nodige mailtjes en telefoongesprekken aan vooraf gegaan om de presentator enigzins duidelijk te maken hoe en wat geocaching ongeveer is. Maar ik moet zeggen dat de cameraman/editor uit wat hij uiteindelijk gefilmd had die dag mooi en redelijk compleet in beeld heeft gebracht wat deze leuke spobby inhoudt.

In eerste instantie nog gekeken of het ook mogelijk was een natuurbeheerder, in dit geval van Staatsbosbeheer, erbij te betrekken, maar daar bleek uiteindelijk de uitzendtijd toch te kort voor te zijn.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi stukje hoor :thumbup: Had wat mij betreft wel wat meer aandacht mogen zijn voor het feit dat het wel een stiekeme hobby is. Laatst kwam ik langs een cache locatie waar men gewoon met de cache in de hand zat te picknicken.. tja.... dan wordt het rippen of verstoren van de cache locatie wel erg makkelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stiekeme hobby? vertel....

 

Mooi stukje hoor :thumbup: Had wat mij betreft wel wat meer aandacht mogen zijn voor het feit dat het wel een stiekeme hobby is. Laatst kwam ik langs een cache locatie waar men gewoon met de cache in de hand zat te picknicken.. tja.... dan wordt het rippen of verstoren van de cache locatie wel erg makkelijk.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stiekeme hobby? vertel....

Hoef ik jou toch niet uit te leggen? Dat we er nog een beetje voor zorgen dat het zoeken, vinden en loggen van een cache niet de aandacht trekt van overige wandelaars en voorbijgangers?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een tijdje geleden werd ik via geocaching.nl benaderd door de lokale TV-zender TVLimburg om iets te vertellen over geocaching.

Afgelopen woensdag is het item opgenomen en uitgezonden.

Voor iedereen die de uitzending gemist heeft en Limburgs verstaat zou ik zeggen, neem eens een kijkje op

hun website en kies voor de uitzending van 26-5 geocaching

Veel kijkplezier, greetz Bloodwoosj.

Afgelopen week is blijkbaar de hele website van TV Limburg veranderd.

De juiste URL is nu: http://www.tvl.nl/nl/programmas/limburg-va...get/geocaching/

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...