Spring naar bijdragen

Nummerbordhouder


johny cache

Aanbevolen berichten

Tja, de "SeeK en HiDe" kan as zondagmorgen gespot worden in de regio Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem. En dan is de KralenCache dichtbij.....

 

De kralencache in Arnhem e.o.???? Zou er voor ons een mogelijkheid zijn om deze te kunnen loggen?? :thumbup: Deze cache staat al lang op ons verlanglijstje. :eek:

 

Sorry :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

ben benieuwd wanneer mijn kenteken gespot wordt.....

sinds eergisteren een sticker op de achterplaat. :thumbup:

Tja, de "SeeK en HiDe" kan as zondagmorgen gespot worden in de regio Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem. En dan is de KralenCache dichtbij.....

 

misschien een idee voor een multi

 

je mag pas de multi loggen als je ook een foto van een nummerplaat bijvoegd.... :D

huhuh, je mag de multi loggen als je de cache gevonden hebt :eek:

 

Het is minder erg om met je neus tegen een dichte deur te lopen dan een open deur voorbij te gaan.

 

Tja dan blijft er nog maar een over. Barny met zijn naar frituur ruikende, gele cache box, camper mobiel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat je geen rijdeden caches meer mag maken

 

Tegenwoordig zijn er ook nieuwe caches waarbij je eerst hun eigenaars in het veld te pakken moet zien te krijgen om aan de coördinaten te komen. Goed voor het 'jacht-gevoel' :ph34r:. Er zijn er al drie:

 

- Mythbuster

- Get Firefox

- The Trilogy

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

jammer dat je geen rijdeden caches meer mag maken

 

Tegenwoordig zijn er ook nieuwe caches waarbij je eerst hun eigenaars in het veld te pakken moet zien te krijgen om aan de coördinaten te komen. Goed voor het 'jacht-gevoel' :ph34r:. Er zijn er al drie:

 

- Mythbuster

- Get Firefox

- The Trilogy

Dat zijn geen rijdende caches (moving Caches) . De cache ligt op een vaste plek. Je kunt alleen de coördinaten van de cache krijgen door tegen de eigenaar van de cache aan te lopen onderweg.

 

@All:

 

Ik weet het, heb er zellf aan meegedaan, maar de topic is nog steeds "Nummerbordhouder" en niet moving caches. Graag weer ontopic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@All:

 

Ik weet het, heb er zellf aan meegedaan, maar de topic is nog steeds "Nummerbordhouder" en niet moving caches. Graag weer ontopic.

 

Je was net op tijd met het veranderen van je note...anders had je de wind van voren gehad van mij... ;)

 

Nog ff Off-Topic dan, als dit de trent word (moving caches) voor nieuwe caches net als die $%@* puzzels.

Ga ik wel verhuizen naar Duitsland.....en stop met cachen in Nederland. :(

 

Nu maar weer on-topic. :)

 

 

Gr Twinlife :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff Off-Topic dan, als dit de trent word (moving caches) voor nieuwe caches net als die $%@* puzzels.

Ga ik wel verhuizen naar Duitsland.....en stop met cachen in Nederland. :blink:

 

Nu maar weer on-topic. ;)

Dan heb je niet helemaal goed gelezen. Moving caches worden niet een trend en zijn niet de trend. Heel simpel, ze worden niet goedgekeurd. :) Grandfathered weet je nog wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast Team Kleijn

Kentekenplaathouders / Kentekenplaatomlijstingen,

 

Het is maar hoe je ze noemt,

Gelukkig is de kentekenplaatomlijsting op TimeSliceII nog steeds uniek, dus geen naam van de garage waar de bolide vandaan komt. Geen algemene kreten en ook geen stickers die ergens overheen geplakt worden.

 

Echt uniek dus, met een eigen gekozen tekst. Als je TimeSliceII ooit gelogd hebt, dan weet je wat ik bedoel.

 

Ok, ik moet wel eerlijk zijn. De kosten staan niet in verhouding tot, en is een veelvoud van het eerder genoemde stickertje van 1.20. Maar ja, een hobby kost geld en in verhouding tot de totale aanschafprijs van de wagen is het 'peanuts'.......

 

Ik vind het persoonlijk nog steeds een goed idee !!!!

 

'Team Kleijn' (die verder niet al te ver in details treedt)

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 years later...

We waren met de gladdigheid heeeeeeeel langzaam tegen een muurtje tot stilstand gekomen aan het einde van onze straat :blush: Gelukkig was er niks met het muurtje maar was wel de kentekenplaat krom en de kentekenplaathouder stuk.

 

Ja en als je die houder dan toch moet vervangen kan het er wel af. Dus bij http://www.kentekentekst.nl/ een houder besteld. Nu hebben we achter een sticker en voor een echte kentekenplaathouder. Geluk bij een ongelukje dus. En dan hoop ik dat we binnenkort eindelijk weer eens kunnen geocachen want na 5 wk gips (niet door aanrijding of valpartij) word je dat stilzitten ook wel zat :crybaby:

 

GroteFoto-6QR7LYCS.jpg

 

Nu zitten we helaas nog steeds met het probleem van de TB sticker die zo mooi op het achterruit kon (een deel ondoorzichtbaar zwart) maar er af gekrabt is met de ijskrabber :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ook wel leuk zijn als je kon zien wie er nou aan 't cachen is, b.v.:

 

http://www.123sticker.nl/voorbeeld_tmp/s20041219_113035.gif

 

Maar dan zal de prijs wel hoger zijn, of we moeten een afspraak met de leverancier kunnen maken. Een persoonlijke plaat, (wel allemaal dezelfde kleur en lettertype e.d.) is toch wel leuk.

 

Vledder

 

Ik zie helaas niks staan, alleen oranje achtergrond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou ook wel leuk zijn als je kon zien wie er nou aan 't cachen is, b.v.:

 

http://www.123sticker.nl/voorbeeld_tmp/s20041219_113035.gif

 

Maar dan zal de prijs wel hoger zijn, of we moeten een afspraak met de leverancier kunnen maken. Een persoonlijke plaat, (wel allemaal dezelfde kleur en lettertype e.d.) is toch wel leuk.

 

Vledder

 

Ik zie helaas niks staan, alleen oranje achtergrond.

 

s20100212_191951.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...