Spring naar bijdragen

Nummerbordhouder


johny cache

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Op http://www.cafeshops.com/gpgeocaching kun je een nummerbordhouder bestellen met daarop de tekst "I'm not lost - I'm geocaching". Helaas is deze houder alleen geschikt voor nummerborden van het Amerikaanse formaat.

Het lijkt me wel heel cool om zo'n nummerbordhouder op mijn auto te hebben, maar dan natuurlijk eentje die geschikt is voor Nederlandse nummerborden. Gewoon zo'n zwart, plastic frame met daarop de tekst "I'm not lost - I'm geocaching". Meestal staat op zo'n frame de naam van de dealer waar je de auto hebt gekocht (ik heb de mijne al afgeplakt met zwarte tape).

Nu is mijn vraag, weet iemand waar je zulke nummerbordhouders kunt bestellen en van een tekst kan laten voorzien? Ik heb laatst al een catalogus doorgespit van een bedrijf dat producten van reclameteksten voorziet, maar helaas geen nummerbordhouders in hun (vrij grote) assortiment.

Als er genoeg interesse is kunnen we misschien een groot aantal van zulke nummerbordhouders bestellen. Misschien dat de prijs per stuk dan meevalt. Ik hoor graag jullie ideeën en suggesties.

 

Groetjes,

 

Johny Cache

bewerkt door BeTi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

(ik heb de mijne al afgeplakt met zwarte tape).

Zou het niet goedkoper zijn om gewoon een sticker te maken/gebruiken die op de bestaande kentekenplaathouder kan worden geplakt?

 

Bovendien is het een stuk minder werk :beerchug:

Precies, met een Dymo Letra Tag kun je elke tekst op je nummerplaathouder maken. Deze is te koop bij boekhandel Bruna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik was weer een x niet helemaal duidelijk ;) maar ik wil van die plaathouders af, en trouwens na het nieuwe jaar heb ik niet de mogelijkheid om met grote regelmaat hier op het forum te zitten en mijn meel te tjekken, die nu trouwens Off line is dus. :D Dus wie wil het voortouw nemen en wil die plaathouders hebben, zijn af te halen uit het midden des lands na het bellen van mijn telefoonnummer die je kan vinden bij de pagina van Het Gele Bussie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Omdat er niet zoveel aanmeldingen voor het bestellen van nummerplaathouderstikkers was had ik het even op een laag pitje gezet, en om met een paar honderd stikkers te blijven zitten zag ik niet zo zitten.

 

Dus een hernieuwde babbel met de stikkermaker kon ik overeenkomen om er 250 stikkers te laten maken voor 1,20 euro per stuk. (hoe minder des te duurder ze zijn)

 

Is er nu nog steeds animo van de cachers om 1,20 euro neer te tellen voor een nummerplaathouderstikker.

 

Wil als het kan van de week wel actie ondernemen om ze te laten drukken dus laat maar weten zodat ze ver voor het Newbie event klaar zijn.

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Per vadaag heb ik 250 nummerplaathouderstikkers besteld met de text

I'm not lost, I'm geocaching met links en rechts een geocaching icoontje.

De achtergrond wit en letters zwart.

 

Ik hou jullie op de hoogte wanneer ze klaar zijn.

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...