Spring naar bijdragen

Nummerbordhouder


johny cache

Aanbevolen berichten

Op http://www.cafeshops.com/gpgeocaching kun je een nummerbordhouder bestellen met daarop de tekst "I'm not lost - I'm geocaching". Helaas is deze houder alleen geschikt voor nummerborden van het Amerikaanse formaat.

Het lijkt me wel heel cool om zo'n nummerbordhouder op mijn auto te hebben, maar dan natuurlijk eentje die geschikt is voor Nederlandse nummerborden. Gewoon zo'n zwart, plastic frame met daarop de tekst "I'm not lost - I'm geocaching". Meestal staat op zo'n frame de naam van de dealer waar je de auto hebt gekocht (ik heb de mijne al afgeplakt met zwarte tape).

Nu is mijn vraag, weet iemand waar je zulke nummerbordhouders kunt bestellen en van een tekst kan laten voorzien? Ik heb laatst al een catalogus doorgespit van een bedrijf dat producten van reclameteksten voorziet, maar helaas geen nummerbordhouders in hun (vrij grote) assortiment.

Als er genoeg interesse is kunnen we misschien een groot aantal van zulke nummerbordhouders bestellen. Misschien dat de prijs per stuk dan meevalt. Ik hoor graag jullie ideeën en suggesties.

 

Groetjes,

 

Johny Cache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Deze nummerbordhouders zijn kentekensteunplaten. Een jaar of wat geleden bestelde het bedrijf waar ik toen werkte ze bij:

 

Relatiegeschenken Merkx

Cornelis Houtmanstraat 6

7825 VG Emmen

Tel.: 0591-633833

 

Je kunt het daar proberen

 

Groeten

 

Team Bob en Wendy :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet even mijn middenstanders pet op i.v.m. de goodiesshop.

Nooit is overwogen om die USA nummerbordranden (daar 3 $) naar hier te halen: formaat past niet. Kijk maar bij:

USA goodiesshop

Misschien een leuk item voor verzamelers maar niet echt bruikbaar en dat moeten dingen in een winkel toch zijn?

Maar als we EU-genormeerde nummerplaatranden voor een redelijke prijs kunnen laten maken met een geschikt opschrift, dan zijn er mogelijkheden. Maar ja wat voor perspectief is er voor de shop? Hoeveel omzet? Hoe is de fabrikageprijs gestaffeld?

De middenstanderspet is nu weer af en de groene geocacher pet weer op.

 

Ik heb niet zo veel met auto's. (ik heb er geen) Maar er zijn vast wel lezers die geregeld de garage bezoeken met/vanwege hun auto. Of misschien gaat iemand een nieuwe auto kopen; dan zijn ze zeer gedienstig in de autowinkel.

Laten we op jacht gaan naar de makers van die randen! :ph34r:

Die relatiegeschenkenwinkel laat ze ook ergens maken nietwaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jou garage koopt ze in bij de grote automaterialen zaken. Je kan ze daar niet per 5 -10 -25 enz bestellen vaak pas vanaf de 200 stuks. Een online bestelshop vind je hier en die is zeker niet duur hoorde ik van verschillende auto dealers.

 

Dus prof bestellen maar, ik vind die tekst van Johny Cache wel oke en neem er gelijk minimaal 3 van je af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou niet zo'n nummerplaathouder willen waarin je de kentekenplaten kan vastklikken.

De kentekenplaat zit er dus los ingeklikt en daarme kan je de kentekenplaat makkelijk verliezen. :ph34r:

 

Is het jullie wel eens opgevallen dat er veel kentekens rondrijden met zo'n klein cijfertje erin?

Dit cijfertje wordt toegevoegd aan je kenteken (dus ook op de kentekenpapieren) als je een kentekenplaat moet nabestellen i.v.m. verlies of diefstal.

Afgezien van de kosten voor het nabestellen van 2! nieuwe kentekenplaten, wil ik niet met een kentekenplaat rondrijden met zo'n klein cijfertje erin. ;)

 

Ik denk dat er voldoende cachers zijn met een auto die wel zo'n kentekenplaathouder zouden willen bestellen. En zeker met de minimale afname van 200 stuks & de lage kostprijs lijkt het me gezien het aantal cachers in NL niet een probleem om die kwijt te raken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...