Spring naar bijdragen

Nummerbordhouder


johny cache

Aanbevolen berichten

Ik zou niet zo'n nummerplaathouder willen waarin je de kentekenplaten kan vastklikken.

De kentekenplaat zit er dus los ingeklikt en daarme kan je de kentekenplaat makkelijk verliezen.

Stukje naar beneden op die site staan universele kentekenplaten dat zijn dus de gewone

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja de prijzen per stuk zijn redelijk. Maar er zullen wel opzetkosten zijn vanwege de printmethode (screenen). Dat is mij op deze site zo gauw niet duidelijk geworden.

Maar ik ook heen hout van snap is: er zijn soorten maar allemaal dezelfde maten?

Bij welke klikt het nummerbord in de rand en schroef je die vast? Bij welke zit de nummerplaat alleen vast aan het auto-blik en fungeert de rand als een anti-rammel buffer?

Welke wil men dus niet hebben?

 

In het USA voorbeeld heb je een boven- en een ondertekst. Deze hebben allleen een ondertekst zo te zien. Max 20 mm hoog. Hoeveel heb je in de lengte? Past de tekst dan wel ? of moeten we het lettertype ineenkrimpen met het effect "als u dit kunt lezen hebben we blikschade".

 

Dat woord 'geocaching' is zo lang... :ph34r:

 

+Middenstanderspet op

En ik bedenk dat we natuurlijk postverzending hebben. Met een limiet op de grootte van 36 x 26 cm. Daarboven wordt het een belstuk en kost het een pakketzegel van zeker 6,55 euro.

Hoe is dat plastic? Bros, stijf? Kan je het wel onverstevigd in een envelloppe verzenden? Of is het zo soepel rubberachtig dat het opvouwbaar is of oprolbaar?

Moet ik een Engelse tekst wensen omdat ze dan overal in de EU verkocht kunnen worden?

+Middenstanderspet af

+lobby-isten pet op

Ik heb bij de thee ook even een potentieële geld(voor)schieter aangeschoten die niet gelijk wegrende. Ook dat opent perspectieven ;)

+lobby-isten pet af

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb twee auto's en een twinnyload, hoe veel kentekenplaten zijn dat ?

Dat is twee (2) maal twee (2) nummerplaathouders (is vier(4)) plus nog enen (1) maal een TwinnyLoad, maar daarbij vraag ik me af of ter ook zo'n plaatje op kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja prof. voor ons 4x .ik zal dit draadje wel volgen,kijken hoe het afloopt.

volgens mij zijn 200 veel te weinig. 250 geo cachers met één auto,zit je al op 500 stuks.

Dat wordt handel prof. :ph34r:

 

Jacco ,vechtdal team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, dat gaat de goede kant op zo te zien ;) Bij deze alvast een bestelling van minstens twee stuks, Prof, want anders loopt notabene de topic-starter de boot nog mis, gezien de grote interesse! :P

Ik ga nog steeds voor de Engelse tekst (misschien twee versies laten maken?). Alleen ondertekst vind ik geen probleem; dat was ook wat ik al in gedachten had.

Iemand vroeg ook nog om een logotje. Zou leuk zijn, maar waarschijnlijk moet je dan weer toestemming hebben van Jeremy (Prof?).

Dat de tekst klein wordt geeft niet. Het gaat mij er vooral om dat het leesbaar is voor medecachers die mijn auto op de parkeerplaats tegenkomen en voor mezelf :ph34r: . Rijdend ziet toch niemand wat er op zo'n kentekenplaathouder staat. Gewoon een zo'n groot mogelijk, duidelijk lettertype nemen. Ik had zelf het idee voor het stukje "I'm not lost" een ander lettertype te nemen dan voor het stukje "I'm geocaching". Of anders het eerste stukje cursief bijvoorbeeld.

Het verzenden zou inderdaad een probleem kunnen worden. Opvouwbaar zijn ze waarschijnlijk niet. Ze zijn doorgaans gemaakt van hard plastic.

Mooi, bruikbaar linkje, Megaheks!

 

Groetjes,

 

Johny Cache

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, ;) helaas. Waarom alleen over de auto's gesproken ;) . Is er nog een kans dat ik als motorrijdende geocacher ook een vierkante kentekenplaathouder kan bestellen of gaan we dan te ver.

Ben ik misschien de enige die op de motor rondtoert of zijn er misschien nog meer geocachers die dit vervoermiddel naast hun auto hebben staan. Zouden die zich dan misschien ook willen melden zodat er misschien ook een vierkante versie besteld kan worden.

Zo niet, dan zit er niets anders op dan met de verbus en een shabloon aan het werk te gaan.

Trouwens, misschien is het een idee, aan de voorzijde op de auto de Engelse tekst en aan de achterzijde de Nederlandse.

In ieder geval heb ik wel interesse voor een houder voor achter op de auto en het maakt mij niet zoveel uit of het de Engelse of de Nederlandse tekst is.

Trouwens, Ik heb ook al een aanduiding van Geocaching op de achterbumper van mijn (echtgenotes) auto staan en voor de zekerheid het logo op mijn motor geplakt. Ben ik tenminste niet te missen. :thumbup:

 

groetjes, Erik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Ik kreeg vandaag bericht van de firma en de volgende informatie:

 

De kleur van de houders is altijd zwart. Deze kunnen bedrukt worden in

1,2 of drie kleuren.

De afmeting van de max. tekst is ca 49cm lang en ca 1.7cm hoog.

De afmetig van de houders is als volgt: lxbxh 52.5 x 13 x 2cm

:beerchug:

Hetgeen dus inhoud dat de kentekenplaathouders heel duur gaan worden om te verzenden. De max. lengte is nl. 38 cm voor een niet-belstuk. De lengte van 52,5 cm heeft tot gevolg dat het met een pakketzegel verzonden moet worden. De goedkoopste verzending per 1 jan wordt 6,84 euro. En dan nog de verpakking die bij pakketten stevig niet-knikbaar moet zijn.

;)

Ik kan natuurlijk ze in tweeën hakken en een tubetje 1-sec. lijm meezenden. Mischien is dat goedkoper, maar ja, aansprakelijkheid voor verlijmde vingers kan ik niet aannemen.

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hetgeen dus inhoud dat de kentekenplaathouders heel duur gaan worden om te verzenden. De max. lengte is nl. 38 cm voor een niet-belstuk. De lengte van 52,5 cm heeft tot gevolg dat het met een pakketzegel verzonden moet worden. De goedkoopste verzending per 1 jan wordt 6,84 euro. En dan nog de verpakking die bij pakketten stevig niet-knikbaar moet zijn.

Hmm, is het een idee om bestellingen per inschrijving te doen en dan middels een "distributienet" te verspreiden; pakketje van een stuk of wat naar noord, zuid, oost, west versturen en vandaar kan het worden opgehaald. Kan op een moment dat je toch net effe die cache in die buurt wilde doen :beerchug: Bovendien is het versturen van 15 of 20 van die dingen vast niet heel veel duurder dan 1 stuks.

Anders zou het misschien op een event kunnen worden verspreid??!

 

Andere ideeen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...