Spring naar bijdragen

Google Earth


blazez

Aanbevolen berichten

Geen idee of er hier veel mensen zijn die de KML plugin voor Google Earh (vaak) gebruikten, maar deze is sinds vandag niet meer werkend. Helaas helaas helaas, want ik gebruikte hem dus vrijwel altijd, en baal er nu wel flink van dat hij niet meer werkt.

Blijkbaar is het ook al aangekondigd (heb ik dan kennelijk gemist) maar omdat er niet zoveel mensen gebruik van maakten en dat het een te grote erverload veroorzaakte is het nu over.

Zie dit draadje op gc.com:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...0021&st=100

 

Jammer :lol1::blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Geen idee of er hier veel mensen zijn die de KML plugin voor Google Earh (vaak) gebruikten, maar deze is sinds vandag niet meer werkend. Helaas helaas helaas, want ik gebruikte hem dus vrijwel altijd, en baal er nu wel flink van dat hij niet meer werkt.

Blijkbaar is het ook al aangekondigd (heb ik dan kennelijk gemist) maar omdat er niet zoveel mensen gebruik van maakten en dat het een te grote erverload veroorzaakte is het nu over.

Zie dit draadje op gc.com:

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php...0021&st=100

 

Jammer :lol1::blush:

 

Het vreemde is dat het op mijn desktop ook over en uit is met KML, maar op mijn netbook werkt het nog wel.

Het al of niet verdwijnen van KML zou dus wel eens te maken kunnen hebben met het moment van inschakelen.

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruikte hem ook heel vaak, en nu werkt het bij mij in Google Earth dus ook niet meer. Vreemd genoeg werkt het nog wel in Google Earth Pro?? En dat terwijl GE en GEP beiden op dezelfde PC geïnstalleerd zijn. In ieder geval jammer dat het gecancelled is/gaat worden.

 

Wie heeft er een goed alternatief? Bij Maps loop ik namelijk vaak tegen de 500 max. aan. Ik neem aan dat hier niets tegen is te doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens in een ander draadje staat een link naar het geocaching.com forum (draadje over de recente veranderingen). Daar staat dat de kml is/wordt uitegschakeld niet meer ge-update. Blijkbaar legt de manier waarop e.e.a. geimplementeerd is nogal wat druk op de performance van de servers. Daarnaast geeft groundspeak aan dat er maar ongeveer 200 mensen regelmatig gebruik maakt van de kml.

 

Dus het gaat blijkbaar stoppen en ik vraag me af of het nog wel up to date is.

 

Met de functionaliteit via google maps gaat het mi ook prima. Als ik er meer dan 500 zie, heb ik meestal toch een te groot gebied in beeld.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

<KLAAGMODUS>

Het nadeel van gc/google maps is dat het (vermoedelijk op de drukkere momenten) erg lang kan duren voor de caches worden geladen. Soms laadt de pagina zelf niet goed in waardoor je de bij het zoeken naar een plaats geen resultaat krijgt of na het verschuiven van de kaart de caches niet worden bijgewerkt.

</KLAAGMODUS>

 

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij werkt het gewoon en snel, zojuist nog geprobeerd in Google earth. Heel veel gc-ikoontjes + naam vd cache + moeilijkheidsaanduidingen. Op de PC uitgeprobeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruikte die KML zelf (nog) niet, maar als ik dit draadje lees en me kan herinneren van vlak na de update dat je de KML niet meer kunt downloaden, lijkt er mij toch een inschattingsfout door GC.com over het aantal gebruikers.

 

Zij roepen 200, maar ik heb er volgens mij hier al een kleine 20 geteld,

 

Hoeveel zijn het er dan over de hele wereld ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...