Spring naar bijdragen

Nieuwe cache kaarten


Geoman

Aanbevolen berichten

Hoe gaat dat lijken als er een hele lading caches in dat gebied geconcentreerd zijn? Je hebt soms nu al dat ze over elkaar heen liggen.

De maagden indicatie komt onderop de kaart te liggen. Als er dus een kluwe komt, zijn de caches goed te zien. De indicaties worden dan wat lastiger te zien. Op het moment dat hij gelogd wordt is de indicatie weg.

 

Hoe lang denk je dat een cache op het kaartje blijft staan als zijnde nieuw?

Op dit moment zijn nieuwe caches 3 weken of jonger. Deze 3 weken zijn een beetje willekeurig gekozen. Je hebt zeker 2 weekenden de tijd en verstoppen niet de hele kaart.

 

Hoe snel wordt het kaartje ge-updated? Stel ik heb vanmiddag een cache ontmaagd, hoe lang duurt het dan dat je op de kaart kunt zien dat de cache nog wel nieuw is maar geen maagd meer?

Dat hangt af van de snelheid van loggen. Binnen een half uur na logging is de indicatie weg. Overigens is de indicatie geen garantie op een maagd. Hij kan immers al wel gevonden zijn, maar nog niet gelogd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Kruimeldief, het zijn er inmiddels 3. Ik ben net bij de Mandercirkels geweest.

F*ck. :cry:

 

Ik had mandencirkels gisteravond volledig uitgeprint en klaar in TTN2 en in de GPS en het zou vandaag (vanmorgen) aan de beurt zijn geweest, als de Fee niet te ziek was vandaag.

Ik vond het al raar dat de cache al 6 dagen daar lag maagd te zijn en zo moeilijk leek het me niet. Plus de afstand past me goed, ruim 33 kilometer door de lucht van Emmen.

Maar het is je van harte gegund hoor. :beerchug: We hebben in onze cache-carriere nu eenmaal te maken met gezondheidsproblemen van de Fee en kunnen het wel of niet gaan cachen eigenlijk niet plannen.

 

De volgende dichstbijzijnde maagd is "Burning Bert", maar die is door de lucht hier 119 kilometer vandaan en al 4x als niet te vinden gelogd en staat al maagd te zijn vanaf maart 2003. Die kun je wel doorstrepen. De volgende dichstbijzijnde is "Heidepark Team Cache" die al maagd is vanaf 2 november en ook niet te vinden is. Ook maar een streep erdoor. Dus blijft over: "Camping Cache" op Texel. Die staat te wachten vanaf 15 november en als het aan mij ligt blijft dat ook nog een tijdje zo ;)

 

Dus vriendelijke vriend vechtdal, je wordt bedankt, we zijn door de maagden heen :thumbup:

 

GRTZ

 

Kruimeldief :ph34r: Ons mam zei: "Je bent nu in de pubertijd, dus je moet dwars doen."

Dus dan doe ik dat lekker niet, hè?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe gaat dat lijken als er een hele lading caches in dat gebied geconcentreerd zijn? Je hebt soms nu al dat ze over elkaar heen liggen.

Je zou er voor kunnen zorgen, dat de nieuwste caches boven op de oudste liggen.

De maagden boven op!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Reintje de Vos:

Bedankt voor je antwoord. Het is me duidelijk.

Natuurlijk is het een en ander afhankelijk van de snelheid van de log(ger), dat is duidelijk. Dan nog vind ik dat na een log binnen 30 minuten de maagdelijke indicatie verdwenen is, behoorlijk snel en dus ook plezierig. :ph34r:

 

Ga zo door. Het lijkt allemaal geweldig mooi.

 

 

@Skygge:

 

Ja hoor, tis al goed.

 

HenkHulzebos aka JandeBehanger:

 

Tuurlijk joh, leg de maagdjes maar bovenop. :thumbup:

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:Save the wales, kill a Norwegian.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus vriendelijke vriend vechtdal, je wordt bedankt, we zijn door de maagden heen  :beerchug:

Onze vriend Yotian is weer wakker geworden. Dus er is een hele nieuwe lading verse maagden. :cry::thumbup:

 

tot cache,

team Wij Drie :ph34r:

niet aan denken: oudbakken maagden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[Vind je het geen goed idee?

Tuurlijk, als de maagd onder ligt, kan ik haar niet vinden...

 

Onze vriend Yotian is weer wakker geworden. Dus er is een hele nieuwe lading verse maagden.  :cry:  :beerchug:

 

tot cache,

team Wij Drie  :ph34r:

Leg uit. Ik heb vandaag net weer een gpxfile gekregen met maagden. Het zijn de 4 die ik genoemd heb. Een heeft vechtdal al te pakken ;)

 

Wat heeft die beroemde soldaat uit het verre westen nu weer voor ons bedacht? Een kerstkado? Een aproval van een van de kruimeldiefcaches?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :thumbup:Als het schaap over de dam is, stond er geen hek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus vriendelijke vriend vechtdal, je wordt bedankt, we zijn door de maagden heen  :beerchug:

Onze vriend Yotian is weer wakker geworden. Dus er is een hele nieuwe lading verse maagden. :P:beer:

 

tot cache,

team Wij Drie :wine:

niet aan denken: oudbakken maagden

Huh, door de maagden heen!

Jullie laten een oudbakken maagd liggen of kan ik beter zeggen ouwe vrijster?

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...55-0ce5673063df

 

Deze is al van 6/11/2002

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh, door de maagden heen!

Jullie laten een oudbakken maagd liggen of kan ik beter zeggen ouwe vrijster?

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...55-0ce5673063df

 

Deze is al van 6/11/2002

Ja, je bent een leuke Henk.

 

Dit staat er op de cache:

This cache temporarily unavailable. Read the logs below to read the status for this cache

 

Zulke maagden moet je links laten liggen. Die zijn echt niet te vertrouwen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:Wij hebben geen dorpsgek, wij zijn het allen om beurten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De volgende dichstbijzijnde maagd is "Burning Bert", maar die is door de lucht hier  119 kilometer vandaan en al  4x als niet te vinden gelogd en staat al maagd te zijn vanaf maart 2003. Die kun je wel doorstrepen. De volgende dichstbijzijnde is "Heidepark Team Cache" die al maagd is vanaf 2 november en ook niet te vinden is. Ook maar een streep erdoor. Dus blijft over: "Camping Cache" op Texel. Die staat te wachten vanaf 15 november en als het aan mij ligt blijft dat ook nog een tijdje zo ;)

 

Dus vriendelijke vriend vechtdal, je wordt bedankt, we zijn door de maagden heen 

 

GRTZ

 

Kruimeldief  :beer: Ons mam zei: "Je bent nu in de pubertijd, dus je moet dwars doen."

Dus dan doe ik dat lekker niet, hè?

Ehmmm.... Kruimeltje, Vechtdal .... sinds Sinterklaasavond (goed, goed, pas sinds 8 december goedgekeurd door ons aller Yotian Soldier :P ) ligt mijn eerste, nog geheel onbezoedelde maagd "Toestemming? ... !?!" bij Nijverdal gretig op jullie te wachten hoor! En, Kruimel, het zou poëtische gerechtigheid zijn als jij en/of de Fee haar zouden kunnen bezoedelen. Overdrachtelijk dan, hé... Lees de beschrijving maar ...

 

:beerchug:

 

Of moet ik er eerst een bug indoen voor iemand 't de moeite waard vindt???? :wine:

 

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ehmmm.... Kruimeltje, Vechtdal .... sinds Sinterklaasavond (goed, goed, pas sinds 8 december goedgekeurd door ons aller Yotian Soldier  :P ) ligt mijn eerste, nog geheel onbezoedelde maagd "Toestemming? ... !?!" bij Nijverdal gretig op jullie te wachten hoor!  En, Kruimel, het zou poëtische gerechtigheid zijn als jij en/of de Fee haar zouden kunnen bezoedelen.  Overdrachtelijk dan, hé...  Lees de beschrijving maar ...

 

:beerchug:

 

Of moet ik er eerst een bug indoen voor iemand 't de moeite waard vindt????  :wine:

 

Leo

Hahaha die leo.

 

8 december (op een maandag) goedgekeurd en dan klagen op 10 december (een woensdag) dat de cache nog maagd is en of er soms een bug in moet om de ontmaagding aantrekkelijker te maken......

 

Tja, helaas, er moet ook nog gewerkt worden. Ik heb gisteren wel een nieuwe gpx file gekregen met alle maagden. Ook Krabbendam....

 

Bedenk wel dat de cache via een rechte lijn goed 50 kilometer van mijn huis ligt en ik het niet alle dagen kan wachten om daar in de buurt te komen. En... de gezondheid laat waarschijnlijk een tocht van 8 kilomter door een heuvelachtig gebied niet toe.

Ik denk dat de ontmaagding, ook al lijkt deze maagd speciaal voor mij geplaatst, niet van mij zal komen. Alleen al door de reclame die je er nu voor maakt. In die omgeving zitten cachers genoeg om de eer aan hun te laten.

Wat niet wegneemt dat we, mits de tijd en de gezondheid het toelaten, we zeer zeker zo snel mogelijk de cache gaan bezoeken. De omgeving daar is altijd prachtig.

 

Waarom dan ook niet die cache in de buurt van je schoonouders verstopt? Dan was ik bijna zeker degene die er het eerste bij was ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beer:die zich afvraagt waar Leo de afgelopen maanden was, niet op het forum in ieder geval

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Kruimel !!

 

Tuurlijk reageer je weer bijna onmiddellijk. Ehhhmmmm... wie zei ook al weer dat er ook nog gewerkt moest worden? Hmmmmm???

 

En, nee hoor ik beklaag me niet dat Toestemming nog niet bezocht is. Snap ik best: doordeweeks, relatief lange wandeling en nog knap koud ook (voor de watjes onder ons dan :wine: ). Maar jij beklaagde je toch dat er geen maagden meer waren. Toch? Niet dan?

Bij mijn schoonouders in de buurt :beer:?? Tja, kan ook. Maar ik heb er eerst nog een stuk of vijf in mijn eigen omgeving gepland.

 

Enne... nee, ik ben wat minder vaak op 't forum dan jij. Meestal kijk ik wel even maar ik heb niet altijd de behoefte om mee te doen. Soms krijg ik echter wel wel de geest :beerchug: .

 

Succes en vooral met de Fee's gezondheid!

 

Enne.... Toestemming doen hoor, als je de gelegenheid hebt !

 

Groeten,

 

Leo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Kruimel !!

 

Tuurlijk reageer je weer bijna onmiddellijk.  Ehhhmmmm... wie zei ook al weer dat er ook nog gewerkt moest worden? Hmmmmm???

Succes en vooral met de Fee's gezondheid!

 

Enne.... Toestemming doen hoor, als je de gelegenheid hebt !

 

Groeten,

 

Leo

Tuurlijk ben ik er direct Leo. Ik krijg als er ook maar ergens op gereageerd wordt op het forum een mailtje. Of dat nu thuis is of mobiel op de PDA met mobieltje :beer:

 

Vandaag was mijn laatste vrije dag voor de komende 14 dagen en had ik gepland als een UWV-USZO bel en ruzie dag. Dat is in ieder geval gelukt, alhoewel ik nu al weer een paar uur op een terugbeltelefoontje zit te wachten. je wordt namelijk stapelmesjogge als je geld tegoed hebt van de overheid en je wilt het gaan claimen. Al maanden jan en alleman aan de telefoon gehad en iedereen vertelt je weer wat anders.

 

Maar de cache gaan we binnenkort doen hoor en thanx van de Fee.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug: die binnenkort maar eens naar Heerlen moet om de uitkerende gasten van UWV-USZO daar eens persoonlijk te ontmoeten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Reintje,

 

Nog even over je fraaie kaarten. Hoe lang duurt het voor een nieuwe approved cache op het kaartje staat? Moet ik daar iets voor doen, een melding of zo? Misschien moet jij er wat voor doen of gaat dat echt helemaal automatisch. Misschien heb je er maar 1x per week tijd voor, dat geeft natuurlijk niet

MAAR IK BEN ZO ONGEDULDIG! :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Reintje,

 

Nog even over je fraaie kaarten. Hoe lang duurt het voor een nieuwe approved cache op het kaartje staat? Moet ik daar iets voor doen, een melding of zo? Misschien moet jij er wat voor doen of gaat dat echt helemaal automatisch. Misschien heb je er maar 1x per week tijd voor, dat geeft natuurlijk niet

MAAR IK BEN ZO ONGEDULDIG!  :ph34r:

Hehehe, hij is ongeduldig en vraagt raad aan iemand die met vakantie is.......

 

Iedereen die een beetje oplet Nico heeft het al gezien hoor :D Ik heb hem al uitgeprint klaarliggen. Al 2 versies. Alle waypoints al verzameld en de kabouterkaarten bekeken.

Ik kan zo op pad, ware het niet dat de Fee niet zo goed is de laatste tijd en dat er ook nog eens gewerkt moet worden.

Ik had hem graag weer als eerste in kaart gebracht. Ook de rest van de weeek zal het me niet lukken dus is het wachten op een gaatje in het weekend. Dan wordt het een race tegen de klok denk ik. Je hebt al 3 kijkers die de cache in de gaten houden........

 

Dan maar eens niet de eerste, maar dit weekend is wordt het gegarandeerd gevonden.

 

Lijkt me trouwens een hele mooie om te doen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :D Waarom wassen we badhanddoeken? We gebruiken ze toch pas als we schoon zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...