Spring naar bijdragen

Nieuwe cache kaarten


Geoman

Aanbevolen berichten

Als je op de pagina met de kaarten op het popupje klikt, dan zie je dat de kaart met nieuwe caches al bestaat. :crybaby:

 

Ik kan ook niet van alles op de hoogte zijn :blush:.

 

Of een kaart met alle maagden.....
Ik heb hier een paar dagen geleden al met Geoman over gecorrespondeerd. Wat ontbreekt is een nette indicatie voor die status.  :thumbup:

 

Tja, zoek daar maar eens een "normaal" woord voor. Het lijkt ergens vrouwonvriendelijk en ook weer niet. Ligt er aan hoe oud de maagd is en dat is in deze weer een probleem. Deze maagden worden meestal nadat ze een paar dagen jong zijn al ontmaagd...

 

GRTZ

 

Kruimeldief :dribble:Laat het prijsje er maar aanzitten, het is een kado.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik heb hier een paar dagen geleden al met Geoman over gecorrespondeerd. Wat ontbreekt is een nette indicatie voor die status.  :beerchug:

De "nog ongevonden caches" bijvoorbeeld?

Ik vind toch een maagdelijke cache mooier klinken dan een "nog niet gevonden cache" ;)

 

Tja dan zal een ontmaagde cache wel een "voor de eerste keer gevonden" cache worden??

 

GRTZ

 

Kruimeldief ;)O schone maagd, gij mokkapunt,

zijt gij het, die mij de liefde gunt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ander net woord zou kunnen zijn onbezoedeld. Ik kan me echter niet voorstellen dat een cache onbezoedeld zou zijn. Stel je eens voor: Je hebt een onbezoelde cache bezoedeld. Nou ik niet hoor.

Maar......... wie zei ook al weer Whats in a Name?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't is inderdaad een hele verbetering.

Voorheen gebruikten we de kaartjes niet meer, omdat er zoveel stippen over elkaar stonden dat je eerst een hele berg cache's op moest ruimen om bij de juiste te komen.;)

 

Dat is nu niet meer dus gebruiken we de kaarten weer.

 

Geweldig dat zoiets door mensenhanden gemaakt kan worden toch? :beerchug:

 

Hartsikke bedankt

 

Team FIRE :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ontbreekt is een nette indicatie voor die status.  :beerchug:

Ik heb me blijkbaar wat onduidelijk uitgedrukt. Er is een kaart speciaal voor verse caches. Met indicatie bedoelde ik een visuele indicatie op die kaart. Ik denk dat er gewoonlijk niet meer dan 4 onbedoezelde caches zijn. Om daar nu een aparte kaart voor op te tuigen is ook zo wat. Ik zat dus te denken aan iets in de geest van: Een bordje met daarop "Ben ik er wel?" bij het cache bolletje, of een kransje van groene blaadjes om het cache bolletje, of ...

 

Suggesties?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bordje met daarop "Ben ik er wel?" bij het cache bolletje, of een kransje van groene blaadjes om het cache bolletje, of ...

 

Suggesties?

Huh? Ik snapte het eerst wel dacht ik, maar nu zie ik water branden. Waar heb je het in godsnaam over? bolletjes, Ben ik er wel? kransjes? En dat allemaal omdat je een nette omschrijving wilt voor maagden?

 

Groene bolletjes?

 

GRTZ

 

Kruimeltjesslikker :beerchug:Vroegah haalden we de bolletjes gewoon bij de bakker en niet op de Antillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

¿

 

En zo eentje. Of... een "O" van "Onbekend"?

 

Sigurd

Het gaat niet om een onbekende cache, de soort cache is wel bekend. Het gaat om een nog niet gevonden cache, een maagd. Dat is meestal van tijdelijke aard ;) De meeste caches zijn binnen een paar dagen ontmaagd en dan is het een gewone cache als ieder ander cache en moet dan ook als zodanig op de kaart komen te staan.

Momenteel zijn er 4 caches die nog niet gevonden en dus nog maagd zijn. Dat kan morgen weer anders zijn.

 

GRTZ

 

Kruimelmaagd :beerchug:Als Nederlander ben ik trots dat ik in het enige land ter wereld leef waar je, als je je auto fout parkeert, een hogere straf krijgt, dan als je drugs smokkelt (lees: bolletjes slikt).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh? Ik snapte het eerst wel dacht ik, maar nu zie ik water branden. Waar heb je het in godsnaam over?

Ik heb even een voorbeeld gemaakt van iets wat het niet moet worden. Bij Delft ligt nu "BMC #1: PITA ". Die is op dit moment nog niet gevonden. Die kun je op de kaart met nieuwe caches extra in het oog laten springen, bijvoorbeeld zo

maagd.jpg

worden weergegeven.

Ook kun je er een bordje bij tekenen met een pakkende tekst. Dat lijkt dan op

qwik.jpg

maar dan veel kleiner natuurlijk.

 

Het soort cache waar we het over hebben wordt aangegeven met een tekentje. Meestal is dat een bolletje, maar kan natuurlijk ook een driehoekje zijn. Dat was ik even vergeten. Daar wil ik niets aan veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel zijn er 4 caches die nog niet gevonden en dus nog maagd zijn. Dat kan morgen weer anders zijn.

Klopt, en daarom moet het wel dynamisch worden aangepast. Als hij nieuw is op de kaart met indicatie. Als hij maagd af is, moet de extra indicatie weg en blijft hij als "nieuwe cache" nog een tijdje op de speciale nieuwe cache kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Momenteel zijn er 4 caches die nog niet gevonden en dus nog maagd zijn. Dat kan morgen weer anders zijn.

Klopt, en daarom moet het wel dynamisch worden aangepast. Als hij nieuw is op de kaart met indicatie. Als hij maagd af is, moet de extra indicatie weg en blijft hij als "nieuwe cache" nog een tijdje op de speciale nieuwe cache kaart.

Ksnaphum ;)

 

Duidelijk. En dan wil je bijvoorbeeld omdat het een maagd is om het cache bolletje of 3hoekje een kransje maken van groene blaadjes om aan te duide dat deze nieuwe cache ook nog maagd is....

 

Hoe gaat dat lijken als er een hele lading caches in dat gebied geconcentreerd zijn? Je hebt soms nu al dat ze over elkaar heen liggen.

 

Ik vind ook dat als je de cache op zo'n manier wilt onderscheiden, je ook verschil moet maken tussen nieuw en maagd. iedere maagd is nieuw en andersom geldt natuurlijk niet.

 

Voor de maagdenjagers is dit natuurlijk iets vervelend. Een maagdelijke cache wordt nu niet zo snel meer over het hoofd gezien.

 

Hoe snel wordt het kaartje ge-updated? Stel ik heb vanmiddag een cache ontmaagd, hoe lang duurt het dan dat je op de kaart kunt zien dat de cache nog wel nieuw is maar geen maagd meer?

 

Hoe lang denk je dat een cache op het kaartje blijft staan als zijnde nieuw?

 

Een paar vraagjes zo ff tussendoor ;)

 

GRTZ

 

Kruimeldief :beerchug:Als ik een beetje nederigheid bezat, zou ik perfect zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...