Spring naar bijdragen

Nieuwe cache kaarten


Geoman

Aanbevolen berichten

Gast Pagliacci
Vergis ik mij nu, verbeeld ik het mij ? Ik zie andere kaarten (minder groenig, meer wittig?) als achtergrond. :rolleyes:

Nou ik heb het mij ok al verbeeld.

Persoonlijk vond ik die oude groene mooier en overzichtelijker maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn.

Moet even kwijt, dat ik jullie mening niet deel...

 

Ik vindt de kaarten mooier, en volgens mij met meer detail...

op de inzoemkaarten.

 

Duidelijk een verbetering... :beerchug:

 

Gary

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Vergis ik mij nu, verbeeld ik het mij ? Ik zie andere kaarten (minder groenig, meer wittig?) als achtergrond. :rolleyes:

Nou ik heb het mij ok al verbeeld.

Persoonlijk vond ik die oude groene mooier en overzichtelijker maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn.

Moet even kwijt, dat ik jullie mening niet deel...

 

Ik vindt de kaarten mooier, en volgens mij met meer detail...

op de inzoemkaarten.

 

Duidelijk een verbetering... :beerchug:

 

Gary

Ben het met Pagliacci eens: de kaarten zijn nu juist overzichtelijker! Alleen het inzoomen (waar Willi het over heeft) zou iets gedetailleerd kunnen. Maar ja ik ben geen programmeur dus weet ook niet hoeveel werk eraan zit.

 

Goed gedaan jongens en dames!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vergis ik mij nu, verbeeld ik het mij ? Ik zie andere kaarten (minder groenig, meer wittig?) als achtergrond. :rolleyes:

Nou ik heb het mij ok al verbeeld.

Persoonlijk vond ik die oude groene mooier en overzichtelijker maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn.

Moet even kwijt, dat ik jullie mening niet deel...

 

Ik vindt de kaarten mooier, en volgens mij met meer detail...

op de inzoemkaarten.

 

Duidelijk een verbetering... :beerchug:

 

Gary

Ben het met Pagliacci eens: de kaarten zijn nu juist overzichtelijker! Alleen het inzoomen (waar Willi het over heeft) zou iets gedetailleerd kunnen. Maar ja ik ben geen programmeur dus weet ook niet hoeveel werk eraan zit.

 

Goed gedaan jongens en dames!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een probleem met de kaart van Nederland ik krijg sins vandaag namelijk een heel mooi vierkant vakje met een rood kruisje. ik heb mijn instellingen reeds bekeken maar kan de cache kaart niet zien.

 

El Kliko. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er een probleem met de kaart van Nederland ik krijg sins vandaag namelijk een heel mooi vierkant vakje met een rood kruisje. ik heb mijn  instellingen reeds bekeken maar kan de cache kaart niet zien.

Hier geen problemen ... :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende probleem ik kan de cache pagina van Oud in nieuw land 2 Kraggenburg niet meer vinden op de cache kaart ligt dit nu ook aan mijn PC of .... . gelukkig is hij wel op een andere manier te vinden maar volgens mij staat hij niet op not availeble of zo iets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgende probleem ik kan de cache pagina van Oud in nieuw land 2 Kraggenburg niet meer vinden op de cache kaart ligt dit nu ook aan mijn PC of .... . gelukkig is hij wel op een andere manier te vinden maar volgens mij staat hij niet op not availeble of zo iets.

Hier is-tie (ff gegoogled).

 

Staat inderdaad niet op de kaart. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan hem op een andere manier dan ook wel vinden maar hij staat niet meer op de cachekaart dit is natuurlijk wel jammer het is al niet een cache die veel bezoek krijgt en nu ziet niemand hem meer staan zelfs. :crybaby:

 

El Kliko

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kraggenburg is inderdaad een aantal dagen 'unavailable' geweest. Hij had wat onderhoud nodig. Hij word dan automatisch van de kaart verwijderd. Nadat hij weer 'available' is gezet duurt het een aantal dagen voordat hij weer op de kaart verschijnt.

 

Overigens is Kraggenburg op dit moment lastig te bereiken wegens groot onderhoud aan een (aantal?) doorgaande wegen in de Noord-Oost-Polder (oa de Kadoelerweg). Dat geld ook voor Schokland.

 

tot cache,

team Wij Drie :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...