Spring naar bijdragen

Loggen van eigen cache?


VindenPuntNL

Aanbevolen berichten

Ik controleer de logrol nooit op illegale logs.

Vind ik ook niet belangrijk. Ik heb de cache verstopt en wordt hij gevonden dan is dat leuk.

Als iemand logt zonder de cache te hebben gevonden, beduvelt hij/zij alleen zichzelf.

Ik eet er geen boterham minder om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zit ik net naar de titel van het draadje te kijken. blijkt dat we het over iets totaal anders aan het hebben zijn.

 

cache's loggen die je niet hebt gevonden. So what als dat iemands manier van cachen is.............

 

Maar het loggen van je eigen caches slaat werkelijk nergens op. Dan kun je nog beter 1 cache 5000 keer loggen en dan heb je ook een heleboel puntjes!!! (dat nog niemand dat ooit gedaan heeft

 

Tenzij het een adoptiecache is die je zelf nog niet had gevonden! Of een cache die je vind en later adopteert. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij denkt dat er een aantal mensen zijn die meer als 3000 caches hebben gevonden rommelen met hun founds?

 

Dit is in ieder geval wel een (duitse) kunstenaar: fanto

Op 12 juni heeft hij een 50-tal caches gelogd rond Zwolle, op dezelfde dag ook een paar caches in Hessen, Duitsland en de volgende dag was hij alweer actief in Beieren. Misschien bestaat het team uit meerdere personen, die allemaal dezelfde stijl van loggen hebben?

30 mei en 2 juni heeft hij ook al flink wat caches in Zwolle gelogd, waaronder een aantal mysteries waar je toch echt wel een flink woordje Nederlands voor moet kennen, maar uit zijn standaard 2-regelig logje blijkt dat niet.

Van die mysteries waren er overiges ook een aantal (Zwolle omsingeld 1, 2 en 3) gearchiveerd op het moment van loggen...

 

Naam op de logrol? Zo ja, zauberhaft, zo nee, abfuhren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij denkt dat er een aantal mensen zijn die meer als 3000 caches hebben gevonden rommelen met hun founds?

 

Dit is in ieder geval wel een (duitse) kunstenaar: fanto

Op 12 juni heeft hij een 50-tal caches gelogd rond Zwolle, op dezelfde dag ook een paar caches in Hessen, Duitsland en de volgende dag was hij alweer actief in Beieren. Misschien bestaat het team uit meerdere personen, die allemaal dezelfde stijl van loggen hebben?

30 mei en 2 juni heeft hij ook al flink wat caches in Zwolle gelogd, waaronder een aantal mysteries waar je toch echt wel een flink woordje Nederlands voor moet kennen, maar uit zijn standaard 2-regelig logje blijkt dat niet.

Van die mysteries waren er overiges ook een aantal (Zwolle omsingeld 1, 2 en 3) gearchiveerd op het moment van loggen...

 

Ach, als hij zich daar bij nou gelukkig voelt, lat hem.

Andere mogen zich het er zijne van denken, ik maak mij er in ieder geval niet druk om.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij denkt dat er een aantal mensen zijn die meer als 3000 caches hebben gevonden rommelen met hun founds?

 

Dit is in ieder geval wel een (duitse) kunstenaar: fanto

Op 12 juni heeft hij een 50-tal caches gelogd rond Zwolle, op dezelfde dag ook een paar caches in Hessen, Duitsland en de volgende dag was hij alweer actief in Beieren. Misschien bestaat het team uit meerdere personen, die allemaal dezelfde stijl van loggen hebben?

30 mei en 2 juni heeft hij ook al flink wat caches in Zwolle gelogd, waaronder een aantal mysteries waar je toch echt wel een flink woordje Nederlands voor moet kennen, maar uit zijn standaard 2-regelig logje blijkt dat niet.

Van die mysteries waren er overiges ook een aantal (Zwolle omsingeld 1, 2 en 3) gearchiveerd op het moment van loggen...

Datr krijg je als je samen met de cache-eigenaar op stap bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is gebruikelijk wanneer je zelf een event hebt georganiseerd? Je was dan zelf ook aanwezig, dus zou je zelf ook een 'Attended' loggen.

Of is dit ook not done?

 

Volgens mij is dat wel gebruikelijk. Dat zie ik bij veel events gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een event van mijzelf log ik een attended. Je logt ook geen found maar je geeft aan dat je dit event heb bijgewoond.

Echter alle overige caches die door jou tijdens het event online komen log ik niet.

Dit zijn gewone caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Komt m.i. eerder voor bij beginnende cachers die zsm een bepaald aantal willen hebben om een Geo d'Or uit te kunnen reiken.

:beerchug:

De pot verwijt nu toch wel de ketel... :thumbup: (No offence verder hoor)

 

Persoonlijk was ik in den beginne vooral bezig om uit te vinden hoe alles in z'n werk ging, dan mij druk maken over een cijfertje of Geo D'Ors.

 

Dat cijfertje kwam toch wel in orde met het Rondje Bernheze in de achtertuin :)

bewerkt door mistraller
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus jij denkt dat er een aantal mensen zijn die meer als 3000 caches hebben gevonden rommelen met hun founds?

 

Dit is in ieder geval wel een (duitse) kunstenaar: fanto

Op 12 juni heeft hij een 50-tal caches gelogd rond Zwolle, op dezelfde dag ook een paar caches in Hessen, Duitsland en de volgende dag was hij alweer actief in Beieren. Misschien bestaat het team uit meerdere personen, die allemaal dezelfde stijl van loggen hebben?

30 mei en 2 juni heeft hij ook al flink wat caches in Zwolle gelogd, waaronder een aantal mysteries waar je toch echt wel een flink woordje Nederlands voor moet kennen, maar uit zijn standaard 2-regelig logje blijkt dat niet.

Van die mysteries waren er overiges ook een aantal (Zwolle omsingeld 1, 2 en 3) gearchiveerd op het moment van loggen...

 

Naam op de logrol? Zo ja, zauberhaft, zo nee, abfuhren!

 

Ik ben pas geleden door een team benaderd met de volgende text:

 

[/size]Hoi Trompjes

>

> Het idee van een virtual is dat je ook via internet en een lange zoektocht de info kunt vinden.

>

> GC87B0

>

> Le Grand Ballon

>

>

> Bij deze bij ik al meer dan twee weken bezig om via internet de tekst te vinden maar helaas lukt het maar niet.

>

> Mag ik een beroep op jullie doen=

>

> Alvast dankt voor de genomen moeite.

 

In zijn profiel zag ik een banner dat hij meedeed aan een lijst voor meest gevonden caches, vind dat je het dan wel eerlijk moet spelen, want vrijwel iedereen die zich een beetje in verschillende caches verdiept weet dat virtual caches juist lijfelijk moeten zijn bezocht, deze mensen beduvelen de boel, waardoor eigenaar van deze caches op hun vingers worden getikt en hun caches het archief in dreigen te gaan. Ik heb in dit geval deze mail doorgestuurd naar de eigenaar van de virtuele cache om hem te waarschuwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben pas geleden door een team benaderd met de volgende text:

 

[/size]Hoi Trompjes

>

> Het idee van een virtual is dat je ook via internet en een lange zoektocht de info kunt vinden.

>

> GC87B0

>

> Le Grand Ballon

>

>

> Bij deze bij ik al meer dan twee weken bezig om via internet de tekst te vinden maar helaas lukt het maar niet.

>

> Mag ik een beroep op jullie doen=

>

> Alvast dankt voor de genomen moeite.

 

In zijn profiel zag ik een banner dat hij meedeed aan een lijst voor meest gevonden caches, vind dat je het dan wel eerlijk moet spelen, want vrijwel iedereen die zich een beetje in verschillende caches verdiept weet dat virtual caches juist lijfelijk moeten zijn bezocht, deze mensen beduvelen de boel, waardoor eigenaar van deze caches op hun vingers worden getikt en hun caches het archief in dreigen te gaan. Ik heb in dit geval deze mail doorgestuurd naar de eigenaar van de virtuele cache om hem te waarschuwen.

 

Als hij nou gewoon de foto bekijkt bij de log op 17 augustus, dan kan hij zo de tekst overtikken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben pas geleden door een team benaderd met de volgende text:

 

[/size]Hoi Trompjes

>

> Het idee van een virtual is dat je ook via internet en een lange zoektocht de info kunt vinden.

>

> GC87B0

>

> Le Grand Ballon

>

>

> Bij deze bij ik al meer dan twee weken bezig om via internet de tekst te vinden maar helaas lukt het maar niet.

>

> Mag ik een beroep op jullie doen=

>

> Alvast dankt voor de genomen moeite.

 

 

In zijn profiel zag ik een banner dat hij meedeed aan een lijst voor meest gevonden caches, vind dat je het dan wel eerlijk moet spelen, want vrijwel iedereen die zich een beetje in verschillende caches verdiept weet dat virtual caches juist lijfelijk moeten zijn bezocht, deze mensen beduvelen de boel, waardoor eigenaar van deze caches op hun vingers worden getikt en hun caches het archief in dreigen te gaan. Ik heb in dit geval deze mail doorgestuurd naar de eigenaar van de virtuele cache om hem te waarschuwen.

 

Als hij nou gewoon de foto bekijkt bij de log op 17 augustus, dan kan hij zo de tekst overtikken...

 

 

 

 

tik, maar wat neer, de eigenaar van de cache (fvm4) kan het toch niet meer bommen, is het laast online geweest op Wednesday, November 19, 2008 denk je nu echt dat die het logje gaat verwijderen.

 

De franse aproever (riviouveur - "Groundspeak Volunteer Reviewer") heeft de cache ook al in het visier dus het zal wel snel afgelopen zijn met deze virtual, iemand zin om er een aardecache van te maken?

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

exusses voor de lange en onhandige Qwoot maar door resente ervaringen moet dit dan maar de gewoonte van mij worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij een event van mijzelf log ik een attended. Je logt ook geen found maar je geeft aan dat je dit event heb bijgewoond.

 

Waarom wordt een attended dan opgeteld bij Total Caches Found :thumbup:

 

Dat heb ik eerlijk gezegd nooit gesnapt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...