Spring naar bijdragen

Loggen van eigen cache?


VindenPuntNL

Aanbevolen berichten

(zijn ook hele volksstammen die gewoon loggen zonder langs te gaan)

 

Wie :dribble:? Waar zijn de logrolletjes? Ik verheug me al op de openbare schandpaal en rotte eieren gooien naar de zondaars die zichzelf als narcissen op de borst kloppen van "kijk mij eens lekker puntjes scoren". Ga toch cachen........

 

 

Met een beetje zoeken kan ik duizenden cachers voorschotelen die een found loggen zonder te zijn langs gegaan.

en Prof X vang jij de rotte eieren alvast op want ook gij heeft zich er aan bezondigt, waaronder een cache van mij.

 

en ik? tuurlijk ook ik.....

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik persoonlijk snap de lol niet van loggen zonder dat je er echt bent geweest. Maar ach, als het iemand anders alleen om de punten score gaat en ze daar nu gelukkig van worden dmv een beetje vals spelen...

Worden de logjes eigenlijk wel gecontroleerd dan door de cacheleggers?? en worden dan de logs verwijderd als ze niet in het boekje of op het rolletje staan?

 

grtzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(zijn ook hele volksstammen die gewoon loggen zonder langs te gaan)

 

Wie :dribble:? Waar zijn de logrolletjes? Ik verheug me al op de openbare schandpaal en rotte eieren gooien naar de zondaars die zichzelf als narcissen op de borst kloppen van "kijk mij eens lekker puntjes scoren". Ga toch cachen........

Dat iemand zijn eigen cache logt is nog tot daar aan toe, maar loggen zonder ze gevonden te hebben is gewoon kinderachtig!

Maar goed het is toch geen wedstrijd? En die personen die dat doen voelen zelf ook wel aan dat het niet klopt natuurlijk.

bewerkt door HereIsTom
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van dit draadje, schiet me ineens te binnen dat ik een cache 2x heb gelogd. Tenminste volgens een macro van GSAK. Helaas kan ik niet achterhalen welke cache dat geweest zou moeten zijn. Iemand een idee hoe ik hier achter kom?

De cache die ik daadwerkelijk twee maal heb gevonden, blijkt het niet te zijn, want daar staat slechts 1x een log van mij.

 

On topic:

Sinds kort hebben wij een eigen cache en die loopt als een tierelier. Ik stond er nooit bij stil of ik die nou wel of niet zelf zou loggen. Het is onze cache, ik ken de route, ik weet waar de cache ligt... Nee, voor mij is dit not done. Maaarrrr... mijn vrouw heeft enkel de voorbereidingen gezien, zelfs hier en daar wat meegeholpen aan de waypoints, maar heeft nooit het bos of de route gezien. Normaliter cachen wij samen. Misschien is hij dan wél te loggen wanneer zij hem vindt?

 

In GSAK Kan je een kolom aanmaken en die laat zien hoeveel keer een cache gelogd is.

Even zo uit mijn hoofd is het redelijk eenvoudig, je hoeft alleen een vinkje te zetten bij number of logs of zoiets.

Kan het helaas nu niet precies nakijken, want ben niet thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van dit draadje, schiet me ineens te binnen dat ik een cache 2x heb gelogd. Tenminste volgens een macro van GSAK. Helaas kan ik niet achterhalen welke cache dat geweest zou moeten zijn. Iemand een idee hoe ik hier achter kom?

De cache die ik daadwerkelijk twee maal heb gevonden, blijkt het niet te zijn, want daar staat slechts 1x een log van mij.

 

On topic:

Sinds kort hebben wij een eigen cache en die loopt als een tierelier. Ik stond er nooit bij stil of ik die nou wel of niet zelf zou loggen. Het is onze cache, ik ken de route, ik weet waar de cache ligt... Nee, voor mij is dit not done. Maaarrrr... mijn vrouw heeft enkel de voorbereidingen gezien, zelfs hier en daar wat meegeholpen aan de waypoints, maar heeft nooit het bos of de route gezien. Normaliter cachen wij samen. Misschien is hij dan wél te loggen wanneer zij hem vindt?

 

Tja er zijn meerdere teams waarvan de man hem neerlegt, en de vrouw hem dan vindt (onder een andere) naam en dan logt en er zelfs een geo d'' or aan toekent.

Voor beide meningen (wel of niet doen) is iets te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik persoonlijk snap de lol niet van loggen zonder dat je er echt bent geweest. Maar ach, als het iemand anders alleen om de punten score gaat en ze daar nu gelukkig van worden dmv een beetje vals spelen...

Worden de logjes eigenlijk wel gecontroleerd dan door de cacheleggers?? en worden dan de logs verwijderd als ze niet in het boekje of op het rolletje staan?

 

grtzzz

 

Wij hebben een cache die heet: je kunt de boom in.

Daar hebben we laatst een nieuwe logrol geplaatst en toen eens gekeken welke namen er op de logrol stonden.

We hadden inderdaad een laatste log die niet op de logrol stond en die hebben we dus vriendelijk een mailtje gestuurd met de vraag hoe hij de cache gevonden had. --> hij was de boom niet ingeweest bleek, maar had de cache wel gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik log mijn eigen cache niet!

Wat je niet verstopt hoef je niet te vinden, je weet waar het ligt.

 

En loggen zonder langs te gaan, dat is toch niet het spel?

Dan kunnen we net zo goed een thread op het forum maken voor de coin/TB code's.

 

Wat ik ook veel zie is dat mensen een found log plaatsen met in de tekst "Heb hem niet kunnen vinden....".

Daar is toch de not-found log voor?

Maar nee, dan telt hij niet (omdat je hem niet gevonden hebt!) dus dat staat niet zo netjes in de getalletjes.... :beerchug:

 

Ik log naar waarheid, en als ik een keer terug kom bij een cache voor een coin/TB drop of een spot van een coin/TB, dan log ik ook een note.

Een cache 2x vinden vind ik ook zinloos, de 2e keer loop je zonder GPS en pak je het kistje, dat is geen zoeken :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn een team dat bestaat uit 6 personen waarvan 3 behoorlijk fanatieker dan de andere 3

Ik zet een cache uit die ik laat proeflopen door mijn zoon. en of vrouw.

Hij logt op pagina 4 in het boekje dat hij de cache gevonden heeft.

Hij heeft hem gelopen, gevonden en zowel fysiek als op gc.com gelogd.

Ik zie daar niet echt een probleem in.

Wij lopen in verschillende samenstelling onze caches en loggen onder de gezamenlijke teamnaam.

Wat Geo d'Or betreft aan eigen caches kunnen deze niet worden uitgereikt.

:dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(zijn ook hele volksstammen die gewoon loggen zonder langs te gaan)

 

Wie :dribble:? Waar zijn de logrolletjes? Ik verheug me al op de openbare schandpaal en rotte eieren gooien naar de zondaars die zichzelf als narcissen op de borst kloppen van "kijk mij eens lekker puntjes scoren". Ga toch cachen........

 

 

Met een beetje zoeken kan ik duizenden cachers voorschotelen die een found loggen zonder te zijn langs gegaan.

en Prof X vang jij de rotte eieren alvast op want ook gij heeft zich er aan bezondigt, waaronder een cache van mij.

 

en ik? tuurlijk ook ik.....

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Dat is dan vast het eiland! Maar ik voldeed wel aan je logvoorwaarde van een "fantastische" log toen ik daar in motorpak op het strand stond en me echt voor het lapje gehouden voelde!

Maar eerlijk is eerlijk, ik heb wel eens een cache gelogd in den beginne waarvan we alleen de plastik tas en de geocachesticker hebben gevonden. Dat waren voor ons toen tastbare bewijzen. Maar een gewoon bestaande cache loggen zonder daar fysiek aanwezig te zijn geweest...nee, dat (nog) niet! :beerchug:

Maar hoe zoek je dan? Laten we daar volgende week een sover bomen bij een kampvuur en vette BBQ walmen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach dat allemaal is toch presies het zelfde als een cacher "toestemming" van de cache eigenaar krijgt om een geripte als found cache te loggen.

en, "ow ja,ik leg met gebruikmakend van de smoes ,cache onderhoud, een nieuw kokertje neer als ik de orginele niet snel genoeg kan vinden"

hoezo, beweert men niet voor de puntjes????

word toch wakker zou ik zeggen een ieder speelt het op zijn eigen manier

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, volgens mij gaat het er om wat je zelf uit het cachen haalt. Ik kan mij er niet zo druk om maken en weet zeker dat er gerommeld wordt door mensen. Zie soms wel eens dat er meer dan 3000 founds zijn. Als je dan kijkt hoe lang iemand lid is en dat deelt door het aantal dagen.. dan klopt er iets niet....

Het gaat mij er om dat ik zelf plezier beleef aan het cachen. De statistieken zijn voor mijzelf leuk om in te zien. :beerchug:

 

Geen probleem dat iedereen het op zijn/haar manier doet. Alleen wel eerlijk blijven spelen bij races etc he :dribble:

 

Grtzzz

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, volgens mij gaat het er om wat je zelf uit het cachen haalt. Ik kan mij er niet zo druk om maken en weet zeker dat er gerommeld wordt door mensen. Zie soms wel eens dat er meer dan 3000 founds zijn. Als je dan kijkt hoe lang iemand lid is en dat deelt door het aantal dagen.. dan klopt er iets niet....

Het gaat mij er om dat ik zelf plezier beleef aan het cachen. De statistieken zijn voor mijzelf leuk om in te zien. ;)

 

Geen probleem dat iedereen het op zijn/haar manier doet. Alleen wel eerlijk blijven spelen bij races etc he :yes:

 

Grtzzz

 

Sommige hebben een dagtaak aan cachen en logjes schrijven. Ieder zijn meug zou ik zeggen. En of 3000 caches en/of meer niet kloppen, ik kan er geen nacht minder om slapen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, volgens mij gaat het er om wat je zelf uit het cachen haalt. Ik kan mij er niet zo druk om maken en weet zeker dat er gerommeld wordt door mensen. Zie soms wel eens dat er meer dan 3000 founds zijn. Als je dan kijkt hoe lang iemand lid is en dat deelt door het aantal dagen.. dan klopt er iets niet....

Het gaat mij er om dat ik zelf plezier beleef aan het cachen. De statistieken zijn voor mijzelf leuk om in te zien. :yes:

 

Geen probleem dat iedereen het op zijn/haar manier doet. Alleen wel eerlijk blijven spelen bij races etc he :thumbup:

 

Grtzzz

 

Dus jij denkt dat er een aantal mensen zijn die meer als 3000 caches hebben gevonden rommelen met hun founds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij hebben een cache die heet: je kunt de boom in.

Daar hebben we laatst een nieuwe logrol geplaatst en toen eens gekeken welke namen er op de logrol stonden.

We hadden inderdaad een laatste log die niet op de logrol stond en die hebben we dus vriendelijk een mailtje gestuurd met de vraag hoe hij de cache gevonden had. --> hij was de boom niet ingeweest bleek, maar had de cache wel gezien.

 

Duh, dat klimmen is nou net waar die cache om gaat.

Schrijf dan gewoon een note dat je het niet durfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, volgens mij gaat het er om wat je zelf uit het cachen haalt. Ik kan mij er niet zo druk om maken en weet zeker dat er gerommeld wordt door mensen. Zie soms wel eens dat er meer dan 3000 founds zijn. Als je dan kijkt hoe lang iemand lid is en dat deelt door het aantal dagen.. dan klopt er iets niet....

Het gaat mij er om dat ik zelf plezier beleef aan het cachen. De statistieken zijn voor mijzelf leuk om in te zien. :yes:

 

Geen probleem dat iedereen het op zijn/haar manier doet. Alleen wel eerlijk blijven spelen bij races etc he :thumbup:

 

Grtzzz

 

Dus jij denkt dat er een aantal mensen zijn die meer als 3000 caches hebben gevonden rommelen met hun founds?

 

Denk dat iedereen zijn spelletje op zijn eigen manier speelt. De een is fanatieker dan de ander. Maar dat houdt niet in dat veel found wil zeggen niet eerlijk spelen. Als ik naar onszelf kijk gaan we d

eze maand onze 2000ste found halen. En dat in 1 jaar en 8 maanden cachen.

Spelen we vals. Nee, niet dat we weten. Zijn we fanatiek, ja dat zeker wel. Lekker bewegen in de natuur en ook nog caches vinden, super !

Gaan we voor puntjes - ja dat wel, maar zeker niet allemaal tradjes.

 

Dus wees svp niet te voorbarig !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...