Spring naar bijdragen

Loggen van eigen cache?


VindenPuntNL

Aanbevolen berichten

Ook ik vind het not done. Want de enige reden om je eigen caches te loggen is niet het zoenken en vinden van de cache, maar puur dus om dat ene k*tpuntje. :dribble:

 

Maaaaaaaar. vergeet een ding niet. Soms lijkt het alsof men zijn eigen caches heeft gelogd, maar blijkt dat het geocaches betreft die men later van de originele eigenaar heeft overgenomen via adoptie. Als je de cache dan ooit eerder (nog van de andere eigenaar) gewoon hebt bezocht (gezocht) en hebt gevonden dan heb je het ook gelogd. Als je dan later de cache adopteert komt het op je eigen naam te staan...

 

Maar ik ken genoeg geocachers die hun eigen caches meerdere keren loggen als gevonden. Iedere keer weer als ze bij hun eigen caches een cachecontrole doen dan "vergissen" ze zich in de log en komt er "per ongeluk" weer een found logje.... Ach ja, vergissen is menselijk niet. Zelfs als ze er over aangesproken worden, vergeten ze weer het te wijzigen na de O ja.... Dus niet allen vergissen, maar ook nog vergeten. Dat is toch een ziekte :)

 

Het is not done, maar het is mogelijk en velen denken dat wat mogelijk is, ook done is. Ga dus vooral je gang. Niet 1x maar tig keer. Het wordt steeds weer opnieuw geregistreerd.

 

GC.com boeit het niet. Dus mij ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er komt vast nog eens een tijd dat je je eigen caches van Geo d'Ors kan voorzien. Wie weet wel meer dan één keer... :dribble:

De ruimte om jezelf te belazeren is er, dus waarom maak je er dan ook niet gewoon gebruik van. 't Kost niks meer... :)

Uiteindelijk mag een ander toch ook best zien dat je stapel gek bent op je eigen kissies. We hebben nikt te verbergen, of toch wel...? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb deze vraag ook gesteld op gc.com:

 

http://forums.groundspeak.com/GC/index.php?showtopic=212521

 

De laatste post vat 't geheel goed samen.

 

Errr...... :dribble: Dood linkje?

 

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

The error returned was:
Sorry, the link that brought you to this page seems to be out of date or broken.

 

Nou maak je me wel nieuwsgierig naar jouw samenvatting........ :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naar aanleiding van dit draadje, schiet me ineens te binnen dat ik een cache 2x heb gelogd. Tenminste volgens een macro van GSAK. Helaas kan ik niet achterhalen welke cache dat geweest zou moeten zijn. Iemand een idee hoe ik hier achter kom?

De cache die ik daadwerkelijk twee maal heb gevonden, blijkt het niet te zijn, want daar staat slechts 1x een log van mij.

 

On topic:

Sinds kort hebben wij een eigen cache en die loopt als een tierelier. Ik stond er nooit bij stil of ik die nou wel of niet zelf zou loggen. Het is onze cache, ik ken de route, ik weet waar de cache ligt... Nee, voor mij is dit not done. Maaarrrr... mijn vrouw heeft enkel de voorbereidingen gezien, zelfs hier en daar wat meegeholpen aan de waypoints, maar heeft nooit het bos of de route gezien. Normaliter cachen wij samen. Misschien is hij dan wél te loggen wanneer zij hem vindt?

bewerkt door Bunbury Junior
Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm leuk draadje....

 

In België blijkt het de gewoonte te zijn om dit te doen, onlangs kwam Georidders deel 2 uit, wat zagen wij gebeuren. De legger was toe aan zijn 1000ste cache en met een hele meute mensen gingen ze de tocht lopen. De legger logt zijn eigen cache (nr 1000).

 

leuk of niet leuk het is maar wat je er zelf van vindt. Ik denk dat het not done is, maar je eigen cache en dan ook jou 100ste found. ach het geeft wel een feestelijk tintje.

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...=y&decrypt=

 

maar eigenlijk zou je het niet moeten doen, ik heb mijzelf er ook op betrapt, maar met GSAK was ik er snel achter waar de fout zat.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm leuk draadje....

 

In België blijkt het de gewoonte te zijn om dit te doen, onlangs kwam Georidders deel 2 uit, wat zagen wij gebeuren. De legger was toe aan zijn 1000ste cache en met een hele meute mensen gingen ze de tocht lopen. De legger logt zijn eigen cache (nr 1000).

 

leuk of niet leuk het is maar wat je er zelf van vindt. Ik denk dat het not done is, maar je eigen cache en dan ook jou 100ste found. ach het geeft wel een feestelijk tintje.

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...=y&decrypt=

 

maar eigenlijk zou je het niet moeten doen, ik heb mijzelf er ook op betrapt, maar met GSAK was ik er snel achter waar de fout zat.....

........... en dan ook nog loggen voor datum publicatie :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm leuk draadje....

 

In België blijkt het de gewoonte te zijn om dit te doen, onlangs kwam Georidders deel 2 uit, wat zagen wij gebeuren. De legger was toe aan zijn 1000ste cache en met een hele meute mensen gingen ze de tocht lopen. De legger logt zijn eigen cache (nr 1000).

 

leuk of niet leuk het is maar wat je er zelf van vindt. Ik denk dat het not done is, maar je eigen cache en dan ook jou 100ste found. ach het geeft wel een feestelijk tintje.

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...=y&decrypt=

 

maar eigenlijk zou je het niet moeten doen, ik heb mijzelf er ook op betrapt, maar met GSAK was ik er snel achter waar de fout zat.....

........... en dan ook nog loggen voor datum publicatie :blush:

 

Oja, helemaal vergeten.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hmm leuk draadje....

 

In België blijkt het de gewoonte te zijn om dit te doen, onlangs kwam Georidders deel 2 uit, wat zagen wij gebeuren. De legger was toe aan zijn 1000ste cache en met een hele meute mensen gingen ze de tocht lopen. De legger logt zijn eigen cache (nr 1000).

 

leuk of niet leuk het is maar wat je er zelf van vindt. Ik denk dat het not done is, maar je eigen cache en dan ook jou 100ste found. ach het geeft wel een feestelijk tintje.

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...=y&decrypt=

 

maar eigenlijk zou je het niet moeten doen, ik heb mijzelf er ook op betrapt, maar met GSAK was ik er snel achter waar de fout zat.....

........... en dan ook nog loggen voor datum publicatie :blush:

 

 

hmm leuk draadje....

 

In België blijkt het de gewoonte te zijn om dit te doen, onlangs kwam Georidders deel 2 uit, wat zagen wij gebeuren. De legger was toe aan zijn 1000ste cache en met een hele meute mensen gingen ze de tocht lopen. De legger logt zijn eigen cache (nr 1000).

 

leuk of niet leuk het is maar wat je er zelf van vindt. Ik denk dat het not done is, maar je eigen cache en dan ook jou 100ste found. ach het geeft wel een feestelijk tintje.

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...=y&decrypt=

 

maar eigenlijk zou je het niet moeten doen, ik heb mijzelf er ook op betrapt, maar met GSAK was ik er snel achter waar de fout zat.....

........... en dan ook nog loggen voor datum publicatie :rolleyes:

 

Oja, helemaal vergeten.......

 

Kijk eens verder op wiens zijn naam die cache eigenlijk staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 18 caches geadopteerd (Dedemsvaart serie) en ik had ze graag zelf willen lopen. Nu heb ik ze met het terugplaatsen na de adoptie en met enkele cachecontroles uiteindelijk allemaal gelopen, maar om ze dan als "found" te loggen zie ik zelf een beetje als valsspelen...

 

Zo blijven dus alleen maar echte founds in mijn statistieken staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
Tja, wat heb je eraan om je eigen cache te loggen? Misschien een puntje meer, of ze willen een Geo D'or uitreiken op hun eigen cache.

En dat vind ik pas NOT DONE!!!!!!!!

ook eigen cache is not done

heb alleen niet kunnen vinde op GC.com om dat standaard uit te zetten als je googlemaps gebruikt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb 18 caches geadopteerd (Dedemsvaart serie) en ik had ze graag zelf willen lopen. Nu heb ik ze met het terugplaatsen na de adoptie en met enkele cachecontroles uiteindelijk allemaal gelopen, maar om ze dan als "found" te loggen zie ik zelf een beetje als valsspelen...

 

Zo blijven dus alleen maar echte founds in mijn statistieken staan.

En zo hoort het ook

Eerlijkheid duurt het langst

(zijn ook hele volksstammen die gewoon loggen zonder langs te gaan)

Ben zelf ook van de eerlijke tak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

(zijn ook hele volksstammen die gewoon loggen zonder langs te gaan)

 

Wie :dribble:? Waar zijn de logrolletjes? Ik verheug me al op de openbare schandpaal en rotte eieren gooien naar de zondaars die zichzelf als narcissen op de borst kloppen van "kijk mij eens lekker puntjes scoren". Ga toch cachen........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...