Spring naar bijdragen

Vakantietips?


Vierpraatjes

Aanbevolen berichten

Het wordt de hoogste tijd om op zoek te gaan naar onze zomerbestemming en alvast lekker weg te dromen. Wie heeft voor ons de ultieme vakantietip: kamperen met kinderen, zuid-europa, bergen en/of zee en natuurlijk een leuke geoache-regio? Dat zijn toch doorsnee wensen voor een cache-familie. Dus wellicht kunnen we een favourieten-lijstje maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Het zwarte woud (Schwarzwald). Veel mooie wandelingen in heuvelachtig bebost gebied (Zweitälerland). Met een beetje gps is het het ontvangst overigens nog prima in de bossen. Van hieruit ben je ook nog snel in Frankrijk of Zwitserland. Wij hebben daar zeer goede ervaringen.

 

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan deze zomer (elke zomer) kamperen met het hele gezin.

 

Maar dan elke keer anders.

 

Per auto (minst favoriet), lopend, fietsend, noem maar op.

 

Dit jaar gaan we naar Friesland. Om de Elfsteden tocht te doen. Met deze TB.

(als je in de buurt komt, kun je ons discoveren, haha)

 

De laatste keer dat ik tijdens vakantie in Friesland was (met de fiets), lagen daar wel 4 caches ofzo.

Ik durf niet te gokken hoeveel dat er nu zijn.

We komen er nu onderweg vast wel een paar meer tegen. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 weken sporthuis centrum. Elke dag zwemmen in het golfslagbad, midget golfen en elke avond frietjes in het parkrestaurant. Fijn televisie kijken op canal+. 't is toch vakantie, dan ga je toch lekker niets doen? Het bungalow park moet ook niet te ver weg zijn, anders moet ik zo ver rijden, en dat doe ik al als ik moet werken.

 

edit: Oh ja, en een animatieteam voor de kinderen, vinden ze leuk en heb ik er geen zorgen om.

 

Fijn, vakantie!

bewerkt door Goonies Oosterhout
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn favo vakantie land: Zweden. Super leuke caches in prachtige natuur; kampeer land bij uitstek (je mag wild kamperen!) en wat betreft de zon:

 

in zomer gaat daar de zon (hoger in het noorden) niet eens onder! Wij hebben midden in de nacht op poolcirkel in de zon naar een cache gezocht.

 

Onderstaande foto is bijv ook laat in de avond op Noorse grens genomen:

 

ca4e067a-a3f8-4e98-9c80-be023e33bc86.jpg

bewerkt door walking spirit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om te beginnen dit. Las in een ander draadje jullie reactie op de post van een zekere oudgediende in een geel bussie :thumbup: Laat je niet op je kop zitten. Ik vind het een leuke vraag. Dat gezegd hebbend: Team De Roode Loper heeft het wat mij betreft goed gezien :thumbup: Ook wij waren vorig jaar in Karinthië (zuiden van Oostenrijk) en het was top! We hadden een leuke boerencamping in de buurt van Villach (goedkoop, ruime plaatsen, draadloos internet gratis). Het weer is daar vaak geweldig; je zit aan de zuidkant van de Alpen. Je bent dicht genoeg bij de GrossClockner om die te bezoeken én een paar geweldige caches te doen. Zoals de Roode Lopers al opmerkten kun je cachen in Slovenië en Italië. Tips in dit verband: met de lift omhoog naar het Drielandpunt en daar de Sloveense cache doen. Ook top is de cache in de verlaten mijn ('Into the Darkness: Minecrawlers' (GCNNE9)) Oké, geen zee, maar de streek staat bol van de warme meren. Kortom, echt geweldig. Mocht je adres van de camping willen weten, kom maar op! En ehhh... fijne vakantie alvast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vakantie tips ?

 

1: zoek een gebied of regio waar je wilt vakantie vieren.

2: kijk in geocaching googlemaps naar caches in de buurt en maak daar eventueel een PQ van.

3: Ga lekker op pad.

 

oja dit gezegd hebbende heb ik dit gedaan.

 

1: Zwarte woud bestempelt als vakantie gebied.

2: PQ 's voorbereiden om te zien welke cache's het meest in aanmerking komen om te gaan doen.

3: Plannen maken om op stap te gaan.

4: Veel plezier hebben in de voorbereiding van de vakantie.

 

veel plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

vakantie tips ?

 

1: zoek een gebied of regio waar je wilt vakantie vieren.

2: kijk in geocaching googlemaps naar caches in de buurt en maak daar eventueel een PQ van.

3: Ga lekker op pad.

 

Ik zou dan punt een en twee omdraaien, maar dat moet ik dan weer niet hardop zeggen thuis anders krijg ik ruzie met de rest van het gezin. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...