Spring naar bijdragen

Afgesloten


GensNet

Aanbevolen berichten

Er is in tussentijd dat ik niet meer actief op dit forum _h_e_l_e_m_a_a_l_ niets veranderd. Het minste en geringste tegengas cq kritiek wordt de kop in gedrukt. Nou de groeten maar weer. Mij zie je hier de komende tijd niet meer. 't Is en blijft jammer dat er maar één iemand het hier voor het zeggen heeft.

 

Evert > Trouwens Genst, wat lees ik? 28 juli opgestuurd? Dacht het niet.

 

Ik heb wel degelijk de zaak op 28 juli opgestuurd, maar heb de datum (heb gedacht als ik een wat recentere datum invul) het misschien wat meer opvalt........ Niet dus.

 

Evert> Afgelopen vrijdag, was de lijst helemaal leeg.

 

Dat bestaat NIET dat de lijst afgelopen vrijdag helemaal leeg was. Je geeft het nu zelf al aan dat er wel degelijk iets verkeerd gaat. Maar tsja wie is hier dan de dupe van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er is in tussentijd dat ik niet meer actief op dit forum _h_e_l_e_m_a_a_l_ niets veranderd. Het minste en geringste tegengas cq kritiek wordt de kop in gedrukt. Nou de groeten maar weer. Mij zie je hier de komende tijd niet meer. 't Is en blijft jammer dat er maar één iemand het hier voor het zeggen heeft.

 

Evert > Trouwens Genst, wat lees ik? 28 juli opgestuurd? Dacht het niet.

 

Ik heb wel degelijk de zaak op 28 juli opgestuurd, maar heb de datum (heb gedacht als ik een wat recentere datum invul) het misschien wat meer opvalt........ Niet dus.

 

Evert> Afgelopen vrijdag, was de lijst helemaal leeg.

 

Dat bestaat NIET dat de lijst afgelopen vrijdag helemaal leeg was. Je geeft het nu zelf al aan dat er wel degelijk iets verkeerd gaat. Maar tsja wie is hier dan de dupe van?

 

De moderators sluiten niet voor niets een draadje, het is dat er de laatste tijd te veel over dit onderwerp is "gezeurd", nog een keer helpt echt niet.

Misschien zit je het zelfs voor de rest te verpesten!

Ik denk niet dat de revieuwer(s) hierdoor meer zin om caches te reviewen krijgen, eerder minder.

 

<toch maar weer weggeknipt>

Dit onderwerp is zowiezo beter geschikt voor PM of mail met Kruimeldief.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is een verschil tussen positieve kritiek geven (daar kan men hier echt wel tegen) en er over klagen dat het lang duurt dat caches online komen.

 

... de dupe van...

 

Ben je gelijk ergens de dupe van als het iets langer duurt dat je cache online komt? Doe niet zo moeilijk.

 

En het is bovendien raar om een nieuw draadje te starten als het vorige net gesloten is.

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laten we gewoon eens gaan genieten. In de maand juli heb ik er zelf 1 ter review aangeboden. En uiteraard ben ik zelf ook nieuwsgierig wanneer hij online komt. De 72 uur die er geschreven wordt is niet gehaald, en wat zie ik daarna? Nog een paar kleine dingetjes moeten gewijzigd worden. Kost ook weer een dag. Yep who cares. Vrijwilligers werk is zoals de naam al zegt vrijwillig zonder verplichtingen. Hooguit een morele verplichting. Maar om dan maar gelijk moeilijk te doen is van de zotte. Uiteindelijk was mijn cache binnen 7 dagen online. Waarvoor ik Kruimeldief wil bedanken voor het reviewen. En bedenk ten alle tijden hoe je zelf behandeld wenst te worden.

 

Geowandelaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is in tussentijd dat ik niet meer actief op dit forum _h_e_l_e_m_a_a_l_ niets veranderd. Het minste en geringste tegengas cq kritiek wordt de kop in gedrukt. Nou de groeten maar weer. Mij zie je hier de komende tijd niet meer. 't Is en blijft jammer dat er maar één iemand het hier voor het zeggen heeft.

 

 

Ik lees wartaal en pertinente onzin.

 

Mij zie je hier de komende tijd niet meer.

 

Opgeruimd staat netjes!

 

Geopatra.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah! Eigenlijk is het helemaal mijn stijl niet om in het openbaar te reageren, maar goed: jij wil jouw ongerief ook delen met de rest van geocachend Nederland, dus dan doe ik dat maar ook.

 

GenSnet: ik vind (ik zal het maar bij mijzelf houden),dat je een hardleers heerschap bent. Dit is de derde keer dat wij je moeten waarschuwen voor je gedrag op dit forum: elke keer als het niet zo gaat zoals jij dat wil dan vind je het nodig om mensen in diskrediet op het forum of dat nu om het reviewen gaat of om het modereren. Wat mij betreft is het nu over met deze onzin: je komt voorlopig niet meer? Wat zoek je hier dan nog? Blijf dan ook maar weg: tabee, de groeten enz. enz.

 

De dupe van....Ach zielepoot!

 

Ik geloof dat in nu maar eens een eitje ga tikken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:dribble: Oud zeer? Ja sommige hebben altijd last van oud zeer, maar het kan geen oud zeer zijn tussen de desbetreffende poster en mij. Ik ben het al gewoon dat ik van hem een aantal mailtjes per aangeboden cache krijg. En data wijzigen op ter review aangeboden caches heeft geen enkele nut. Er wordt voor de review niet naar data gekeken en als er tijdens de review er naar gekeken wordt is het omdat we de data moeten wijzigen in datum van online komen, of nog liever hebbend at tijdens de review de eigenaar het doet.

 

Caches worden gereviewed op GCnummer. Oude nummers gaan voor nieuwe nummers. Als iemand een lading nummers gereserveerd heeft is hij eerder aan de beurt. Ik kom soms GCnummers tegen die al een jaar oud zijn. Als nu iedereen oude nummers gaat verzamelen, houdt ook weer het eerder aan de beurt zijn op :clap:

 

Dat er niet iedere dag caches online komen wil niet zeggen dat er niet iedere dag gereviewed wordt. Ik zelf ben net bezig met een paar grote series aan het reviewen die op verzoek pas over een aantal weken online gaan komen. Vandaag heb ik er 3 online gezet specifiek omdat ze op 08-08-08 online moesten komen. die had ik al weken in de wacht staan, wel al gereviewed natuurlijk.

 

Gensnet, je kunt wel schreeuwen wat je wilt dat je de cache op 28 juli hebt opgestuurd, maar de gegevens van geocaching.com die onderaan je cache hangen, zichtbaar voor de reviewer, liegen er niet om.

 

Daar staat wanneer je de cache ter review hebt aangeboden en wanneer je een wijziging hebt aangebracht. En ik hoef geen excuses of uiitvluchten te verzinnen want het boeit me helemaal niet.

Als ik alles voor elkaar heb dan is iedereen weer direct aan de beurt. Verleden week heb ik nog caches online gezet terwijl de eigenaar nog de pagina aan het verversen was. Binnen 5 minuten na het ter review aanbieden stond de cache al online. Waarom die wel zo snel? Poepiemazzel dat de todo lijst leeg was en ik net de te reviewen lijst ververste en op dat moment de cache zichtbaar werd.

Maar goed, als ik een dag wat anders te doen heb en een aantal cachers besluit een cache aan te bieden, daarbij nog een paar cachers die 30 a 40 caches in 1 keer aanbieden, ja dan is de lijst in een dag behoorlijk lang en dan mag men allemaal weer langer wachten. Dan kun je mailen wat je wilt, dan kijk ik niet naar mijn mail. Als ik je mail moet gaan beantwoorden dan gaat dat van je reviewertijd af.

En of de andere reviewers mij er voor laten zitten of dat ik ze allemaal voor hun neus wegpik, is een zaak tussen de drie reviewers. Eentje is met vakantie, 2 zijn ziek en van van die 2 die ziek zijn ben ik bezig.

Daarbij komt het, en dan heb ik al vaker deze week geschreven aan deze en gene, als het van die belachelijke temperaturen zijn dan neem ook ik een Spaanse mentaliteit aan. Morgen ben je aan de beurt en als het morgen is, ben je morgen aan de beurt.

 

En ik kan best eens recalcitrant zijn en des te meer er gezeurd wordt over de reviewtijd, des te meer en des te langer ga ik achterovergeleund op mijn stoeltje op het dakterras zitten en genieten van het weer, een shaggie in mijn ene hand, een pilsje in de andere hand en stilzwijgend liggen te grijnzen bij het idee dat er zo nu en dan een enkeling zich het vel van de vingers aan het schrapen is om steeds maar weer op die refreshknop te drukken om te zien of die vervelende Kruimel met dat mooie weer je cache al eens online heeft gezet. Welnu, nee dus. Geniet van de rust. zolang je cache niet gereviewed is, weet je dat er geen klachten van cachers kunnen komen omdat er weer waypoints verkeerd staan, geen gedoe over volle logboekjes en geen kruimel die weer zeikt dat de cacheplek van het SBB is en niet van het kerkbestuur.

 

Als ik zeg dat afgelopen vrijdag de lijst leeg was, dan was hij leeg. Er kan niet iets mis zijn. Het is net als een pagina op het forum. Als je op nieuwe berichten klikt en en er zijn geen niewue berichten dan zijn er geen nieuwe berichten.

 

het is een normale cachepagina en die laat me 20 GCnummers en nicknames per pagina zien. Er boven staat dat er x aantal caches staan. Zijn er 80 caches, dan staat er dus ook dat er 4 pagina's zijn. Achter iedere cachenummer staat REVIEW? Als ikd aar op klik, gaat de cachepagina tevoorschijn komen in de reviewermodes. Een andere layout dan zoals de cache-eigenaar zijn eigen cache ziet en op dat moment kan de reviewer hetzelfde en meer doen met de cachepagina als de eigenaar zelf ook.

Reviewernotes zienw e pas als we de cachepagina openen. We krijgen daar geen mail van dus een aantal reviewernotes plaatsen met de vraag hoe lang het duurt heeft geen nut. Geen enkele reviewer krijgt een emailnotification van geplaatste reviewernotes. logisch eigenlijk omdat nu juiste deze optie is weggelegd voor de eigenaar van de cache.

Als we een cache reviewen en er mankeert dan iets aan, dan sturen we de cache terug door het bewuste vakje weer uit te vinken met het verzoek het vakje weer aan te vinken als je iets met de rvagen of opmerkingen gedaan hebt. Dan pas zien we de cache weer terug op de lijst. Op volgorde van GCnummer. Dus als er tijdens de tijd dat het even teruggestuurd is er ineens ladingen caches bij komen met ouderen nummers, worden ide eerst weer afgewerkt totdat jouw nummer weer in beeld komt en aan de beurt is.

 

En soms kan het gebeurden dat ik een reviwernote terugstuur die net zo lang is als dit bericht. allemaal met aanwijzigen en uitleg van wat ik vraag en waarom ik het vraag.

En ja, soms wijzig ik het voor de eigenaar omdat het terugsturen en weer laten komen langer duurt dan dat ik de wijzigingen aanbreng. Dat doe ik soms als ik tijd over heb en degene van wie ik de cache aan het reviewen ben me nooit zit af te zeiken of aardige reviewernotes schrijft :cry:

Ben daar eigenlijk best wel gevoelig voor moet ik bekennen. maar ook die wachten net zo lang als dat ze aan de beurt zijn. Afgelopen week was het ongekend. een paar dagen zijn er niet een cache ter review aangeboden. of nog steeds vakantie, of men wilde ook met dat warme weer niet voor de PC.

 

Weet je wat geocaching.com schrijft over het geocachen?

 

Geocaching is a family activity and is supposed to be a light and fun activity,

 

En ik wou dan graag dat het ook voor de reviewers een light and fun activity zou moeten (of mogen) zijn.

 

Hasta la pasta

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kruimeldief, heel erg bedankt voor het uitleggen hoe het reviewen nu eigenlijk in zijn werk gaat. Ik denk dat de meeste mensen geen flauw idee hebben hoe het er bij jou eigenlijk aan toe gaat.

 

Dat men met spanning zit te wachten tot zijn cache online gaat, kan ik me ook heel goed voorstellen, maar met bovenstaand verhaal van jou komt er wel meer inzicht hoe het nu eigelijk gaat en waarschijnlijk (hopelijk) ook meer begrip.

 

Bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...