Spring naar bijdragen

Inlezen van caches


Xaa

Aanbevolen berichten

Tsja... het was redelijk van te voren aangekondigd, incl details wat het effect zou zijn. Alleen het tijdstip is "door omstandigheden" wat vervroegd. Dus dat beraden is wat aan de late kant, zou je zeggen. Maar gelukkig zal de nieuwsbrief alle vragen beantwoorden :-)

 

Rest ons dan alleen een dank je wel voor al het werk dat je verzet hebt voor ons, denk ik? :D:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nu is dus de enige webontwikkelaar bij gc.nl weg. Wat er over blijft zijn moderators.

 

Nu is dit voor het forum en de wiki geen probleem (daarom een wiki?), maar voor ander werk wel, zoals Geo d'Or systeem.

Jullie hebben ons mooi aan het lijntje gehouden qua FTF ranglijst, die zou niet stoppen, maar 2 weken later was die uit de lucht.

 

Wat mij betreft hetzelfde als toen: niemand zit te wachten op twee identieke dingen op meerdere sites. Nu heb ik de FTF ranglijst over genomen. (Mensen kunnen nog steeds ergens terecht voor hun eerste logs gelukkig) Ik zit niet te wachten op het overnemen van het Geo dOr systeem, maar ik wil ook niet dat deze ontwikkeling stopt of verdwijnt.

Ik hoop dat jullie (gc.nl) nu wel eerlijk zijn in jullie plannen en duidelijk en ruim van te voren aangeven wat jullie plannen zijn met verschillende onderdelen.

 

Voordat er weer, net als toen, mensen zijn die 'aasgier' roepen; ik heb het liefst dat gc.nl weer snel een webontwikkelaar vindt en dat het doorgaat met waar de mensen behoefte aan hebben. Ik heb genoeg omhanden en zit er niet op te wachten. Ik wil het alleen behoeden voor een stille dood van iets waaraan mensen jaren hebben gewerkt en heel veel mensen plezier aan hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat jullie (gc.nl) nu wel eerlijk zijn in jullie plannen en duidelijk en ruim van te voren aangeven wat jullie plannen zijn met verschillende onderdelen.

 

En houd rekening met de grote diversiteit aan wensen.

Wat de een helemaal niets vind is voor de ander geweldig en andersom misschien ook wel.

Voorbeelden, de Geo d'Ors, statistieken en rankings, bied het aan, degene het niets vind negeert ze toch gewoon. Niet dat betuttelende, naar wat men wel en niet mag zien terwijl de gegevens gewoon beschikbaar zijn.

 

Motto: Ieder zijn meug.

 

en nog verder OFF TOPIC:

Om verdere onrust te voorkomen, kom a.u.b. vrij snel met uitleg.

 

:thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het voorraadje pocket queries dat ik heb staan (opgestuurd door allerlei mensen, waarvoor dank) efkens door wat scriptjes mikken, dan komen er ongetwijfeld weer een berg logs bij, aangenomen dat alles nog werkt zoals ik het achtergelaten. Vast niet alle logs,zeker voor traditionals niet. En nieuwe caches, caches met meer dan 5 founds in afgelopen week, statusveranderingen etc, dat wordt ook niets.

 

@Xaa, alle stipjes zijn bijgewerkt en dus was ik in staat om de door mij toegezegde Geo D'ors toe te kennen. :oops:

Mijn (onze) dank hiervoor. :shutup:

 

:blush:

hoop dat het allemaal goed komt :blush:

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het voorraadje pocket queries dat ik heb staan (opgestuurd door allerlei mensen, waarvoor dank) efkens door wat scriptjes mikken,

 

Als ik het goed begrijp wordt er dus niets meer met de PQ's gedaan? Jammer.

Xaa bedankt voor al het fantastische werk dat je hebt verricht voor gc.nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal het voorraadje pocket queries dat ik heb staan (opgestuurd door allerlei mensen, waarvoor dank) efkens door wat scriptjes mikken,

 

Als ik het goed begrijp wordt er dus niets meer met de PQ's gedaan? Jammer.

Xaa bedankt voor al het fantastische werk dat je hebt verricht voor gc.nl.

In een ander draadje stond volgens mij dat ze een aanvraag hebben gedaan bij .com om één PQ te krijgen waar alle Nederlandse cache's op staan en dan zijn de losse niet meer nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ik zal het voorraadje pocket queries dat ik heb staan (opgestuurd door allerlei mensen, waarvoor dank) efkens door wat scriptjes mikken,

 

Als ik het goed begrijp wordt er dus niets meer met de PQ's gedaan? Jammer.

Xaa bedankt voor al het fantastische werk dat je hebt verricht voor gc.nl.

In een ander draadje stond volgens mij dat ze een aanvraag hebben gedaan bij .com om één PQ te krijgen waar alle Nederlandse cache's op staan en dan zijn de losse niet meer nodig.

 

het moeten dan wel erg grote zijn, hier draaien ze al een paar dagen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Begrijp ik nu goed (tussen de regels doorlezend) dat Xaa gestopt is? Wat ontzettend jammer!

 

Is er ergens een aankondiging en/of status-overzicht te vinden?

Klopt.

 

In de nieuwsbrief is al gezocht naar opvolgers. Die worden nu ingewerkt. Dus het zal wel weer goed komen, maar duurt nog een tijdje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...