Spring naar bijdragen

Inlezen van caches


Xaa

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

  • 4 months later...

Er is inderdaad een flinke vertraging bij het inlezen van de logs. Had er vanmiddag om een uur of twee 1log gemaakt die staat nog steeds te wachten. Is wel lastig want ik kan nu de beloofde geo d'or nog steeds niet uitdelen. :blink:

Maar het zal vast allemaal wel weer goed komen. :rolleyes:

bewerkt door langzaam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inlezen caches ligt al dagen lang stil

Kaarten kloppen niet meer, Geo d'Ors kun je niet toekennen, je statistieken zijn niet meer actueel.

Allerlei ongemak dus.

Het duurt deze keer wel erg lang, zowel het herstel als een reactie hierop vanuit gc.nl

Hoe staat het ervoor?

 

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee hoe het er voor staat, maar dit duurt wel erg lang. Zelfs het inlezen van logs werkt maar half.

Lijkt mij erg sterk dat er dit weekend maar zo weinig caches bezocht en gelogd zijn.

Maak nu maar gebruik van de .com site, daar werkt het wel. :blush:

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb vanmiddag een ticket aangemaakt, laatste verdwenen stippen zijn van 4 oktober. Alles van na 4 oktober staat er nog van mij. Bij mijn weten zou er in ieder geval 1x per week een volledige update plaatsvinden. Hopelijk komt het deze week goed. Lastig is het wel maar het blijft uiteraard vrijwilligerswerk. Ticket is er Forum heeft melding gemaakt dus het zou in ieder geval onder de aandacht moeten zijn. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ticket is er Forum heeft melding gemaakt dus het zou in ieder geval onder de aandacht moeten zijn. :blush:

 

Ticket heb ik dagen geleden ook al aangemaakt, ook daar geen reactie op.

Dus die aandacht of ff een berichtje zou wel op zijn plaats zijn lijkt mij.

 

:blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...