Spring naar bijdragen

Inlezen van caches


Xaa

Aanbevolen berichten

Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...
Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...
Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers...

 

wel grappig dat dit pas nu naar buitenkomt terwijl dit al bekend was bij de inner crowd hier op het forum...:blush::eek: Maar goed, jammer dat Xaa gestopt ismet web development. Misschien toch maar eens vragen of de broekies of petervw niet aan de slag willen :blush:

 

Mannen ik zou zeggen solliciteren maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

overigens wel grappig dat er geen vacature is voor webdevelopment als je kijkt in de wie zijn wij sectie. Zou er een hiring freeze zijn in deze tijd van economic downturn?

 

Bestuur geocaching.nl:

 

* René Tuijtel- Geoman - Voorzitter / Penningmeester / Administrator

* Remco Mosselman - Hawkeyes - Secretaris / PR / Administrator

 

Teamleden:

Forum Administrators

 

* Evert Aardema - Kruimeldief - Forum Administrator

 

Forum Moderators

 

* Richard Heuving - Sn@g - Moderator

* Jeroen Smit - Team Jemar - Moderator

* Richard Hartman - BY Angels - Moderator

 

Goodiesshop

 

* Ronald van der Kamp - Prof Y Lupardi - Goodiesshop.

 

Medewerker Werkgroep Geocaching en Natuur

 

* Vacant

 

Ons ontvallen in 2006

 

* Coen Boltjes - Reintje de Vos - Web development.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...
Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers...

 

Komt door al die onwillige forumgebruikers :blush: !

 

En yep: er zijn wat personele veranderingen: soms veel, soms weinig. Binnenkort komt er een nieuwsbrief van .nl met meer nieuws hierover. Even afwachten dus :blush: (goh zelfs een penguïn is mogelijk...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou dan maar even een reactie van een moderator: op dit moment ligt dat inderdaad stil. Op dit moment is er niemand die zich er mee bemoeit: de persoon die het heeft uitgevoerd, is er mee gestopt en men is aan beraden hoe men dit gaat oplossen. Het heeft dus aandacht, het kan wel even duren...
Wat is er toch allemaal aan de hand bij gc.nl. De laatste tijd 'verdwijnen' er steeds meer medewerkers...

 

Komt door al die onwillige forumgebruikers :blush: !

 

En yep: er zijn wat personele veranderingen: soms veel, soms weinig. Binnenkort komt er een nieuwsbrief van .nl met meer nieuws hierover. Even afwachten dus :blush: (goh zelfs een penguïn is mogelijk...)

 

of het komt door de wat onzichtbare opstelling van de stichting, waardoor teamleden de vollelaag krijgen met alle gevolgen van dien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh: ik denk het, ik denk het...Maar misschien ook niet of wel... :blush: Maar ja: gaat het nu wel heel erg offtopic niet :blush: ?! Yep: het inlezen van de caches duurt nu gewoon langer. Yep: er zijn wat veranderingen: sommige positief, sommige negatief. We zullen wel zien hoe het verder gaat :eek: ! gewoon even afwachten....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vervelend om te lezen.

 

Aan diegene die het voor het beslissen hebben, veel wijsheid toegewenst en ik hoop vooral dat er geleerd word van het hele gebeuren.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

De Nunspeetse zwijnen mogen zich gelukkig prijzen dat ze dit soort problemen niet hebben

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Joh: ik denk het, ik denk het...Maar misschien ook niet of wel... :D Maar ja: gaat het nu wel heel erg offtopic niet :thumbup: ?! Yep: het inlezen van de caches duurt nu gewoon langer. Yep: er zijn wat veranderingen: sommige positief, sommige negatief. We zullen wel zien hoe het verder gaat :lol1: ! gewoon even afwachten....

 

Jeroen :) alle steun voor de vrijwilligers toppie dat mensen zich inzetten voor gc.nl. ik bedoelde dat de stichting meer zichtbaar achter iederen zou kunnen staan zodat de waardering van een ieder wat breder gezien kon worden..... Ik neem mijn petje af voor de mensen die betrokken zijn bij de sthcting en tijd apart zetten om moedrator te zijn of een andere functie bekleden.!

 

TL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Team Jemar (Jeroen), bedankt voor het geven van de informatie. :D Dan weet nu (bijna) iedereen dat er vertraging is en dat het nog een tijdje kan duren. Ik hoop dat ALLE problemen vlot opgelost kunnen worden. Ik had al eerder gezegt het is en blijft vrijwilligerswerk waar we blij mee zijn. Veel succes en wijsheid :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...