Spring naar bijdragen

Link naar eigen caches in elke log


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

er is een cacher die in elke log een link naar 12 eigen caches zet.

 

Wat vinden jullie hiervan?

 

Slim of niet? Irritant of niet? Ongehoord of niet? Makkelijk of niet?

 

Laat je mening horen aub.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Irritant en overbodig, neemt enkel ruimte in op de al lange log-pagina en maakt de boel minder overzichtelijk. Een log is bedoeld als een verhaal over de cache en niet ter promotie van je eigen caches, die doen geocachers toch wel als ze interessant zijn.

 

Mike

Nightfire

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irritant en overbodig, neemt enkel ruimte in op de al lange log-pagina en maakt de boel minder overzichtelijk. Een log is bedoeld als een verhaal over de cache en niet ter promotie van je eigen caches, die doen geocachers toch wel als ze interessant zijn.

 

Mike

Nightfire

Helemaal mee eens :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irritant en overbodig, neemt enkel ruimte in op de al lange log-pagina en maakt de boel minder overzichtelijk. Een log is bedoeld als een verhaal over de cache en niet ter promotie van je eigen caches, die doen geocachers toch wel als ze interessant zijn.

 

Mike

Nightfire

 

Exact!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Irritant en overbodig, neemt enkel ruimte in op de al lange log-pagina en maakt de boel minder overzichtelijk. Een log is bedoeld als een verhaal over de cache en niet ter promotie van je eigen caches, die doen geocachers toch wel als ze interessant zijn.

 

Mike

Nightfire

Niets aan toe te voegen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik een serie van 6 caches en een bonus. Daarnaast nog een aantal andere caches. Bij de serie heb ik steeds een link naar de overige caches uit de serie. Dat lijkt mij wel handig. Een linknaar de overige caches heb ik daar niet bij staan. Maar als iemand anders zoiets wel doet moet 'ie helemaal zelf weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik een serie van 6 caches en een bonus. Daarnaast nog een aantal andere caches. Bij de serie heb ik steeds een link naar de overige caches uit de serie. Dat lijkt mij wel handig. Een linknaar de overige caches heb ik daar niet bij staan. Maar als iemand anders zoiets wel doet moet 'ie helemaal zelf weten.

 

Maar dat is wat anders dan de logs van andere caches 'vervuilen' door daar een rij links in te zitten. Zoals A&F dat al zeggen: welke caches door die cacher zijn geplaatst is heel makkelijk uit te zoeken als je het wil weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik een serie van 6 caches en een bonus. Daarnaast nog een aantal andere caches. Bij de serie heb ik steeds een link naar de overige caches uit de serie. Dat lijkt mij wel handig. Een linknaar de overige caches heb ik daar niet bij staan. Maar als iemand anders zoiets wel doet moet 'ie helemaal zelf weten.

 

Ik denk dat hier niet bedoeld wordt een link op de eigen cache-pagina naar 'zuster-caches', maar dat juist in de logjes van de bewuste persoon die hij bij andere caches aangedaan heeft verwezen wordt naar zijn eigen cache. Ik heb het even nagekeken (spoiler?), het gaat om een Belg die blijkbaar erg in zijn nopjes is met zijn cache Achels Dozijn (ik heb er maar geen link van gemaakt, anders gaan we daar nog allemaal kijken ook :dribble: ).

 

Het op die manier verwijzen in logjes bij een andere cache lijkt mij niet helemaal de bedoeling, en maakt de logjes beslist niet niet leesbaarder. Voor mij is het in ieder geval geen aanleiding om zijn cache om die reden te gaan lopen, dus daar schiet het al zijn doel voorbij.

En verder...ach hij doet maar...ik klik ook niet op iedere link die je op Internet langs ziet komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

er is een cacher die in elke log een link naar 12 eigen caches zet.

 

Wat vinden jullie hiervan?

 

Slim of niet? Irritant of niet? Ongehoord of niet? Makkelijk of niet?

 

Laat je mening horen aub.

 

Verschrikkelijk irritant en volgens mij ook nog totaal onnodig. Ik doe geen caches van geocachers, ik doe caches die op mijn pad liggen. Als de caches van deze persoon ooit op mijn pad liggen zal ik ze doen, tenminste, als de cache (type) en de cachepagina me ook nog aanspreken. Niet eerder en niet later.

 

 

Irritant ook omdat ik er ook niet van hou dat men steeds maar weer hun eigen waar moet promoten alsof er anders niemand zou komen. De beste reklame voor een cache is niet te pas en te onpas laten weten dat je ergens caches hebt liggen, maar zorgen dat het zo'n cache is waar EEN ANDER over spreekt en dan zo dat je denkt, die wil ik ook doen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat hier niet bedoeld wordt een link op de eigen cache-pagina naar 'zuster-caches', maar dat juist in de logjes van de bewuste persoon die hij bij andere caches aangedaan heeft verwezen wordt naar zijn eigen cache.

 

Ik denk, nu ik dit lees, dat ik het verkeerd begrepen had. Ik dacht dat het ging om links naar caches in de handtekening op het forum. En dat vind ik dus juist wel leuk.

 

In een cachelog heb ik het geloof ik nog niet eerder gezien, en dat lijkt me inderdaad wat onnodig. Maar ik geloof ook niet dat ik er last van zou hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij de serie heb ik steeds een link naar de overige caches uit de serie.

 

Maar dat is wat anders dan de logs van andere caches 'vervuilen' door daar een rij links in te zitten.

Oeps, kwestie van slecht lezen en te snel reageren. Om logs met dergelijke links op te tuigen is inderdaad een ietwat opdringerig en niet zo netjes :dribble: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele rits links naar caches onder een logje is knap irritant!

Zet er dan een link naar je cachepagina onder, dan kan iedereen daar je caches bekijken. Dat kan overigens ook al door op je naam bovenaan het logje te klikken.

 

Mij is het trouwens nog nooit gelukt om een link in een logje te plaatsen, het lijkt me af en toe wel makkelijk maar hoe werkt dat dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de duidelijkheid, het betrof 1 link, verwijzend naar 12 caches.

 

Maar goed, ik weet het wel. Algemeen gezien wordt dit dus niet gewaardeerd!

 

Bedankt voor de reacties, draadje mag dicht van mij, tenzij de mod. graag nog meer meningen ziet.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mij is het trouwens nog nooit gelukt om een link in een logje te plaatsen, het lijkt me af en toe wel makkelijk maar hoe werkt dat dan?

 

Ik durf het bijna niet te zeggen, regelmatig neem ik ook een link op in mijn logjes:

 

[ url=http://www.geozine.nl ] Spoiler [ /url ]

 

Als je alle spaties in bovenstaande regel weglaat krijg je te zien: Spoiler

 

Zo doe je dat dus!

 

Groetjes, Fangorn.

 

PS Nee, dit doe ik niet met mijn caches ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...