Spring naar bijdragen

Link naar eigen caches in elke log


GeoVlinder

Aanbevolen berichten

Mag ik vragen Vlindertje waarom je deze vraag heb gesteld?

Het gaat er toch om wat jij er van vind en toch niet wat “men” er van vind dat is op zij zachts gezegd geheel niet interessant, als jou mening anders was dan wat “men” er van vind verander daar je mening dan ook over, eigenlijk mag ik hopen van niet.

Maar mog je geintreseert wezen over mijn mening dan is mijn mening is dat ik het heel jammer vind dat er steeds meer figuren zijn die te pas en onpas denken reclame voor hun cache’s te moeten maken en/of op de pagina’s smeken om geodoors, hun teebee’s en coins onder je neus wrijven om maar te discuvveren ik vind alles goed maar ik doe er niet mee.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Via UMTS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waarom ik deze vraag heb gesteld heer Barny:

 

Omdat ik het zelf irri vond en me afvroeg wat de rest er nou van vond. Ik vind het in tegenstelling tot jou wel interessant wat een ander vind.

 

En soms, kan het voorkomen, dat ik door de argumenten, nieuwe info, van mening verander.

Niet omdat ik vind wat een ander vind, maar omdat ik dan merk dat ik mijn mening niet gebaseerd was op de juiste argumenten.

 

In dit geval dus niet van toepassing, want wat een ander ook vind, ik vind het nog steeds irri. Als ik zijn caches wil zien, klik ik wel op zijn profiel.

 

groetjes GeoVlinder

 

ps Mag ik dan ook geen reclame maken voor een huisbezoek met heerlijk colaatje? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

ps Mag ik dan ook geen reclame maken voor een huisbezoek met heerlijk colaatje? :crybaby:

 

...eerst mag hij zich dan scheren...

 

Van mij mag ie ook ongeschoren langskomen, geef ik hem meteen een gratis knip- :thumbup: en scheerbeurt als ie wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

ps Mag ik dan ook geen reclame maken voor een huisbezoek met heerlijk colaatje? :crybaby:

 

...eerst mag hij zich dan scheren...

 

Van mij mag ie ook ongeschoren langskomen, geef ik hem meteen een gratis knip- :crybaby: en scheerbeurt als ie wil!

 

 

bij een tuin cache word de kans een stuk groter. :thumbup:

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

Astrid vind ik wel lief die zeurt tenminste niet over stoppeltjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik die dan speciaal voor jou gaan maken?

 

Maar dan wordt het geen simpele oppikker hoor! Dan ga ik er ook echt iets leuks van maken, ideeën zijn er al genoeg en ook halve uitwerkingen. Ik zal me er weer eens over buigen komende zomer.

 

groetjes GeoVlinder

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet ook wat staartregels in elke log, waarom is dat erg ? Als je er een leuke aantrekkelijke log van maakt dan heeft de plaatser toch een gevoel dat hij iets goed gedaan heeft. Mijn logjes zijn altijd behoorlijk uitgebreid en vertellen veel.

 

Ik vindt het veel erger dat men amper de moeitje neemt om van een log iets leuks te maken. Termen zoals

'snel gevonden, op naar de volgende' vind ik veel erger dan het toevoegen van staartregels.

 

Maar goed, iedereen stoort zich wel ergens aan, heb je ergens iets leuks bedacht. Zijn er altijd weer mensen die het de grond in weten te trappen, da's jammer want er zijn nog zoveel leuke ideeen te vinden die anderen nog niet gevonden hebben, verzorg je cachepagina met mooie HTML en zorg dat je cache goed onderhouden blijft, dat geeft een cacher fun en reden om wat meer in zijn logje te zetten ....

 

Zonder reclame te willen maken, bekijk gewoon eens een aantal 'Team Kleijn' logs in zijn geheel, en geef dan nog eens je mening over de 'overbodigheid' van de staartregels die er bij mij ook op staan...

 

'Team Kleijn'

Rob

bewerkt door Team Kleijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet ook wat staartregels in elke log, waarom is dat erg ? Als je er een leuke aantrekkelijke log van maakt dan heeft de plaatser toch een gevoel dat hij iets goed gedaan heeft. Mijn logjes zijn altijd behoorlijk uitgebreid en vertellen veel.

 

Ik vindt het veel erger dat men amper de moeitje neemt om van een log iets leuks te maken. Termen zoals

'snel gevonden, op naar de volgende' vind ik veel erger dan het toevoegen van staartregels.

 

Maar goed, iedereen stoort zich wel ergens aan, heb je ergens iets leuks bedacht. Zijn er altijd weer mensen die het de grond in weten te trappen, da's jammer want er zijn nog zoveel leuke ideeen te vinden die anderen nog niet gevonden hebben, verzorg je cachepagina met mooie HTML en zorg dat je cache goed onderhouden blijft, dat geeft een cacher fun en reden om wat meer in zijn logje te zetten ....

 

Zonder reclame te willen maken, bekijk gewoon eens een aantal 'Team Kleijn' logs in zijn geheel, en geef dan nog eens je mening over de 'overbodigheid' van de staartregels die er bij mij ook op staan...

 

'Team Kleijn'

Rob

 

Wauw Rob, wat een reaktie

 

Op dat late tijdstip nog aan het werk? Ga toch schaken met iemand waar je wel van kan winnen die zullen er toch wel zijn te vinden hier, kijk anders ergens in ver en vergeten hoek van deze aardkloot, of ga net als ik gisteravond toen ik plotseling een onverwachte verwachte afmelding kreeg dus wat extra tijd te besteden kreeg om nog even een leuke cache vinden.

 

Maar wat jij hier schrijft heb je natuurlijk helemaal gelijk in, maar ( altijd weer die “maar” ) zie ook aan hoe lang jij het al doet en hoeveel negatieve reaktie’s jij daar op heb gehad? 0 naar mijn weten.

Dan zijn ze toch niet irri geplaatst ( bij mijn logs waar bij Het Gele Bussie staat is heimelijk ook een doorklikbare link geplaatst( oeps doe ik het weer;) ) nooit geen negatieve reactie gehad dus in mijn ogen niet irri geplaatst.

Maar zo als het tegenwoordig (net wat jij zegt) steeds meer 1 regel logs komen en dan pontificaal de zoogenaamde reclame plaatst dat komt wel irri over.

Een wereld van verschil dunkt mij en daar hebben we het hier over.

Ga een mooie route plannen met veel cache’s er in en vergeet geen schaakbord mee te nemen tijdens je reizen.

 

Barny b50c08bc-e26d-4d78-99d2-acb52f6a2315.jpg

 

UMTS

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodra men zich collectief gaat bemoeien met de inhoud van de logjes van iemand anders is er denk ik iets mis. Gelukkig is GeoVlinder zo integer om geen namen te noemen, anders zou ik het niet zo netjes vinden om iemand aan de schandpaal te nagelen.

 

Ik ben van mening dat er zijn geen regels zijn voor het schrijven van een logje, behalve dan de regels van goed fatsoen. De ene logschrijver plaatst een html kerstboom, de ander een wazig vervolgverhaal en de derde enkel TFTC. Prima, ieder vogeltje zingt zoals het is gebekt.

 

Mocht een logje niet goed zijn dan heeft geocaching.com de mooie uitvinding bedacht dat de cache eigenaar, door middel van de deleteknop, een log kan verwijderen.

 

Zilvervloot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zodra men zich collectief gaat bemoeien met de inhoud van de logjes van iemand anders is er denk ik iets mis. Gelukkig is GeoVlinder zo integer om geen namen te noemen, anders zou ik het niet zo netjes vinden om iemand aan de schandpaal te nagelen.

 

Ik ben van mening dat er zijn geen regels zijn voor het schrijven van een logje, behalve dan de regels van goed fatsoen. De ene logschrijver plaatst een html kerstboom, de ander een wazig vervolgverhaal en de derde enkel TFTC. Prima, ieder vogeltje zingt zoals het is gebekt.

 

Mocht een logje niet goed zijn dan heeft geocaching.com de mooie uitvinding bedacht dat de cache eigenaar, door middel van de deleteknop, een log kan verwijderen.

 

Zilvervloot.

ben het hartelijk eens met de tweede alinia maar ik protesteer om de laatste alinia en gelijk ben ook benieuwt van wie dit allemaal gevolgt heeft en dan niet even gekeken heb wie die betreffende logger was ha ha ha

 

Een deleteknop om een niet goed logje te verwijderen huh, gevonden is gevonden als owner kan je hem mij inziens alleen verwijderen als er geen naam in het logboekje staat.

Een log verwijderen om de inhoud pfff :thumbup:

 

 

Barny

 

geef een willekeurig kind een stok en hij zal er mee slaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om weer even terug te komen op de topic.

 

Erg hinderlijk. Wat heeft het voor nut? Alleen reclame of iets anders?

 

Als je het echt irritant vind zou ik vriendelijk verzoeken om de link uit de logjes te verwijderen. Gebeurt dit niet kan je altijd nog andere acties ondernemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...