Spring naar bijdragen

Loggen met voorkennis


Veldvors

Aanbevolen berichten

Volgens mij is er nog zilver en brons te halen , dus gewoon erheen en loggen maar .

Deze gang van zaken zou anders zeer bedroevend zijn.

 

Tsja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je op deze manier 'goud' hebt gehaald... en zilver is ook al opgeëist. Wel grappig, ondertussen zijn er 2 gouden en 2 zilveren logjes te lezen. :beerchug: Erg benieuwd hoe de ranking daar mee om gaat! :P

bewerkt door Team MenM
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Tsja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je op deze manier 'goud' hebt gehaald... en zilver is ook al opgeëist. Wel grappig, ondertussen zijn er 2 gouden en 2 zilveren logjes te lezen. :beerchug: Erg benieuwd hoe de ranking daar mee om gaat! :o

 

???? :P Ik weet niet of je goed gelezen hebt , maar ik ben er dus gisteravond na het online komen geweest.

En zonder voorkennis!! Tevens woon ik niet in deventer en hoor dus niet bij het deventer cache gilde.

Persoonlijk vindt ik deze gang van zaken niks.

bewerkt door alkie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de log berichten goed lees is Alki volgens mij inderdaad de eerste....

Het blijft een vreemd gebeuren.

 

Wie weet ga ik hem vanmiddag loggen...namens het Terwoldse Cache Gilde een FTF plaatsen whahaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

???? :o Ik weet niet of je goed gelezen hebt , maar ik ben er dus gisteravond na het online komen geweest.

En zonder voorkennis!! Tevens woon ik niet in deventer en hoor dus niet bij het deventer cache gilde.

Persoonlijk vindt ik deze gang van zaken niks.

 

Nee niet goed gelezen dus... :P Excuses daarvoor... Het blijft idd een hele rare gang van zaken. Misschien een klusje voor de cache politie?? :beerchug: Tevens vinden we dat deze bijeenkomst niet echt met een event vergeleken mag worden. Zou niet iedereen de mogelijkheid moeten krijgen om zich voor een event aan te melden? (of is dat geen voorwaarde)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze bijeenkomst was geen GC event maar een informele :beerchug: bijeenkomst van een aantal cachers uit Deventer.

Gewoon om met elkaar van gedachten te wisselen over geocachen, en eventueel iets gezamelijks van de grond te krijgen. :P

 

En wat betreft de voor kennis maak je niet zo druk ga lekker cachen in je regen pak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze bijeenkomst was geen GC event maar een informele :huh: bijeenkomst van een aantal cachers uit Deventer.

Gewoon om met elkaar van gedachten te wisselen over geocachen, en eventueel iets gezamelijks van de grond te krijgen. :thumbup:

 

En wat betreft de voor kennis maak je niet zo druk ga lekker cachen in je regen pak.

Volgens mij heeft Getzie familie het al druk genoeg met het eigen gilde... :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is er nog zilver en brons te halen , dus gewoon erheen en loggen maar .

Deze gang van zaken zou anders zeer bedroevend zijn.

 

Tsja, dat is natuurlijk makkelijk gezegd als je op deze manier 'goud' hebt gehaald... en zilver is ook al opgeëist. Wel grappig, ondertussen zijn er 2 gouden en 2 zilveren logjes te lezen. :huh: Erg benieuwd hoe de ranking daar mee om gaat! :lol1:

 

Als het me te moeilijk wordt, vraag ik gewoon aan de cache-legger, wat die vindt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg benieuwd hoe de ranking daar mee om gaat!

Bij de FTF ranking zijn de punten als volgt verdeeld:

Goud > Alkie

Zilver > Janneke&Jip

Brons > Tilly1808

 

Dus de volgorde van loggen na het online komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook wij hebben meerdere keren een cache proef gelopen en vinden het niet meer dan normaal dat je dan geen ere metaal kan loggen. Maar als het meer dan een week duurt voordat een cache gevonden wordt dan is het een ander verhaal. Je hebt andere cachers de kans gegeven om de cache te loggen en dan loggen we toch een FTF. Maar dan is het niet alleen een log online, maar ook een fysieke log in het logboek van de cache. Als iedere cacher dit als norm zou gebruiken dan hebben we hier ook geen discussies meer over. Er zijn inmiddels meer dan genoeg goudzoekers om te zorgen voor een log binnen een week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Angels,

 

hoe kom je er bij dat je na een week als proefloper wel goud mag scoren :blush:. Wie bepaalt dat. Persoonlijk vind ik dat je als proefloper nooit en te nimmer meer eremetaal kunt scoren. Je hebt de eer gehad om te mogen proeflopen :lol1:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...