Spring naar bijdragen

Loggen met voorkennis


Veldvors

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ach, tja...te voorkomen valt het niet! Niet iedereen speelt het spelletje hetzelfde.

 

Geocaching is de laatste jaren enorm gegroeid: het wordt daarmee ook steeds meer een afspiegeling van de maatschappij ;) !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik vind dat geocachen een zaak is van genieten van de natuur, zoeken met je GPS in de aanslag en de smaak van succes als je de cache vindt. Heb je dan toevallig goud, zilver of brons.. dan is dat leuk maar zeker geen voorwaarde voor het plezier van cachen. Als iemand, wie dan ook, eremetaal haalt dan ben ik daar blij om en feliciteer ik hem/haar met dat succes. Eerlijk is eerlijk; toen ik voor het eerst brons haalde, voelde ik een zekere trots, maar als ik blik of nog minder zou hebben... zou dat niets afdoen aan het plezier wat ik nu al bijna 3 maanden beleef aan deze hobby. Ook al speelt een enkeling het spel anders, dan nog zou dit niets mogen afdoen aan het feit dat geocachen een spel/sport/hobby is waar velen plezier aan beleven.

 

Geocachen... mijn spel/sport/hobby

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op een event zoals snert-event worden ook cache-info papiertjes eerder verdeeld om ervoor te zorgen dat je ze alleen kan doen als je bij het event aanwezig bent.

Pas in de middag zet kruimel ze dan online.

 

Is dit niet hetzelfde ?

 

DCG mini-event :beerchug:

bewerkt door reej
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...