Spring naar bijdragen

Wat is het verschil tussen terracaching en geocaching?


cirkel

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Draadjes samengevoegd.

 

Dat men het verschil weer geeft tussen deze twee organisaties prima, maar hele uiteenzettingen over terracachingen lijken mij, hier op een geocaching-forum niet op zijn plaats :) .

 

Gaan ze toch lekker zitten neuzelen in het off-topic forum :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Harry Klomp heeft deze geadopteerd om hem na enige tijd te verhuizen naar Terracaching.

Zelf heb ik hem nog kunnen loggen toen ie nog een geocaching.com cache was.

Het is wel een erg leuke cache maar ook ik heb de verhuizing als oneerlijk ervaren.

 

Blijkbaar heb ik wat gemist in 2007. Eerst een cache adopteren en dan overhevelen naar een andere club is wel erg flauw :w00t2: Zal ongetwijfeld goed over nagedacht zijn om een hele club mensen de lol van een cache te ontnemen (bij .com) :P

 

Komt de volgende uitdaging: wie legt een GEOCACHE op Pampus en meldt hem aan bij GEOCACHING.COM?

Ik woon te ver weg, dus een cache leggen en onderhouden lukt niet. De beheerders worden nieuw en die zullen vast mee willen werken aan een officiële geocache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe ook zo af en toe een terracache. Maar ben niet van mening dat de een beter of slechter is.

Het gediscusieer over caches bij "de buren" ben ik zo langzamerhand spuugzat. :w00t2:

Wil je iets kwijt over een terracache, ga dan iets posten op www.terracachers.nl

Op dit forum lekker ouwehoeren over geocaches graag! :P

Iedereen die het niet eens is met de regels bij geocaching of terracaching gaat maar lekker breien of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Draadjes samengevoegd.

 

Dat men het verschil weer geeft tussen deze twee organisaties prima, maar hele uiteenzettingen over terracachingen lijken mij, hier op een geocaching-forum niet op zijn plaats :beerchug: .

 

Gaan ze toch lekker zitten neuzelen in het off-topic forum ;)

 

En daar zit nu net een denkfout. Offtopic is offtopic gerelateerd aan geocaching. Het is niet de bedoeling dat in offtopic maar alles aan de orde kan komen wat niets met geocaching te maken heeft.

 

Dit is een forum voor geocaching. geocaching.nl is ooit opgericht op geocaching in Nederland te promoten. Geocaching.nl heeft zich daarvoor volledig achter geocaching.com en hun doelstellingen geplaatst en mag zich dan een zuster/dochter noemen van geocaching.com.

 

Terracaching is geen geocaching :P

 

Het is nu net alsof je in Supermarkt A steeds met de lui van Supermarkt A zit te praten over Supermarkt B. De een wil alleen maar bij de een kopen, de ander alleen bij de ander en weer een ander bij beide. Maar om nu binnen Supermarkt A maar steeds Supermarkt B aan te prijzen is niet kies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terracaching is geen geocaching :P

 

Het is nu net alsof je in Supermarkt A steeds met de lui van Supermarkt A zit te praten over Supermarkt B. De een wil alleen maar bij de een kopen, de ander alleen bij de ander en weer een ander bij beide. Maar om nu binnen Supermarkt A maar steeds Supermarkt B aan te prijzen is niet kies.

 

Eeuhh, staat dat ook in 1 van de regels van GC.nl ;)

 

En die supermarkten: Het lijkt wel dat je alleen maar bij die ene supermarkt boodschappen mag doen want wij hebben het grootste assortiment.

Geef mij maar een kruideniertje dan ben je tenminste nog een graag geziene klant :beerchug:

 

Gr Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de supermarkt ben en blijf je ook van harte welkom, maar blijf dan alsjeblieft niet steeds te roepen dat het bij het kruideniertje beter bevalt.

 

Wat wel kan is aan de super vragen of ze niet die overheerlijke kruidenkoek van het kruideniertje in het assortiment kunnen opnemen :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat in een supermarkt ook kan is ontspannen praten over andere supermarkten zonder dat de eigenaar je terechtwijst en roept dat alleen zijn zaak worst verkoopt.

 

Dat klopt, als je echter luid gaat roepen, zoals feitelijk hier op het forum, zal de supermarkt eigenaar je ook vriendelijk verzoeken dat ergens anders te gaan doen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:dribble::blush:

 

Aha, dankjewel jongens, nu is het me helemaal duidelijk: ik cache zoals ik boodschappen doe. Bij elke keten wel wat, zodat we precies in huis krijgen wat we het lekkerst vinden.

En nergens zegeltjes, want dat is alleen maar lastig ... je denkt dan dat je portemonnee vol geld zit en het is allemaal (nagenoeg) waardeloos papier.

 

Groetjes, Fangorn.

 

Edit: o ja, en kletsen met bekenden doe ik overal!

bewerkt door Team Aragorn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...