Spring naar bijdragen

Cache niet te benaderen via pagina


Skries

Aanbevolen berichten

Als ik mijn mijn cache: Delleboersterheide (GCC5B2) probeer te benaderen via de Geocachingpagina, of andere pagina waar de link in is opgenomen, wordt Internet Explorer afgesloten.

Nou kan het een fout zijn binnen IE op mijn computer, maar bij het benaderen van andere caches doet zich het probleem niet voor.

Wil iemand anders is kijken of dit probleem zich bij hem/haar ook voordoet? Zo ja, waar zou het aan kunnen liggen?

Zo nee, is dit probleem oplosbaar?

 

Alvast bedankt voor het uitproberen en meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En bij mij crasht IE wanneer ik de cache probeer te openen via geocaching.com, hide and seek, by waypoint. Niet alleen het window waarin ik de cache probeer te openen maar alles.

Een willekeurig ander GC nummer werkt prima.

Typisch dat van de willekeurige GC codes die ik heb geprobeerd en die niet doodlopen op een unpublished cache, 7 in Amerika zijn, 1 in Duitsland en 1 in Australie.

 

Het duurde even voordat ik de cache op de kaart van geocaching.nl had gevonden maar ook via die weg een volledige crash. En alleen bij die cache.

bewerkt door Goedweerloper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik mijn mijn cache: Delleboersterheide (GCC5B2) probeer te benaderen via de Geocachingpagina, of andere pagina waar de link in is opgenomen, wordt Internet Explorer afgesloten.

Nou kan het een fout zijn binnen IE op mijn computer, maar bij het benaderen van andere caches doet zich het probleem niet voor.

Wil iemand anders is kijken of dit probleem zich bij hem/haar ook voordoet? Zo ja, waar zou het aan kunnen liggen?

Zo nee, is dit probleem oplosbaar?

 

Alvast bedankt voor het uitproberen en meedenken.

 

IE V6 sp2 gaat fout

FF gaat helemaal goed

[switch to another PC]IE V7 gaat ook goed, behalve zie TheFamily

 

 

Jos

bewerkt door jodijk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De pagina in IE7 ziet er een beetje raar uit, maar geen crash. Met FF alles dik in orde :newyear: .

Ik wens je veel succes dan met de FF uitdraai :lol1: want bij mij mist er in FF toch een vrij belangrijk deel van de beschrijving. O.a de berekening voor de eindlocatie :P

Het heeft verder ook weinig met gc.com te maken. De beschrijving is gewoon een zooitje... Typisch van die html die uitgebraakt is door MS Word :lol1:

 

Edit:

In de beschrijving staat net boven de foto's

<p class="MsoNormal">
<!--[if gte vml 1]><v:shape id="_x0000_i1025" type="#_x0000_t75"
style='width:210.75pt;height:375.75pt'>

Als je de '<!--' weghaalt, moet het al een stuk beter gaan...

bewerkt door KarelKraak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

IE7 geïnstalleerd en de pagina is in ieder geval weer te benaderen. Ook bij is de indeling niet zoals het hoort. Beschrijving is gemaakt met Frontpage, en dit schijnt wel eens vreemde gevolgen te hebben. Echter bij andere caches van mij levert het geen problemen op. Zal de suggestie van KarelKraak eens toepassen omt te zien of dit helpt.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...