Spring naar bijdragen

Forum, tja...zijn we nog wel een forum?


Twin Peaks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

In een poging om de topic een beetje zuiver te houden:

 

Wat mij betreft mogen de postjes 53, 55, en 58 door welke moderator dan ook worden verwijderd.

 

Dat is nou juist de discussie waar ik niet op zat te wachten

 

Daarna mag wat mij betreft dit postje ook weg.

 

Bij voorbaat dank

 

edit: en 61,61, 63

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien dat een cursus moddereten uitkomst brengt?

 

Ik zit op veel forums en ben zelf ook vaak zat moddereter geweest maar er is geen enkel forum wat zo slecht gemodereerd wordt als dit forum!

Posts horen niet verwijderd te worden aangezien dat gewoon censureren is iets wat misschien in China in is maar in Nederland is de vrijheid van meningsuiting net even belangrijker.

 

Als er een woord wordt gezegd wat niet mag edit je dat. Misdraag je je dan krijg je een waarschuwing. Nog niet luisteren resulteert in een temp ban en uiteindelijk in een perm ban.

 

topics die uit de hand lopen worden gesloten maar op geen 1 forum worden zomaar posts verwijderd.....

 

Nou nou nou, slecht gemodereerd? omdat we regels toepassen? trouwens berichten verdwijnen niet zo maar en overigens vrijheid van meningsuiting heb je hier niet 100% maar dat staat duidelijk in de regels.

 

Maar als je op veel forums zit en vaak moderator bent geweest deed je het niet best? (ik lees: geweest?) Trouwens moderator op een forum van een voetbal clubje met 100 mensen die elkaar allemaal kennen is iets heel anders als dit.

 

Die heeft last van een drol die hij niet door kon slikken.

 

Die drol ben jezelf niet kwijt geraakt. :thumbdown:

 

Dit bericht is een moderator onwaardig.

 

Ruud

 

Tuurlijk jij mag wel alles zeggen maar owee.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom nu postjes weghalen, deze discussie is nu eenmaal hier ontstaan en mag hier ook verder besproken worden en volgens mij lucht het bij een aantal mensen goed op. En weghalen brengt de wrok weer terug. Volgens mij gewoon zo laten, dit komt echt wel weer goed. Alleen nu even door een diep dal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En dat vindt ik dus niet. Je kan als moderator, controleur, leidinggevende of wat in een 'hogere rang' dan ook jezelf nooit een excuus toeëigenen voor iets waar je anderen op aanspreekt.

Ik ben het helemaal met je eens, LTeunis. Dat mag mijn inziens ook niet. Net zoals je het mijns inziens ook niet kunt maken om je steeds weer te ergeren aan nieuwe forumbezoekers die vragen stellen die al eerder gesteld zijn, als je steeds zélf weer dezelfde oude koeien uit de sloot haalt wanneer daar maar hálf aanleiding toe bestaat.

Ik snap sowieso niet hoe mensen zich zo verschrikkelijk druk kunnen maken over de randverschijnselen van niet meer dan een spelletje.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor alle forumlezers even het volgende: we stonden op goede voet met Kruimel en Sn@g tot het moment rond de periode dat ik door Kruimel ben voorgedragen als mod, gewoon omdat het mij ook wel interessant leek.

 

Even voor de goede orde, ik heb je/jullie niet voorgedragen als mod omdat je het dan ook zou zijn geworden :thumbdown:

ik heb niemand voorgedragen. Er waren immers 2 solicitaties.

 

Ik heb voor Sn@g gekozen en toen geoman ingelicht dat we er weer een mod bij hadden. Niets meer, niets minder. Dat je de afwijzing niet hebt gekregen is dan niet correct geweest, wie het ook had moeten verzenden. Daarvoor namens het team "mijn" excuses.

 

Wat mij betreft zijn jullie, gelijk als ieder forumlid, welkom om te blijven posten. Maar dan met dezelfde rechten en plichten als ieder forumlid.

Ik ben de laatste die een tikkie offtopic (of zoals ik het soms een spin-off topic noem) of echte gein, af gaat straffen.Als het een strak gemodereerd, bijna wetenschappelijk forum gaat worden, ben ik sowieso weg :thumbdown: En meteen maar daarbij de excuses aan de wetenschappers onder ons.:thumbdown:

Maar we mogen met elkaar, tussen al het gezapige van Twin Peaks door, best van elkaar verlangen dat het forum gebruikt wordt door en voor geocachers en dat het gaat over geocaching.

We kunnen echt niet meer het forum net zo modereren als toen we maar 100 forumgebruikers hadden. Wat niet wegneemt dat het best nog steeds informatief en tegelijk gezellig kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we dan nu wellicht teruggaan naar mijn "gezapige topic" :thumbdown:

 

Want wat mij betreft was dit nu juist de discussie die ik niet wilde, zoals ik in mijn start al aangaf.

 

Fatsoen, respect en volgens de regels, daar vroeg ik volgens mij om.

 

Als dat niet kan, vraag ik zelf wel sluiting van dit draadje aan. :thumbdown:

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we dan nu wellicht teruggaan naar mijn "gezapige topic" :thumbdown:

 

Want wat mij betreft was dit nu juist de discussie die ik niet wilde, zoals ik in mijn start al aangaf.

 

Fatsoen, respect en volgens de regels, daar vroeg ik volgens mij om.

 

Als dat niet kan, vraag ik zelf wel sluiting van dit draadje aan. :thumbdown:

 

Goed, je zegt maar welke berichten je allemaal op invisible wilt hebben. Het was jouw topic en je had een voorstel dat degene die een discussietopic gaat starten ook de discussie gaat leiden. Hehehe, met de inbreng van 2/3e van het moderatieteam en een aantal forumgebruikers is het leiden van de discussie je niet helemaal goed afgegaan. Is natuurlijk niet helemaal eerlijk, ik heb je report gezien met het verzoek.

 

ik zag bericht 61 2x staan in je verzoek tot verwijderen. ik mag aannemen dat de 2e 61 een 62 moet zijn?

 

Wat ik graag even duidelijk gesteld wil hebben is dat we alleen maar gereageerd hebben op str*nt met str*nt.

Dan gaan we na het opschonen weer ontopic en proberen we dat te blijven. En ontopic is dan ook echt ontopic. Dus niet alleen maar kissebissen op het wel of niet sluiten van topics of verwijderen van berichten.

 

Ik heb duidelijk aangegeven welke berichten er verwijderd worden en daar valt niet aan te tornen,. Dat is een beleid die we hebben op het forum van geocaching.nl en die beleid zullen we blijven handhaven.

Wie er allemaal ooit moderator is geweest en waar allemaal, allemaal prima, maar ook ik heb meer gemodereerd en ook op die fora verdwene gelijksoortige berichten en topics. Is ook niets mis mee. Het is een keuze die je maakt. Ik heb geen zin om ieder bericht waarnaar ik gerefereerd heb, zelf handmatig te moeten wijzigen. Dat komt de leesbaarheid van een topic ook niet ten goede.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Overigens ben ik van mening dat een moderator, naast moderator ook gewoon forumgebruiker is.

 

Dat een moderator dus het recht heeft om aan de discussie deel te nemen en dat een moderator indien nodig het recht heeft zich te verweren of zijn standpunten te verdedigen.

 

Dat alles natuurlijk wel binnen diezelfde forumregels en fatsoensnormen en met respect naar de andere forumgebruikers.

 

edit--Oops, je was me net voor--

 

Tja ik zat wat mails te lezen en beantwoorden en als je dan terug komt bij je topic, gebeurt er ineens dit......

 

Ik bedoelde inderdaad 62, maar als er stemmen opgaan om ze te laten staan en er niet verder over door wordt gez****n vind ik het eigenlijk prima.

Wellicht lucht het inderdaad op en worden er eindelijk eens dingen gezegd, die allang eens hadden moeten worden gezegd.

 

Er wordt MIJ in elk geval ineens een hoop duidelijker. Zij het Off-topic.

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen we dan nu wellicht teruggaan naar mijn "gezapige topic" :thumbdown:

 

Want wat mij betreft was dit nu juist de discussie die ik niet wilde, zoals ik in mijn start al aangaf.

 

Fatsoen, respect en volgens de regels, daar vroeg ik volgens mij om.

 

Als dat niet kan, vraag ik zelf wel sluiting van dit draadje aan. :thumbdown:

 

tuurlijk kunnen we terug gaan over het gezapige topic.

hoewel nu eindelijk het draatje heerlijk levendig is geworden en eindelijk men weer eens wat durft te zeggen.

en ik was ook nog niet uitgesproken, ik heb nog zoveel op mijn lever, ik wil nog zoveel uitleggen.

en nog wilde zeggen maar er eigenlijk geen tijd voor had, waar moet ik dat nu weer kwijt, een draatje maken van dingen die ik hier en op het andere draatje nog had willen zeggen.

ik weet het nu niet meer, maar ik blijf wel positief

 

sorry TP voor dit verstoorinkje maar als er een antwoord op is komen kan van mij dit bericht ook wel weg.

 

Barny

ad N52 09.680 E5 19.143

 

taalvouten, ik maak ze per gros

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik voel me weer helemaal thuis. Ruud en Marja nu niet ophouden, jullie zijn nu lekker op dreef en oud zeer mag best boven komen drijven en dan hebben we weer eens iets om 10 tallen pagina's over door te praten.

Helaas @rend, ik lees net dat onze super moderator aan de topicstarter vraagt welke berichten er af moeten. Dat zullen die van Marja en mij ook wel zijn. Geen vervolg dus :thumbdown:

Shittt heb ik er weer een lachebekkie in gezet, mag dat nu of niet.

Ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou voor willen stellen , zoals hier ook anderen als voorkeur aangeven, alles te laten staan.

Uiteindelijk zullen we er best overheen komen en ik vind dit draadje een eyeopener !!

Het heeft me weer heel wat geleerd over een aantal geocachers en vooral ook over de hier schrijvende moderators . . .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...