Spring naar bijdragen

Forum, tja...zijn we nog wel een forum?


Twin Peaks

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik hoop nu niet dat deze topic nu uitdraait op een verzameling woorden (streektaal/dialect/slang) die allemaal hetzelfde betekenis hebben namelijk het woord mond :blush: ...

 

FORUM de mond van cachend Nederland of wat die zou moeten zijn :blink:

FORUM alias schriftelijke weergave van wat men denkt en dus op deze manier zegt!

Laten we dus vlot de interesse en het inhoudelijke gehalte van dit FORUM eens ernstig gaan verhogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat we op een eilandje zitten. Trends en ontwikkelingen in de rest van de wereld werken hier door. Globalisatie en zo. Internet maakt van de hele wereld een klein dorp.

Ook op andere fora zie ik dat de inhoud verminderd en het gebabbel toeneemt. Ik merk het op geocaching fora in Duitsland, Engeland, België e.d.

Zelf de newsgroups over geocaching en die over GPS vertonen weinig activteit. De ned. GPS newsgroup is verworden tot een vragenlijst over niets anders dan TomTom.

Het is een feit: GPS-en roepen minder vragen op bij de gebruikers. Het zijn geen bijzondere exotische apparaten meer. Kwestie van toegenomen gebruikersvriendelijkheid?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk niet dat we op een eilandje zitten. Trends en ontwikkelingen in de rest van de wereld werken hier door. Globalisatie en zo. Internet maakt van de hele wereld een klein dorp.

Ook op andere fora zie ik dat de inhoud verminderd en het gebabbel toeneemt. Ik merk het op geocaching fora in Duitsland, Engeland, België e.d.

Zelf de newsgroups over geocaching en die over GPS vertonen weinig activteit. De ned. GPS newsgroup is verworden tot een vragenlijst over niets anders dan TomTom.

Het is een feit: GPS-en roepen minder vragen op bij de gebruikers. Het zijn geen bijzondere exotische apparaten meer. Kwestie van toegenomen gebruikersvriendelijkheid?

 

Nu alleen nog "vriendelijkegebruikers"? :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmmm.... Het blijft voetballen tegen de scheidsrechters, zolang zij bepalen wat er op het speelveld gebeurd terwijl ze zelf zoveel en zo uitgebreid mee voetballen, blijft het een oneerlijk spel waarin de "winnaars" te voorspellen zijn. :blush: slechte zaak....

 

 

 

Helemaal wanneer zij ook op andere speelvelden het voor het zeggen hebben...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.nl presenteerd...... tadadada... Het Marionetten theater van "Ome Kruimel"

 

Links op de arm van "Ome Kruimel" ziet u de eend SN@G en en op de andere arm team jemar. Zij voeren voor u op "Wij modereren een forum"

 

Nu maar hopen dat ik geen trendsetter ben in het wijzigen van collega modje berichten.
Daar kun je nu wel op rekenen.

 

Overigens vind ik koker hetzelfde als muil, kun je zien dat een ieder dat weer anders beleeft. :)

Dus ook koker maar even gewijzigd in toet. Dat klinkt dan weer een stuk positiever. :)

Ha, die was ik vergeten. Bakkes kan toegevoegd worden als synoniem van de al dan niet streektaal gebruikelijke muil, koker, vreterd, wauwel (is me via PB medegedeeld), bek, snufferd, toet enz.

Wij danken u voor de toevoeging aan onze woordenschat.

 

Ik hoop nu niet dat deze topic nu uitdraait op een verzameling woorden (streektaal/dialect/slang) die allemaal hetzelfde betekenis hebben namelijk het woord mond :dribble: ...

 

Oeps... sorry mod :blink: Neemt u mij niet kwalijk...
:blush:

 

Heel goed Kruimel!

Ik hoop dat u hiervan genoten heeft, ik in iedergeval wel thumbup.gif

Ruud cheers.gif

bewerkt door Biertjuh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.nl presenteerd...... tadadada... Het Marionetten theater van "Ome Kruimel"

 

Links op de arm van "Ome Kruimel" ziet u de eend SN@G en en op de andere arm team jemar. Zij voeren voor u op "Wij modereren een forum"

 

Nu maar hopen dat ik geen trendsetter ben in het wijzigen van collega modje berichten.

Daar kun je nu wel op rekenen.

 

Overigens vind ik koker hetzelfde als muil, kun je zien dat een ieder dat weer anders beleeft. :)

Dus ook koker maar even gewijzigd in toet. Dat klinkt dan weer een stuk positiever. :)

Ik hoop nu niet dat deze topic nu uitdraait op een verzameling woorden (streektaal/dialect/slang) die allemaal hetzelfde betekenis hebben namelijk het woord mond :blink: ...

 

Oeps... sorry mod :blush: Neemt u mij niet kwalijk...
Heel goed Kruimel!

Ik hoop dat u hiervan genoten heeft, ik in iedergeval wel thumbup.gif

Ruud cheers.gif

 

 

 

huh? :dribble: Oooooh.

bewerkt door LTeunis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geocaching.nl presenteerd...... tadadada... Het Marionetten theater van "Ome Kruimel"

 

Links op de arm van "Ome Kruimel" ziet u de eend SN@G en en op de andere arm team jemar. Zij voeren voor u op "Wij modereren een forum"

 

Ik hoop dat u hiervan genoten heeft, ik in iedergeval wel thumbup.gif

Ruud cheers.gif

 

Nou ben ik weer blij dat er tenminste iemand genoten heeft in dit circus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vermoed dat het op Kruimel slaat, die meerdere petten opheeft, binnen gc.nl. en gc.com.

 

Thistle maakt mij ook best nieuwsgierig naar de pet die hij op heeft (in dit geval een Schotse, zo te zien)

 

Maar het valt mij wel op dat er ineens weer een gouwe ouwe naam verschijnt, die we hier al heel lang niet hebben gezien.

 

Zeg eens eerlijk...., heb je misschien ook nog een andere "pet" (nickname) waaronder je je mening blijkbaar niet kwijt kunt?

 

Je mag me ook PM men hoor :eek: (ik zeg het tegen niemend :thumbup: )

bewerkt door Twin Peaks
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmmm.... Het blijft voetballen tegen de scheidsrechters, zolang zij bepalen wat er op het speelveld gebeurd terwijl ze zelf zoveel en zo uitgebreid mee voetballen, blijft het een oneerlijk spel waarin de "winnaars" te voorspellen zijn. :thumbup: slechte zaak....

Ik vind de vergelijking met een scheidsrechter die meespeelt behoorlijk mank gaan. Al was het alleen maar omdat er hier van een wedstrijd geen sprake is.

 

Ik zou een forum als dit liever vergelijken met een vergadering. Een vergadering waarbij de bestuursleden meediscussieren. En waarom zou dat ook niet kunnen? :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmmmm.... Het blijft voetballen tegen de scheidsrechters, zolang zij bepalen wat er op het speelveld gebeurd terwijl ze zelf zoveel en zo uitgebreid mee voetballen, blijft het een oneerlijk spel waarin de "winnaars" te voorspellen zijn. :thumbup: slechte zaak....

Ik vind de vergelijking met een scheidsrechter die meespeelt behoorlijk mank gaan. Al was het alleen maar omdat er hier van een wedstrijd geen sprake is.

 

Ik zou een forum als dit liever vergelijken met een vergadering. Een vergadering waarbij de bestuursleden meediscussieren. En waarom zou dat ook niet kunnen? :eek:

 

Natuurlijk kan dat wel, dat doe ik zo vaak. Daarom weet ik ook dat het verdraaid lastig is om met verschillende petten de zaak zuiver te houden. Soms heb je namelijk te maken met tegenstrijdige belangen. Ik denk dat dat ook bedoeld wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben dol op klisma's, vooral als ik ze zelf mag geven. ficken.gif

 

Die heeft last van een drol die hij niet door kon slikken.

 

Die drol ben jezelf niet kwijt geraakt. :thumbup:

 

Jakkie pukeface.gif

 

Ja, het gaat niet altijd over rozen. Mischien dat het forum in deze een "klismatische" werking heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...