Spring naar bijdragen

Today's Cacher magazine ter ziele


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

Vandaag las ik dat het enige cacher magazine, let wel een online magazine, Today's cacher is gestopt.

Nou lijkt het me wel leuk om een nederlandse editie op touw te zetten.

Elke maand een nieuwe uitgave op het internet waarin dan leuke informatieve artikelen zouden kunnen komen te staan. En nee geen reclameblaadje maar den aan vaste topics als een interview met een maker van een bijzondere cache, denk aan Geo D'Or en aankomende events waar de organisator wat info kwijt kan. Een rubriek waarin elke maand een cacher aan het woord komt over zijn en onze hobby cachen.

 

Ik weet niet of er behoefte voor bestaat maar het lijkt me leuk om dat op te zetten. Daarvoor zoek ik wel wat hulp, ik zou me zo kunnen voorstellen dat iemand die helpt steeds voor de vulling van één der columns zorgt.

Lijkt je dit ook leuk laat dan wat van je horen en ik benader je dan.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Een geweldig initiatief! Waarschijnlijk ben ik nog een te beginnend cacher om een nuttige bijdrage te kunnen leveren, maar ik juich dit toe. Zo'n maandelijks email/internet krantje wil ik graag lezen. Wellicht is het mogelijk om zo nu en dan een artikeltje te schrijven waarover de redactie beslist om wel of niet tot publicatie over te gaan? Wat mij betreft mag er een nederlands geocaching magazine komen.

Groeten,

Wietze

(een helft van zeebanket)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lees dit nieuws nergens op hun site: http://www.todayscacher.com/index.asp

 

"PUBLISHER'S NOTE

Well, we are finally back up and running after a few months off. There are quite a few new staff members that have joined us in the interim. "

 

zo lees ik heden op hun homepage. Of zit ik te koekeloeren naar de inhoud van mijn browser-cache?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed plan.

heb je al ideeën?

Structuur, Vormgeving?

Misschien een aparte website, waar je artikelen in plaatst en regelmatig ververst.

Mogelijk kunnen oudere artikelen bewaard blijven ?

NIET nog een forum. Maar alleen artikelen.

 

Of inderdaad als pdf plaatsen, dan kan men zelf besluiten te printen etc.

bewerkt door buzzarsdseye
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een geweldig initiatief! Waarschijnlijk ben ik nog een te beginnend cacher om een nuttige bijdrage te kunnen leveren, maar ik juich dit toe. Zo'n maandelijks email/internet krantje wil ik graag lezen. Wellicht is het mogelijk om zo nu en dan een artikeltje te schrijven waarover de redactie beslist om wel of niet tot publicatie over te gaan? Wat mij betreft mag er een nederlands geocaching magazine komen.

Groeten,

Wietze

(een helft van zeebanket)

Beginnend hoeft nu juist geen probleem te zijn, het is juist verfrissend om nieuwe visies binnen onze hobby te ontdekken.

 

Groeten Haak.

 

Goed plan.

heb je al ideeën?

Structuur, Vormgeving?

Misschien een aparte website, waar je artikelen in plaatst en regelmatig ververst.

Mogelijk kunnen oudere artikelen bewaard blijven ?

NIET nog een forum. Maar alleen artikelen.

 

Of inderdaad als pdf plaatsen, dan kan men zelf besluiten te printen etc.

Ik heb wel wat ideën over vormgevig, ik zou het echt een soort krant willen laten zijn dus kaders met de artikelen. Liefst met foto's erbij en inderdaad een archief zodat ook eerdere uitgaves geraadpleegd kunnen worden. En zoals Sn@g al zei downloadbaar ook in pdf. Het zal absoluut geen forum worden waar iedereen kan discuouwehoeren maar natuurlijk is input en voorstellen van harte welkom.

Ik zou me bijvoorbeeld een maandelijkse rubriek van de prof Lupardi kunnen voorstellen waar zijn wijsheid overgedragen wordt aan ons geocachers en ga zo maar door.

 

Groeten haak.

 

Het lijkt mij ook een erg leuk idee, maar je hebt dan wel input nodig en dat is vaak moeilijk te verkrijgen is mijn ervaring . . . .

Dat is waarom ik mensen om me heen vraag die een column op zich willen nemen. Mijn idee zou zijn dat niet de input op initiatief van de cacher zou moeten komen maar wij juist een bepaalde cacher of cachemaker vragen om een achtergrond over zijn cache of hobby. Je zou dat bijvoorbeeld aan de hand van prefix vragen kunnen doen maar ik maai daarmee gras weg voor de voeten van de mensen die willen helpen dus hun eigen ideeën zijn daarin doorslaggevend.

 

Groeten Haak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de nodige reacties van mensen gehad die mee willen werken. In feite al genoeg maar mocht je het toch echt heel graag willen dan maak ik gewoon teams :beerchug:. Ik zal de zaken even inventariseren en dan één dezer dagen deze mensen even een berichtje sturen met hoe en wat. Zodat we wat kunnen brainstormen en dan aan de slag kunne. Dus even geduld reacties komen er aan :thumbup:.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag las ik dat het enige cacher magazine, let wel een online magazine, Today's cacher is gestopt.

Nou lijkt het me wel leuk om een nederlandse editie op touw te zetten.

Elke maand een nieuwe uitgave op het internet waarin dan leuke informatieve artikelen zouden kunnen komen te staan. En nee geen reclameblaadje maar den aan vaste topics als een interview met een maker van een bijzondere cache, denk aan Geo D'Or en aankomende events waar de organisator wat info kwijt kan. Een rubriek waarin elke maand een cacher aan het woord komt over zijn en onze hobby cachen.

 

Ik weet niet of er behoefte voor bestaat maar het lijkt me leuk om dat op te zetten. Daarvoor zoek ik wel wat hulp, ik zou me zo kunnen voorstellen dat iemand die helpt steeds voor de vulling van één der columns zorgt.

Lijkt je dit ook leuk laat dan wat van je horen en ik benader je dan.

 

Groeten Haak.

:beerchug: Wist niet eens dat zoiets bestond...misschien had de NL site ons kunnen informeren dat er ook een boekske is voor het slapen gaan...Informatie...Communiceren...het blijft moeilijk.

 

Een geweldig initiatief! Waarschijnlijk ben ik nog een te beginnend cacher om een nuttige bijdrage te kunnen leveren, maar ik juich dit toe. Zo'n maandelijks email/internet krantje wil ik graag lezen. Wellicht is het mogelijk om zo nu en dan een artikeltje te schrijven waarover de redactie beslist om wel of niet tot publicatie over te gaan? Wat mij betreft mag er een nederlands geocaching magazine komen.

Groeten,

Wietze

(een helft van zeebanket)

Beginnend hoeft nu juist geen probleem te zijn, het is juist verfrissend om nieuwe visies binnen onze hobby te ontdekken.

 

Groeten Haak.

 

Goed plan.

heb je al ideeën?

Structuur, Vormgeving?

Misschien een aparte website, waar je artikelen in plaatst en regelmatig ververst.

Mogelijk kunnen oudere artikelen bewaard blijven ?

NIET nog een forum. Maar alleen artikelen.

 

Of inderdaad als pdf plaatsen, dan kan men zelf besluiten te printen etc.

Ik heb wel wat ideën over vormgevig, ik zou het echt een soort krant willen laten zijn dus kaders met de artikelen. Liefst met foto's erbij en inderdaad een archief zodat ook eerdere uitgaves geraadpleegd kunnen worden. En zoals Sn@g al zei downloadbaar ook in pdf. Het zal absoluut geen forum worden waar iedereen kan discuouwehoeren maar natuurlijk is input en voorstellen van harte welkom.

Ik zou me bijvoorbeeld een maandelijkse rubriek van de prof Lupardi kunnen voorstellen waar zijn wijsheid overgedragen wordt aan ons geocachers en ga zo maar door.

 

Groeten haak.

 

Het lijkt mij ook een erg leuk idee, maar je hebt dan wel input nodig en dat is vaak moeilijk te verkrijgen is mijn ervaring . . . .

Dat is waarom ik mensen om me heen vraag die een column op zich willen nemen. Mijn idee zou zijn dat niet de input op initiatief van de cacher zou moeten komen maar wij juist een bepaalde cacher of cachemaker vragen om een achtergrond over zijn cache of hobby. Je zou dat bijvoorbeeld aan de hand van prefix vragen kunnen doen maar ik maai daarmee gras weg voor de voeten van de mensen die willen helpen dus hun eigen ideeën zijn daarin doorslaggevend.

 

Groeten Haak

Uiteraard wil ik mensen wel verblijden met mijn fobieën, zoals boomknuffelen, en trauma's verblijden. Nee alle gekheid op een stokje. Ik wil best meewerken aan wat artikelen...

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een heel leuk id Haak.

 

Weet wel waar e aan begint iedere keer weer je blad vullen ook al heb je voor je gevoel alle onderwerpen gehad en ben je druk met je prive leven en ook nog willen cachen :beerchug:.

 

Om in Nederland alles centraal te houden misschien een idee om dit innisatief wat ik leuk vind en bewondering voor heb. Om dit onder te brengen bij geocaching.nl al is het maar in een subdomein met een link op de index.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...