Spring naar bijdragen

Today's Cacher magazine ter ziele


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat had je in gedachten. Alleen over het spelletje Geocaching of ook andere spelletjes / stromingen zoals:

Waymarking

GPSgames

Geocoins

Terracaching

Qualitycaching

Google Earth

80 dagen de wereld rond

TB races

GPSr recenties

enz.

 

Ik had graag ook eens nieuwe aan Cachen verwante zaken gelezen en zo telkens nieuwe facetten van onze prachtige hobbie ontdekt.

 

tot cache,

team Wij Drie :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat had je in gedachten. Alleen over het spelletje Geocaching of ook andere spelletjes / stromingen zoals:

Waymarking

GPSgames

Geocoins

Terracaching

Qualitycaching

Google Earth

80 dagen de wereld rond

TB races

GPSr recenties

enz.

 

Ik had graag ook eens nieuwe aan Cachen verwante zaken gelezen en zo telkens nieuwe facetten van onze prachtige hobbie ontdekt.

 

tot cache,

team Wij Drie :lol:

Omdat het idee is een onafhankelijk magazine te ontwikkelen zal het in zijn totaliteit over de sport geocaching gaan. Dus ook over en met organisaties als Terracaching. Waymarking is niet echt geocaching en dat geldt ook voor bijvoorbeeld letterboxing. Het kan natuurlijk weer wel over de letterbox caches gaan die als geocache gelegd zijn. Ik sluit overigens niet uit dat er eens een keer een artikel wordt geplaatst waarin deze onderwerpen aan bod komen het heeft echter geen prioriteit.

Ik zal het nog wat sterker vertellen er is een Terracacher die graag wil meewerken en die ik juist uit de voorgaande overweging er ook graag bij zou willen hebben.

Geocoins, Tb races HitchHikers en ga zo maar door zijn een wezenlijk onderdeel van het spelletje geocaching en daardoor zeker mogelijke onderwerpen.

 

Tot slot zou ik willen zeggen, het idee is nieuw voor ons land en dus zal het even afwachten zijn hoe het uit de verf komt dus ik zou willen vragen om geduld en clementie als de inhoud bij de eerste editie niet je wensen aanspreekt. Er zal zeer zeker kritisch naar worden gekeken en dus zal zeker in het begin naar de juiste structuur gezocht worden.

 

Alles wat ik hier zeg is voorlopig nog op eigen titel want de collega's waar ik mee zal werken hebben grote invloed op het geheel maar dit is wat ik voor ogen heb.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even een vrije gedachte m.bt. de trekker van dit initiatief, het "aan de haak slaan" van een nieuwe cache en de verslavingsmarge van het geocachen. De naam voor het blad: HOOKED!

 

Oops, verkeerd topic. :lol:

bewerkt door dmace
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is ook een fraai team ontstaan van mensen die zich vooralsnog gaan bezighouden met het GeoMagazine. Kortom op dit moment zijn we even voorzien maar sluiten niet uit dat in de toekomst meer mensen toegevoegd kunnen worden rond het redactieteam. Bedankt voor jullie aanmeldingen ook al zijn er enkelen niet gehonoreerd. Dat was geen onwil maar meer dat we nu behoefte hebben aan wat vaste mensen en nog even niet aan mensen die af en toe wat willen en kunnen doen. Wat overigens niet wil zeggen dat we niet in een latere fase op deze mensen een beroep willen doen.

 

Zodra ons medewerkerslijstje compleet is zal ik ze hier in het kort de revu laten passeren zodat u weet bij wie u moet zijn voor vragen en of opmerkingen.

 

Groeten kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels is ook een fraai team ontstaan van mensen die zich vooralsnog gaan bezighouden met het GeoMagazine. Kortom op dit moment zijn we even voorzien maar sluiten niet uit dat in de toekomst meer mensen toegevoegd kunnen worden rond het redactieteam. Bedankt voor jullie aanmeldingen ook al zijn er enkelen niet gehonoreerd. Dat was geen onwil maar meer dat we nu behoefte hebben aan wat vaste mensen en nog even niet aan mensen die af en toe wat willen en kunnen doen. Wat overigens niet wil zeggen dat we niet in een latere fase op deze mensen een beroep willen doen.

 

Zodra ons medewerkerslijstje compleet is zal ik ze hier in het kort de revu laten passeren zodat u weet bij wie u moet zijn voor vragen en of opmerkingen.

 

Groeten kapitein Haak.

 

Ingezonden stukjes....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...