Spring naar bijdragen

Today's Cacher magazine ter ziele


Kapitein Haak

Aanbevolen berichten

Inmiddels is ook een fraai team ontstaan van mensen die zich vooralsnog gaan bezighouden met het GeoMagazine. Kortom op dit moment zijn we even voorzien maar sluiten niet uit dat in de toekomst meer mensen toegevoegd kunnen worden rond het redactieteam. Bedankt voor jullie aanmeldingen ook al zijn er enkelen niet gehonoreerd. Dat was geen onwil maar meer dat we nu behoefte hebben aan wat vaste mensen en nog even niet aan mensen die af en toe wat willen en kunnen doen. Wat overigens niet wil zeggen dat we niet in een latere fase op deze mensen een beroep willen doen.

 

Zodra ons medewerkerslijstje compleet is zal ik ze hier in het kort de revu laten passeren zodat u weet bij wie u moet zijn voor vragen en of opmerkingen.

 

Groeten kapitein Haak.

 

Ingezonden stukjes....

In de toekomst mogelijk wel maar voor het begin kiezen we daar nog niet voor, eerst alles maar eens op poten zetten.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Graag wil ik u de teamnamen voorstellen van de mensen die aan het GeoMagazine gaan meewerken, ik wil ze in elk geval veel succes toewensen om dit tot een succes te laten worden. Ik ben ervan overtuigd dat dit gaat lukken.

 

Sn@g

Willxii Carrotte

8BG

Kruimeldief

Geovlinder

Team Ramy

Karel Kraak

Vinnie

Polmske

en Kapitein Haak

 

Hopelijk kunnen we aan de verwachtingen voldoen.

 

Groeten Kapitein Haak.

bewerkt door Kapitein Haak
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

In een ander draadje heb ik aangegeven dat u allen op de 31e, vandaag dus meer informatie zou krijgen zoals de definitieve naam en uitgiftefrequentie e.d.

Helaas kan ik u op dit moment deze informatie niet geven, ongetwijfeld zult u terzijnertijd voorzien worden van eerder genoemde informatie.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Zo nu maar eens even een update over het webmagzine voor de geocacher. De naam is inmiddels overduidelijk bekend het gaat SPOILER heten.

De uitgifte zal eens per 2 maanden zijn en we zijn op dit moment met de gehele redactie druk doende om de eerste editie te realiseren.

U zult er nog even op moeten wachten en we zullen hier aankondigen wanneer het uit is en waar u het kunt vinden.

Ik wil al wel vast ervan zeggen dat het veelbelovend is en dat we er keihard aan werken.

Dus laat u verassen.

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil al wel vast ervan zeggen dat het veelbelovend is en dat we er keihard aan werken.

Dus laat u verassen.

 

Groeten Kapitein Haak.

 

 

nou "verras me".... :rolleyes:

 

succes voor alle medewerkers...... :beerchug:

 

johanvc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

SPOILER...........HET E-BLAD VOOR DE GEOCACHER.

 

Jaargang 1, januari 2007......Een stormachtig begin :thumbsup:

 

 

Als het net zo stormachtig is al nu buiten hebben wij niet eens de kans het te lezen. Dan waait het zo voorbij. :)

 

Remunj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...