Spring naar bijdragen

Wat vinden jullie van zo'n log?


Tsarina Robin

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vandaag een logje binnen van een van mijn caches. De tekst luidde:

"Zie log ..."

Op de puntjes stond de naam van een team waarvan ik de log gisteren heb ontvangen. Verder stond er niks bij.

Wat vinden jullie van zo'n log? Ik heb zelf de neiging om deze log te verwijderen.

Graag jullie mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik kreeg vandaag een logje binnen van een van mijn caches. De tekst luidde:

"Zie log ..."

Op de puntjes stond de naam van een team waarvan ik de log gisteren heb ontvangen. Verder stond er niks bij.

Wat vinden jullie van zo'n log? Ik heb zelf de neiging om deze log te verwijderen.

Graag jullie mening.

 

Deze logger is wel erg gemakzuchtig.

Wat volgens mij echter telt is het feit dat de logger de cache ook echt gevonden heeft en zijn naam genoteerd heeft op de log rol. Het schrijven van een log op de site is niet verplicht. Ik ga ervanuit dat deze logger de cache wel echt heeft gevonden. Dus ik zou hem laten staan. De kwaliteit van de logberichtjes is niet maatgevend voor een found. Hoogstaande logjes als "gevonden" oid komen ook voor. Geen topper maar wel geldig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zo'n idee dat dit een endelang topic word.

 

Maar je doet er denk ik weinig aan, er zijn wel meer dingen die veel cachers anders zien:

 

- Caches op leuke lokatie's

- Meer of minder multi's/trad/mysteries

- geen flutlogjes

- kwaliteit goodies tegen kwaliteit goodies ruilen

- Meer coins de wereld in.

 

En zo kan je wel even doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet verwijderen. Wel een pb sturen met het advies spoiler te lezen. Daarin staat een cursus van vinnie1 "voorkom een flutlog ".

Verder is het aan mlvdburq om hem of haar op de vingers te tikken ( sociale cache-controle ).

Ik heb er een hekel aan als mijn cache-maatje het doet. Na een goed gesprek schrijft hij nu leuke logs. Is beter dan straffen met verwijderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou deze persoon in kwestie een bericht sturen en hem uitleggen dat dit voor een cachelegger niet echt leuk is....

 

Ikzelf heb wel eens bericht gekregen van ons aller Wilxliii die me vriendelijk doch dringend verzocht een orginelere log te schrijven* voor "Hogere Wiskunde". Hieruit is uiteindelijk de liefde van Ruurd en Tjeempie ontstaan, dus wie weet wat voor mooie dingen hieruit voort kunnen komen :eek::thumbup:

 

*(Ik ben ooit afgescheiden van mijn team en heb toen inderdaad een aantal keren verwezen naar de log van mijn team (die ik overigens vaak nog zelf had geschreven omdat ik de enige nog actieve cacher was. Daarom wilde ik me ook afsplitsen)). In dit geval was het wat lastig om van een cache waarvoor je al een log had geschreven, nog een log te schrijven..... Het ging immers om dezelfde persoon....)

bewerkt door Tjeempie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet precies over wie het gaat want op de puntjes stond namelijk mlvdburg.

Tja zo schrijft hij zijn logjes, iedereen zijn manier van loggen.

 

Ook ik schrijf soms wel snel gevonden of zoiets.

Deze persoon is er echt geweest. Ook zijn er mensen die niet loggen op de site.

 

Mlvdburg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het idee alleen al om een log te verwijderen alleen om dat wat er instaat je niet aanstaat, belachelijker moet het toch niet worden zo langzamerhand

 

Barny

Die vanavond tijd over heb omdat zijn Kleijne schaakmaatje nog geen revanche op zijn 4 laatste verloren partijen durft te geven

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet verwijderen. Wel een pb sturen met het advies spoiler te lezen. Daarin staat een cursus van vinnie1 "voorkom een flutlog ".

Verder is het aan mlvdburq om hem of haar op de vingers te tikken ( sociale cache-controle ).

Ik heb er een hekel aan als mijn cache-maatje het doet. Na een goed gesprek schrijft hij nu leuke logs. Is beter dan straffen met verwijderen.

 

Zo ie zo is het niet aan mij om hem op zijn vingers te tikken, omdat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen manier van loggen. Wel kan je het hem meededelen

Tja en als hij zo wil loggen dan doet hij dat, ik kan er niet wakker van liggen.

Persoonlijk zou ik niet snel zo'n log schrijven, maar dat is het andere.

Wel wil ik nog wel eens een algemene cache log schrijven en deze in alle caches kopieren.

Ligt net aan de zin of tijd die ik heb als ik thuis kom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

natuurlijk is het altijd leuk om te weten dat mensen een mening over je hebben, van opbouwende kritiek ben ik natuurlijk nooit weg. ;)

Ik zal de rest dan maar niet in spanning laten, ik ben de gene die bij zowat all mijn gelogde caches schrijf...Zie log,

simpel weg omdat zoals al eerder is vermeld een log schrijven nou eenmaal niet verplicht is en omdat als ik s'avonds na een lange dag cachen waarbij ik om 5 uur s'ochtends opsta op mijn vrije zondag er aan het eind van de dag al niet zo'n zin in heb om dan ook nog eens allerlei logs te schrijven.

 

Ook lijd ik gedeeltelijk over een vorm van korte termijn geheugen ( en MlvdBurg zal mij hierin gelijk geven )

als ik na een dag cachen de caches ga loggen weet ik 9 v/d 10 keer allang niet meer bij welke ik ben geweest en hoe deze cache indruk op mij heeft gemaakt.

 

tuurlijk ik log niet AL mijn caches met zie log, die gene die een indruk op mij achter hebben gelaten zal ik dus ook sneller onthouden en dus wel een gepaste log bij schrijven.

 

mocht ik hiermee mensen in wat voor manier dan ook beledigt hebben, hierbij: '' Sorry '' :thumbup:

 

Footman Bas ( de luie logger ) :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mochten mensen het er toch niet mee eens zijn ik heb de desbetreffende log opgezocht en veranderd in een verhaaltje dat mischien wat meer ''inspereerd'' dan Zie log...

 

sorry voor alle ophef ik ben ook slechts een simpele geocacher die z'n tijd wil stoppen in een leuke hobbie dan mijn naam moeten te verdedigen of een vervelende discussie te moeten voeren op het internet.

 

footman bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik heb vandaag een dergelijk logje mogen ontvangen.

Ik vindt het jammer dat er niet een klein beetje meer tijd/inspiratie in is gaan zitten, maar als de vinder dit voldoende acht zal het mij verder niks uitmaken.

Gelukkig hebben het merendeel van de cachers de gewoonte om wel een wat inhoudelijker verhaal te schrijven. Het zal nu eenmaal zo zijn dat je niet elk logje even leuk zult vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...