Spring naar bijdragen

GSAK & Statistieken


robenada

Aanbevolen berichten

Ik ben er in geslaagd mijn profielpagina weer volledig te krijgen. :crybaby:

Ik weet niet of GC.com er blij mee is, maar dat is me gelukt door via een i-frame naar de betreffende pagina op mijn eigen website te verwijzen. :offtopic:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben er in geslaagd mijn profielpagina weer volledig te krijgen. :rolleyes:

Ik weet niet of GC.com er blij mee is, maar dat is me gelukt door via een i-frame naar de betreffende pagina op mijn eigen website te verwijzen. :thumbdown:

 

He, grappig.... een hele tijd konden i-frames niet meer. Vond ik een gemis. Mag dat nu dan wel weer na deze update???? Is vast niet blijvend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, kon ook al voor deze update hoor. Nou weet ik niet hoe lang al, maar zeker al een maand of twee.

Ik had namelijk eerder ook al een i-frame staan en dat bracht me op het idee om het ook te proberen voor mijn statistieken. En het werkt.....tot nu toe :thumbdown:

bewerkt door Pocileh
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm, kon ook al voor deze update hoor. Nou weet ik niet hoe lang al, maar zeker al een maand of twee.

Ik had namelijk eerder ook al een i-frame staan en dat bracht me op het idee om het ook te proberen voor mijn statistieken. En het werkt.....tot nu toe :rolleyes:

 

Dan kan ik maar 1 ding zeggen... :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil graag in mijn profile de Nederlandse provincies en gemeentes hebben staan.

Heb via het forum al wat tips gelezen maar het wil me niet lukken. :crybaby:

Wie heeft er zin om mij via een pb of mailtje uit te leggen hoe ik dit voor elkaar krijg??

Gsak was aardig in de war door het uit te proberen maar alles is nu weer in orde.

De gevonden caches van gisteren staan er ook weer keurig bij.

 

mzzl Ton ;)

 

ps ga straks richting N-H om daar

een paar caches te doen

bewerkt door Icemen4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze versie van FindStatGen38Beta.gsk is bijgewerkt en geeft weer een normaal beeld in je profiel van .com

 

Onmiddelljk binnen gehaald, maar helaas.... Hij maakt het profiel (incl. kaarten) offline keurig aan. Maar via mijn profiel op geocaching.com krijg ik de kaarten (in mijn geval Europa en Nederland) niet te zien.

 

Ben bang, dat we toch nog even moeten wachten.... Maar wat zijn een paar dagen op een mensenleven?????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

--- Stats met kaarten van Nederland ---

 

Om de macro goed te laten verlopen zijn er nog enkele bestanden nodig die naast de macro geinstaleerd dient te worden.

Op het Forum van GSAK staat een uitgebreide handleiding.

Het kopje How do I use the Custom Maps feature? is voor al van belang

 

Bij deze macro zijn voor nederland de volgende Map Definition nodig.

Provincie : FindStatGenMapNetherlandsProv

Gemeenten: FindStatGenMapNetherlandsCounty

Ook is het verstandig om met enige regelmaat te controleren of de Map Definitions up to date zijn.

 

Binnen GSAk is het verstandig enige settings aantepassen/in tevullen. Hier mee word nl afgedwongen dat county en state fields ook worden geupdate.

File, Load GPX/LOC/ZIP file.

de velden County update [YB] & State update [sBA]

bewerkt door hesselannema
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deze versie van FindStatGen38Beta.gsk is bijgewerkt en geeft weer een normaal beeld in je profiel van .com

 

Onmiddelljk binnen gehaald, maar helaas.... Hij maakt het profiel (incl. kaarten) offline keurig aan. Maar via mijn profiel op geocaching.com krijg ik de kaarten (in mijn geval Europa en Nederland) niet te zien.

 

Ben bang, dat we toch nog even moeten wachten.... Maar wat zijn een paar dagen op een mensenleven?????

Hier geen last van klik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

--- Stats met kaarten van Nederland ---

 

Om de macro goed te laten verlopen zijn er nog enkele bestanden nodig die naast de macro geinstaleerd dient te worden.

Op het Forum van GSAK staat een uitgebreide handleiding.

Het kopje How do I use the Custom Maps feature? is voor al van belang

 

Bij deze macro zijn voor nederland de volgende Map Definition nodig.

Provincie : FindStatGenMapNetherlandsProv

Gemeenten: FindStatGenMapNetherlandsCounty

 

Ook is het verstandig om met enige regelmaat te controleren of de Map Definitions up to date zijn.

 

ok, maar het lukt me niet om de provinciekaart EN de gemeentekaart te zien te krijgen. Beide mapdefinitions heb ik gedownload en staan in de macrofolder, de countyfields zijn opgehaald, maar wanneer ik bij custom maps kijk in gsak staat hier 1x NL. De output geeft ook alleen de provinciemap, niet de gemeentes, wat doe ik nu nog verkeerd?

 

thnx Wout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

--- Stats met kaarten van Nederland ---

 

Om de macro goed te laten verlopen zijn er nog enkele bestanden nodig die naast de macro geinstaleerd dient te worden.

Op het Forum van GSAK staat een uitgebreide handleiding.

Het kopje How do I use the Custom Maps feature? is voor al van belang

 

Bij deze macro zijn voor nederland de volgende Map Definition nodig.

Provincie : FindStatGenMapNetherlandsProv

Gemeenten: FindStatGenMapNetherlandsCounty

 

Ook is het verstandig om met enige regelmaat te controleren of de Map Definitions up to date zijn.

 

ok, maar het lukt me niet om de provinciekaart EN de gemeentekaart te zien te krijgen. Beide mapdefinitions heb ik gedownload en staan in de macrofolder, de countyfields zijn opgehaald, maar wanneer ik bij custom maps kijk in gsak staat hier 1x NL. De output geeft ook alleen de provinciemap, niet de gemeentes, wat doe ik nu nog verkeerd?

 

thnx Wout

Heb nog even gekeken .. heb je in de macro onder "Options; Section Order; Other Maps" wel aan gezet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...