Spring naar bijdragen

GSAK & Statistieken


robenada

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Aanpassen in "corrected coördinates"en op save drukken. Dan blijven die gegevens bewaard, ook als je gaat updaten vanaf geocaching.com

 

Bovenstaande lijkt de meest logische oplossing ware het niet dat State en County in dit geval juist correct zijn en ik de Country moet aanpassen. Met correcte coordinates kan je helaas niet het veld Country aanpassen. Wat opvalt is dat het op de cache pagina dus ook fout staat. Vraag is wat is in dit geval wijsheid. De startcoordinaten van deze multi liggen in Nederland, de cache in Belgie.

 

Voor mij ligt de cache dan in België. Dan moet je voor dit ene geval toch de optie "lock" gebruiken, nadat je het vakje country hebt aangepast naar België. En Zundert verander je dan in de Belgische Gemeente net over de grens. Het is inderdaad een "grensgeval" en iedereen kan het op zijn of haar eigen manier uitleggen, waarbij iedereen gelijk heeft. Een moeilijk geval dus!!! :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel gemerkt dat er meer programma's zijn die niet met de nieuwe gegevens van zowel .com als de oplossingen daarvan overweg kunnen. Moest zelfs een extra slag maken om de nieuwe stats op mijn webpage op de juiste wijze zichtbaar te krijgen. Velen zullen nog wel ff bezig zijn om alles weer goed en juist in beeld te krijgen, als dat de methode is dan ken ik er nog wel een paar.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de statistieken draai wordt er wel een juiste html stats gemaakt maar bij de upload naar gc.com missen er een heleboel grafiekjes opeens
Als je de statistieken draait met FindStatGen38beta moet het wel lukken, alleen als je ze dan probeert zichtbaar te maken op je eigen website lukt dat weer niet. Maar dat kan ook aan de website liggen natuurlijk, maar het blijft wel een gevolg van de wijz. van com.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de statistieken draai wordt er wel een juiste html stats gemaakt maar bij de upload naar gc.com missen er een heleboel grafiekjes opeens
Als je de statistieken draait met FindStatGen38beta moet het wel lukken, alleen als je ze dan probeert zichtbaar te maken op je eigen website lukt dat weer niet. Maar dat kan ook aan de website liggen natuurlijk, maar het blijft wel een gevolg van de wijz. van com.

 

tnx maar gsak.net ligt er volgens mij uit?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de statistieken draai wordt er wel een juiste html stats gemaakt maar bij de upload naar gc.com missen er een heleboel grafiekjes opeens
Als je de statistieken draait met FindStatGen38beta moet het wel lukken, alleen als je ze dan probeert zichtbaar te maken op je eigen website lukt dat weer niet. Maar dat kan ook aan de website liggen natuurlijk, maar het blijft wel een gevolg van de wijz. van com.

 

tnx maar gsak.net ligt er volgens mij uit?!

 

Ik kon er net nog op, maar het zou me niets verbazen. het lag er vandaag al eens eerder uit.

Laten we hopen dat het vandaag (21012010) weer over is.

bewerkt door Remunj
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de statistieken draai wordt er wel een juiste html stats gemaakt maar bij de upload naar gc.com missen er een heleboel grafiekjes opeens

 

Dat klopt, dat had ik dus ook. Alleen het downloaden van findstatgen38beta is niet genoeg. De makro, die er voor zorgt dat de aangemaakte gegevens overgezet worden naar je profiel binnen geocaching.com moet ook worden aangepast. Hij moet verwijzen naar findstatgen38beta. Dat kun je gemakkelijk manueel doen, maar ik heb gezien dat ook van deze makro een nieuwe aangepaste versie beschikbaar is.

 

Kolrtom, beide makro's moeten vernieuwd worden. En dan werkt het helemaal super!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik de statistieken draai wordt er wel een juiste html stats gemaakt maar bij de upload naar gc.com missen er een heleboel grafiekjes opeens

 

Dat klopt, dat had ik dus ook. Alleen het downloaden van findstatgen38beta is niet genoeg. De makro, die er voor zorgt dat de aangemaakte gegevens overgezet worden naar je profiel binnen geocaching.com moet ook worden aangepast. Hij moet verwijzen naar findstatgen38beta. Dat kun je gemakkelijk manueel doen, maar ik heb gezien dat ook van deze makro een nieuwe aangepaste versie beschikbaar is.

 

Kolrtom, beide makro's moeten vernieuwd worden. En dan werkt het helemaal super!!!

 

Hier is dat probleem opgelost om gewoon de findsstatgen38beta een andere naam te geven en die is findstatgen3 geworden dan werkt de oude macro voor de update naar .com ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo kan het ook! Er zijn vele wegen, die naar Rome ehhhhhh Vancouver leiden! :crybaby:

HARTELIJK DANK ALLEMAAL, VOORAL GERRIT TABAK HEEFT ME ZEER GOED OP HET SPOOR GEBRACHT.

ALLES WEER VOOR MEKAAR.

NOU DE BANNERS NOG IMPLEMENTEREN, MAAR IK HEB GEEN BANNERS, WAT NU ............

 

Richard van TEAM LOO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met GenStat mijn statistieken in mijn profiel. Bij notities heb ik mijn banners staan. Maar als je bij opties het schermpje notities opent, zie je twee vakken. Notes en Notes B. Wil je de banners zien, moet je deze bij Notes B invullen. Alles wat ik bij Notes heb staan, zie ik niet terug in de statistieken html. Ik heb bij Section Order Notes B aangezet. Maar ik nergens iets vinde om die Notes aan te zetten.

 

Waar is dat vak voor ?

 

Gr Wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met GenStat mijn statistieken in mijn profiel. Bij notities heb ik mijn banners staan. Maar als je bij opties het schermpje notities opent, zie je twee vakken. Notes en Notes B. Wil je de banners zien, moet je deze bij Notes B invullen. Alles wat ik bij Notes heb staan, zie ik niet terug in de statistieken html. Ik heb bij Section Order Notes B aangezet. Maar ik nergens iets vinde om die Notes aan te zetten.

 

Waar is dat vak voor ?

 

Gr Wendy

 

Uhm, je ziet dus wel "Notes B" in je section order maar niet gewoon "Notes"??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb met GenStat mijn statistieken in mijn profiel. Bij notities heb ik mijn banners staan. Maar als je bij opties het schermpje notities opent, zie je twee vakken. Notes en Notes B. Wil je de banners zien, moet je deze bij Notes B invullen. Alles wat ik bij Notes heb staan, zie ik niet terug in de statistieken html. Ik heb bij Section Order Notes B aangezet. Maar ik nergens iets vinde om die Notes aan te zetten.

 

Waar is dat vak voor ?

 

Gr Wendy

 

Uhm, je ziet dus wel "Notes B" in je section order maar niet gewoon "Notes"??

klopt helemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...