Spring naar bijdragen

Teken !!!!!


Polmske

Aanbevolen berichten

Volgens mij ben ik immuun voor teken, vandaag zag ik ze zelfs over mijn kleding lopen. Maar na controle niet een gevonden die zich vastgebeten had. Lucky me :D

Mij vinden ze tot op heden ook niet lekker, ik neem gewoon mijn vriend mee als lokaas B)

 

....nu heb ik Pulvex voor hem en sinds dien heb ik niet ene teek meer hoeven te verwijderen! Ik wil ook van die druppels in mijn nek! ....

 

;) Misschien werkt het wel gewoon als je het probeert :eek:

 

En anders toch parelhoenders en steekmieren mee! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zaterdag op en rond Kootwijkerzand met het gezin 4 caches gedaan, t.w. "Zwaarte.nl", "Willen Alexander en de Watersalamander", "Hallo Bandoeng", en "de Bakens van Malpigi".

 

Zowel halverwege als aan het eind van de dag hebben wij elkaar nagekeken op teken.

Het resultaat: Joke 1x, onderbeen. Anne 2x, hals en borst. Lotte 1x, op haar bil (had in het bos geplast)

Ikzelf: niets. (nog nooit: mij lusten ze blijkbaar niet)

Alles probleemloos kunnen verwijderen.

4 caches, 4 teken. Geen slecht gemiddelde.... toch...? :beerchug:

 

Bij ons is dit al een standaardritueel na elke wandeling.

We vinden er ook haast altijd wel 1 of 2 of meer.

Slechts 1 x is er eentje tussendoor geglipt. Die had zich verschanst in Anne's navel. Toen we die opmerkten had die zich al halfvol gezogen. Die hebben we toen wel gefotografeerd en de datum genoteerd ( nu haast een jaar geleden): tot op heden geen merkbare gevolgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ikzelf: niets. (nog nooit: mij lusten ze blijkbaar niet)

 

 

Ik en mijn vrouw Arjan zijn ook nog nooit gebeten.We cachen nog maar een half jaar maar we wandelen al jaren in bossen en heide.

 

Is er misschien al onderzoek gedaan naar het waarom de een wel en de ander nooit gebeten wordt? Ik heb gegoogled maar kan nog niets daarover vinden. Een ding kan ik wel melden we zijn ongelooflijke knoflook liefhebbers, misschien dat hier een link ligt want van muggen hebben we ook weinig last, maar dat is een kwestie van veel, lang en om de beurt uitademen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een ding kan ik wel melden we zijn ongelooflijke knoflook liefhebbers, misschien dat hier een link ligt want van muggen hebben we ook weinig last, maar dat is een kwestie van veel, lang en om de beurt uitademen B)

 

Mmmmm, 't zijn dus gewoon vampiers :P

bewerkt door malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet alleen geocachers hebben ten gevolge van hun hobby last van de gevolgen van een tekenbeet. Ook Bekende Nederlanders worden het slachtoffer. Tenminste, dat maak ik op uit een persbericht dat voor mij als wereldvreemde professor vele onbekende zaken bevat.

Sita Vermeulen is ziek. De 27-jarige zangeres die bekend werd door het programma Starmaker, heeft de ziekte van Lyme opgelopen.

Omdat Sita het de komende tijd rustig aan moet doen, heeft ze besloten om op vakantie te gaan. Sita werd bekend door Starmaker en richtte daarna de band K-Otic op. De afgelopen tijd heeft ze zich bezig gehouden met schaatsen en het presenteren van een aantal programma's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, deze BNner had er van de week ook een hoor... :pepsi:

 

Eentje maar? hoe doe je dat :lol:

 

Het blijven lastige, vervelende, enge mormeltjes die teken. We gaan dit jaar naar Duitsland op vakantie in de hoop dat er daar minder zijn dan in Drenthe. Daar lag mijn record op 24 teken in 1 middag. GRRRR.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, deze BNner had er van de week ook een hoor... :pepsi:

 

Eentje maar? hoe doe je dat ;)

Ik zou het niet weten. Het vreemde was dat ie pas 3 dagen nadat ik in het oosten geweest was opdook, terwijl ik zeker weet dat ie in die 3 dagen er nog niet zat. En ja, alles was in de was geweest... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...