Spring naar bijdragen

"Maniakale" forum gebruiker; Wat is het?


BigFurryMonster

Aanbevolen berichten

Team Dauwtrappers wordt zelfs nog weleens newbee genoemd, als je weet wie dat zijn, zijn dat toch bepaald geen newbees.

 

Bestaat Team Dauwtrappers niet uit Kralenfee en Kruimeldief? En die zijn toch ook reviewers?

Dan kunnen zij makkelijk caches vinden. :P;)

 

GeoTeeth :thumbup:

 

(Zo, weer een post ;))

 

Jre hebt de wasmasschien gewonnen, nu weer snel slapen. :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nog maar 30 te gaan :thumbup:

Dan staan ze op 51, al zou je op 50 moeten komen zou je 29 berichtjes moeten posten. :crybaby:

 

Maar ik was normale poster toen ik 25 berichtjes had, dus dat klopt volgensmij ook niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar 30 te gaan ;)

Dan staan ze op 51, al zou je op 50 moeten komen zou je 29 berichtjes moeten posten. :lol1:

 

Maar ik was normale poster toen ik 25 berichtjes had, dus dat klopt volgensmij ook niet...

 

 

Verhip je hebt gelijk, gut wat ben ik dan al lang newby af! Of het forum dan he :blush:

Maar op moment dat Getzie family postte stond het teamkroket nog op 20, vandaar die 30 :D

 

Nou Teamkroket, van mij mag je nog wel vier keer posten in dit draadje, dan kunnen we je allemaal feliciteren met je nietmeer-forum-newby!

bewerkt door Venniper Cache-zoekers
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog maar 30 te gaan ;)

Dan staan ze op 51, al zou je op 50 moeten komen zou je 29 berichtjes moeten posten. :lol1:

 

Maar ik was normale poster toen ik 25 berichtjes had, dus dat klopt volgensmij ook niet...

 

 

Verhip je hebt gelijk, gut wat ben ik dan al lang newby af! Of het forum dan he :blush:

Maar op moment dat Getzie family postte stond het teamkroket nog op 20, vandaar die 30 ;)

 

Nou Teamkroket, van mij mag je nog wel vier keer posten in dit draadje, dan kunnen we je allemaal feliciteren met je nietmeer-forum-newby!

 

Ik begrijp nu ook, waarom sommige mensen maar een eind wegkletsten op het forum...... Het is gewoon de moeite waard! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp nu ook, waarom sommige mensen maar een eind wegkletsten op het forum...... Het is gewoon de moeite waard! :blush:

 

Goed idee! Om dat 'zomaar wegkletsen' te reduceren moet het aantal berichten maar gewoon weg bij de forumnaam. :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begrijp nu ook, waarom sommige mensen maar een eind wegkletsten op het forum...... Het is gewoon de moeite waard! :blush:

 

Goed idee! Om dat 'zomaar wegkletsen' te reduceren moet het aantal berichten maar gewoon weg bij de forumnaam. :lol1:

 

 

Ach, als je eens maar de 25 bent gepasseerd moet je wel heel erg enorm doorkletsen tot aan de volgende fase: bij 1500 postings ben je pas een Intensieve Poster.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
:)
:P:)
;):D

Je weet in ieder geval waarom de bovenstaande personen geen newbie meer zijn.

Zo wie zo niet vanwege hun zinnige opmerkingen en wat nog erger is, er zit nog een ex-moderator bij ook.

Wat deze personen doen is posten om te posten, ik zal niet zeggen dat er over het algemeen niets zinnigs uit komt, maar daar kom jezelf nog wel achter.

Het moge duidelijk zijn, plaats zoveel mogelijk berichten en voor je het weet ben je een net zoals ik intensieve poster

Ruud cheers.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zelfs het aantal posters en top posters wordt hier bijgehouden in statistieken :( misschien kunnen we hier wel geo-dor's uitdelen aan de topposters. kijken hoe snel iedereen intensive poster is.

 

zo weer een bericht...pfffh duurt het lang voordat ik ook tot de intensive posters behoor zeg. nog ruim 1300 posts denk. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Dit schreef kruimeldief in 2006:

 

Nieuwkomer 0

Verse Gebruiker 10

Gebruiker 50

Intense Gebruiker 250

Maniakale Gebruiker 750

 

Deze namen kloppen niet (meer?).

Nu staat er "komt net kijken" & "forum newby"

Zijn de aantallen ook veranderd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij is het:

 

- Komt net kijken; 0-5

- Forum newby; 5-20

- Normale poster; 20-1500

- Intensieve Poster; 1500-???

 

En verder weet ik het niet. Ben verder ook nog niet tegen gekomen op dit forum, behalve dan bij Kruimel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...