Kapitein Haak Geplaatst 19 december 2006 Auteur Share Geplaatst 19 december 2006 Aha, ok sounds good, maar even in de wachtkamer, eerst de izine maar eens opzetten. Groeten Haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
degraaffers Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Het wordt toch een Nederlandstalige uitgave, waaarom niet gewoon "ZOEK!" of "GEVONDEN!" Groetjes, Katja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Wolvjes Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 (bewerkt) Volgens mij roept de gemiddelde NL'er "Hebbes" en niet Found als er wat gevonden is. "'k heb um" kan natuurlijk ook. Mvg, GJ 19 december 2006 bewerkt door De Wolvjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zeebanket Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Oprapertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
getzie family Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Hoi lui. Wat dachten we van" de Prikstok" met als verklaring de prikstok (lijkt me duidelijk) en de pin waar je allemaal info op prikt soms te zien naast een kassa voor kassabonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Hoi lui. Wat dachten we van" de Prikstok" met als verklaring de prikstok (lijkt me duidelijk) en de pin waar je allemaal info op prikt soms te zien naast een kassa voor kassabonnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dets Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 waypoint Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 waypoint sponsored by Waypoint in Notter/Moordrecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dmace Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Aha, ok sounds good, maar even in de wachtkamer, eerst de izine maar eens opzetten. Het was ook bedoeld als eventuele aanvulling voor de toekomst. Komt ook omdat ik graag podcasts prefereer. Voor zoiets als een magazine beluisteren. Kom je toch alles te weten en geef je meteen je ogen rust Overigens ben ik (ondanks de leuke vindingen) niet echt voor een Nederlandse naam die begint met "De" of "Het". Ik krijg dan de connectie met redelijk waardeloze blaadjes als "De Wachttoren" of "Het edammer suffertje". Klinkt nogal banaal, en iedereen moet toch al op FOUND IT klikken als ze willen loggen. Maar da's mijn mening, en geenzins een weerspiegeling van de meerderheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 19 december 2006 Auteur Share Geplaatst 19 december 2006 Aha, ok sounds good, maar even in de wachtkamer, eerst de izine maar eens opzetten. Het was ook bedoeld als eventuele aanvulling voor de toekomst. Komt ook omdat ik graag podcasts prefereer. Voor zoiets als een magazine beluisteren. Kom je toch alles te weten en geef je meteen je ogen rust Overigens ben ik (ondanks de leuke vindingen) niet echt voor een Nederlandse naam die begint met "De" of "Het". Ik krijg dan de connectie met redelijk waardeloze blaadjes als "De Wachttoren" of "Het edammer suffertje". Klinkt nogal banaal, en iedereen moet toch al op FOUND IT klikken als ze willen loggen. Maar da's mijn mening, en geenzins een weerspiegeling van de meerderheid. Vandaar vanaf morgenavond een poll. Groeten Haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Buzzardseye Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 Kompas koerspeiling zoeker Vondst GPS-zoeker Zoek met GPS gevonden met GPS Vind het maar gradenzoeker coördinaatjes Locatie Aardlocatie zoeklocatie Zoektocht speurtocht Zoekplek Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goonies Oosterhout Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 (bewerkt) Volgens mij roept de gemiddelde NL'er "Hebbes"..."'k heb um" kan natuurlijk ook. Meestal roep ik iets van: "Euj!", "Eetjs", en soms zelfs "Gnnhn" of "Aah!". Af en toe zelfs "Wow!" en "Joehoe!". Als ik in een wat breedsprakiger bui ben, klinkt het "Kekt 'm hier" of "Ziet 'm doar!" Op pad met Knight of Ni meestal "%^&*@#%, hedd 'm weer!" en soms "Ni, hihi, hier is 'tie!" (gevolgd door een huppeltje of rondedansje, wat op drukke plaatsen veel bekijks trekt. Ni legt dan zijn pet neer, en we komen rijk thuis). Zitten daar geschikte titels tussen? Wordt iets te banaal denk ik... (EDIT: leuke ontdekking, waar ik oproep tot mijn eigen verdoemenis zonder daarbij Gods naam ijdel te gebruiken, komen tekentjes te staan die mijn onvrede tot uiting brengen in plaats van de oproep tot verdoemenis) 19 december 2006 bewerkt door Goonies Oosterhout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hannes1969 Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 De spoorzoeker. Satellietloper. De Struiner Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tejoos Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 "NewsCache" of "CacheFlash" of "StashFlash" of "Ma-cache-ine" of "de Geocache Krant" of ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wammus Geplaatst 19 december 2006 Share Geplaatst 19 december 2006 "Cetera desunt" (de rest ontbreekt) of "Aanwijzing" Grtz, Wam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten