Spring naar bijdragen

Statistieken en DHZ


kalkendotters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Daar is in een ander draadje al wat over geschreven. Het tool van Reintje bleek onvoldoende te werken.

Logisch, want als je met een scriptje de verschillen kan detecteren, dan kan je met een soortgelijk scriptje de boel ook weer rechttrekken.

Probleem zit 'm in het feit dat geocaching.com geen mogelijkheid geeft om al jouw founds op 1 pagina weer te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch komt dit lijstje aardig in de buurt. Alleen de "Attended" logjes ontbreken.

Dat komt idd in de buurt, maar helaas. Het is namelijk mijn lijstje, maar als geocaching.nl wil ik niet alleen mijn lijstje (Heirbaut Hunters) maar ook die van Team Floyd, pietje, keesje etc en dan kom je op bijvoorbeeld deze pagina maar dan heb je niet alles op 1 pagina.

Maar wel aardig dat je meedenkt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch komt dit lijstje aardig in de buurt. Alleen de "Attended" logjes ontbreken.

Dat komt idd in de buurt, maar helaas. Het is namelijk mijn lijstje, maar als geocaching.nl wil ik niet alleen mijn lijstje (Heirbaut Hunters) maar ook die van Team Floyd, pietje, keesje etc en dan kom je op bijvoorbeeld deze pagina maar dan heb je niet alles op 1 pagina.

Maar wel aardig dat je meedenkt :thumbup:

Graag gedaan, HH! :crybaby:

 

Maar ik reageerde meer vanuit de vraag van ET4FR, die vraagt om een een tooltje waarmee hij zelf de founds op .nl kan vergelijken met die op .com. En hij kan met dit linkje dus wel zijn eigen founds in beeld krijgen, em mogelijk vergelijken met die van .nl.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ten eerste blij dat er weer wat progressie in dit draadje zit.

Er wordt weer meegedacht. :thumbup:

Dan even kort hoe ik de verschillen detecteer tussen .com en .nl.

Voorop gesteld handmatig maar je kan het wel een stuk vergemakkelijken door alles per cachetype te vergelijken.

Zo weet je snel dat de missende bijv een multi is.

Hoef je dus de rest niet te vergelijken.

 

Over de Vuilnisberg.

Deze heeft 2 dagen op dissabled gestaan. Kort nadat hij weer enabled was is hij ook gevonden. Op het moment dat er gelogt werd stond hij op de kaart van .nl waarschijnlijk nog als dissabled. Dit duurt altijd even tot max. 24 uur (heb ik me laten vertellen). Daar is het dus waarschijnlijk mis gegaan. Ten overvloedde misschien, de Vuilnisberg is gewoon enabled.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee, dit had ik nog niet ontdekt. zo kan ik dus toch zien wat er nog mist.

Overigens kan je aan de datum zien tot hoever het bijgewerkt is (dit voor degenen die net zo blond zijn als ik)

 

Ronald: de info over de missende caches komt eraan!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft dus toch waarschijnlijk handwerk :crybaby: maar bedankt voor de reactie :thumbup:

Of je vraagt het even lief:

Missing (1): GC509A Datum (1): GCPY7J

 

 

Hee, dit had ik nog niet ontdekt. zo kan ik dus toch zien wat er nog mist.

Overigens kan je aan de datum zien tot hoever het bijgewerkt is (dit voor degenen die net zo blond zijn als ik)

 

Ronald: de info over de missende caches komt eraan!

Voor de caches uit het lijstje wat hier staat hoef je niks te vragen (mag wel hoor :lol1: ). Dat werkt gewoon nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft dus toch waarschijnlijk handwerk :lol1: maar bedankt voor de reactie :thumbup:

Of je vraagt het even lief:

Missing (1): GC509A Datum (1): GCPY7J

 

Kalkendotters heel hartelijk dank :crybaby: , dit scheelt me een hele hoop uitzoekwerk, maar hoe kom je op 2 uit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...